2023-01-20, 19:17
Medlem
Sg civilare vid Trekanten i gr, betyder inte att det var de men sg dom dr i nrheten av bilfirman!
Citera
2023-01-20, 20:18
Medlem
Jag hade satsat mina kameler p trekanten i frsta hand men ven de andra. Inte ens serisa bilhandlare str med bilar fr mngmiljonbelopp. Endast om man har det som nisch...

Men i Kalmar gr det....
Citera
2023-01-20, 21:39
Medlem
Finns mnga skumma bilfirmor i Kalmar men iom att man sjlv frskt kontakta den omtalade bilfirman i trekanten i tv dagar nu (utan resultat) s r det ju ingen omjlighet.
Citera
2023-01-20, 22:08
Medlem
Inte ltt att gissa rtt - bda Ali Baba
Trekanten bara ett r stor omsttning bra vinst
unga gare 24 26 r o varulager p +4 mkr + ytterligare +1 mkr i tillgngar

26 ringen ensam gare

Varifrn kommer pengarna
Citera
2023-01-20, 23:10
Medlem
Min gissning r Bilcity i Smedby
Citera
2023-01-20, 23:11
Medlem
tomyhockeys avatar
Man br gra tillslag mot mnga bilfirmor idag
Citera
2023-01-21, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thefuckedups
Jag gissar p Car Center eller bilhuset.
Helt klart!
Samma gare p bda och dessa har alltid haft skumma saker fr sig
Byggt villor fr massor av miljoner, slt, byggt nytt igen osv.
Tror inte man tjnar dom summorna p vanlig bilfrsljning.

Inte samma gare, dom r slkt men pratar inte ens med varandra lngre.
Citera
2023-01-21, 10:11
Medlem
Bilfirman i Trekanten har kopplingar sen tidigare till kriminella gng i staden. Vet att det det grs mycket olagligheter dr. De kper in bilar och sljer till utlandet med kvitto p ett hgre belopp men som icke stmmer d de tvttar pengar i samband.
Citera
2023-01-21, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Inte ltt att gissa rtt - bda Ali Baba
Trekanten bara ett r stor omsttning bra vinst
unga gare 24 26 r o varulager p +4 mkr + ytterligare +1 mkr i tillgngar

26 ringen ensam gare

Varifrn kommer pengarna

Dom i Trekanten har hllt p i flera r och sljer mycket bilar, s att det finns pengar r egentligen inget konstigt. Sen att dom r ena riktiga jvla skojare och blser folk r en annan sak.
Kan dock vara dom iallafall, jag skulle inte vara frvnad.

Andra misstnkta skulle jag sga r Bilcity i Smedby, Car Center, Kalmar Automobil. Sen finns det ngra andra sm firmor som jag inte har riktigt koll p.

Bilhuset r jag 100% sker p att det inte r. Han m ha gjort en och annan ful affr genom ren men r idag en seris handlare.
Citera
2023-01-21, 10:42
Medlem
Det mste vl synts hos bilhandlaren med tanke p hur mnga instanser som var inblandade?
Citera
2023-01-21, 17:49
Medlem
Smedby bilcity har sttt p en bil som en knd kriminell pstr han har gt....
Citera
2023-01-22, 07:37
Medlem
Bilcenter i Trekanten r den det berr! En vn var dr i torsdags fr att kolla p bil och blev ombedd att lmna platsen utav Polisen!
Flertalet polis och myndighetsbilar var p plats.

Dremot s blir jag vldigt frvnad ver anklagelserna och killgissningar som gjordes ver Bilhuset & Carcenter. Bgge aktrerna r idag en av de strre vi har i Kalmar bde omsttning och urvalet bilar. Jag har kpt bil hos bgge och flera utav mina knningar med. Aldrig har det varit ngra konstigheter eller tendens till eventuellt fiffel.
D har man hrt mer illa om Riddermark, liljas och Bilkompani dr de ibland inte ens vill st fr fel p bilar efter kp!

Smhandlarna s som Bilcity, Kalmar automobil och de andra smttingar som finns har jag aldrig beskt och kommer nog aldrig att gra. // Eliasson
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in