2023-01-19, 19:52
Medlem
Acevixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
OT
Mina barn gör inte som Issy.
Och jag gör inte som Jewels.

Du slutar inte gå längre och längre ner du.
Issy ett oskyldigt barn blev slagen som barn både fysisk misshandel och psykisk.
Och du undrar varför hon tagit de mindre bra beslutet i sitt liv?
Du kanske är lite mer lik Jewels än du själv vill tro
Citera
2023-01-19, 19:58
Medlem
Acevixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KevinVendel
Alltså snälla någon...
Jewels har slagit Isabelle, sagt att hon inte betyder något, att hon har förstört allt och en jävla massa annat men ni tycker att Isabelle gör fel? Skeva jävlar

Dom är sjuka som Jewels, vi normala som sätt detta för vad det är lägger ingen skuld på Isabelle. Jag förstod från början vad syftet med OF var och det va ett desperat sätt att fly.
Issy har precis blivit vuxen så allt som hänt innan har hänt ett oskyldigt barn, det som händer nu när hon är bara 18 år gör lets face it man är inte vuxen som 18 är bara toppen på i:et.
Finns inget som ursäktar det Jewels gör.
Hon är en manipulativ blodsugande parasit.
Ingen normal människa sitter och försvarar denna kvinnan och ser ner på kvinnans dotter.
Citera
2023-01-19, 20:15
Medlem
Både lagar och massor här i vuxenvälde ser på saker så att var och en får stå för sitt så enkelt är det. Eller tror ni på riktigt att det fungerar så att man blir inkallad till socialkontoret och att man sitter och väger det ena mot det andra precis som att, Du var dum mot din dotter när hon var fjorton så då gör vi så här i stället

Dagens asgarv och ett stort jävla suck på det. Ja vem är det som är riktigt jävla dum i huvudet.

Har vi några fällda domar för det första. Ni som nu har koll på riktigt fram med detta då Nu då ni ändå förtalar folk bakom anonymitet era tuffingar ni som gör så rätt här i livet. Wow...
Citera
2023-01-19, 20:22
Medlem
haha har jag sagt att dottern är så jävla fel... har bara sagt att om hon var min dotter så hadde jag gjort exakt samma sak och det tar ni som att jag tar ställning mellan dom två. Det är ju det jag säger hela tiden var och en får stå för sina egen synder var för sig på sitt eget håll.

Hoppar man av innan examen så får man allt ta sig ett jobb, inte fan drar man till en ynklig pimp.

Eh ursäkta mig men vem är det som är typ dålig på exakt allt. Låg IQ och allt (Det var inte jag som gick på person först så att e... men ska man så får man fan i mig ha kött på benen.)

Ni kan inte ha det allt för lätt själva när ni missförstår allt man skriver. Det handlar inte om att ta ställning för den ena eller den andra. Det handlar om att göra rätt.
Citera
2023-01-19, 20:53
Medlem
Acevixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brodrude
haha har jag sagt att dottern är så jävla fel... har bara sagt att om hon var min dotter så hadde jag gjort exakt samma sak och det tar ni som att jag tar ställning mellan dom två. Det är ju det jag säger hela tiden var och en får stå för sina egen synder var för sig på sitt eget håll.

Hoppar man av innan examen så får man allt ta sig ett jobb, inte fan drar man till en ynklig pimp.

Eh ursäkta mig men vem är det som är typ dålig på exakt allt. Låg IQ och allt (Det var inte jag som gick på person först så att e... men ska man så får man fan i mig ha kött på benen.)

Ni kan inte ha det allt för lätt själva när ni missförstår allt man skriver. Det handlar inte om att ta ställning för den ena eller den andra. Det handlar om att göra rätt.

Bra att veta du skulle misshandla ditt eget barn <3
Citera
2023-01-19, 23:42
Medlem
54NDR0s avatar
Citat:
En renodlad idiot kan ju plocka ut vart jag sagt det. Lycka till med det.
Du vet att Jewels inte har gymnasieexamen heller och har gått på bidrag hela livet? Eftersom du dömer Issy så hårt för det liksom... Du säger att var och en får stå sitt eget kast vilket jag håller med om. Men Jewels ringer Issy flera gånger dagligen och ber om pengar som hon sedan super bort medan Issy betalar för sig själv även om pengarna kommer från online-horeri. Självklart har en förälder rätt att sparka ut sitt vuxna barn. Men att göra det och sedan be om pengar hela tiden blir ju ganska skevt. Hade du gjort så mot dina barn också? "Det handlar om att göra rätt" säger du, men för att göra rätt måste man först tänka rätt. Ett tips bara.
Citera
2023-01-20, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 54NDR0
Du vet att Jewels inte har gymnasieexamen heller och har gått på bidrag hela livet? Eftersom du dömer Issy så hårt för det liksom... Du säger att var och en får stå sitt eget kast vilket jag håller med om. Men Jewels ringer Issy flera gånger dagligen och ber om pengar som hon sedan super bort medan Issy betalar för sig själv även om pengarna kommer från online-horeri. Självklart har en förälder rätt att sparka ut sitt vuxna barn. Men att göra det och sedan be om pengar hela tiden blir ju ganska skevt. Hade du gjort så mot dina barn också? "Det handlar om att göra rätt" säger du, men för att göra rätt måste man först tänka rätt. Ett tips bara.
Där börjar du något hålla med om i alla fall lite ser det ut som.
Hur många gånger måste du fråga om saker jag redan sagt ? Hur många gånger drar du slutsats som både jag själv om den andra du gnällt på varken påstått eller ens vagt antytt. ?

Inse att det är du som har svårt att förstå vad du läser.

Det säger mig bara att du nog har ungefär samma status här i livet som dom två, du känner igen dig själv, det är därför du blir arg och drar på. Tror du någon bryr sig för att du är arg ?

Det är inte ett vuxet sätt att agera på det är ett som är säkert.
Citera
2023-01-20, 19:22
Medlem
Acevixens avatar
Vem är ens denna brodude sorgliga ursäkten till människa? Har den varit i tråden tidigare? Trodde det bara va vår Tarmstuvning som va lika vrickad
Citera
2023-01-20, 20:33
Medlem
54NDR0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acevixen
Vem är ens denna brodude sorgliga ursäkten till människa? Har den varit i tråden tidigare? Trodde det bara va vår Tarmstuvning som va lika vrickad
Det kommer alltid att finnas personer som beter sig så där. Antingen för att de är helt efterblivna eller för att de trollar. Läser man hans svar så ser man att han kan inte svara på någonting alls efter att han gång på gång har fel i sina antaganden. Det slutade med att han kopierade det jag skrivit om honom för att han, som sagt, inte har någonting annat att säga...

On-topic: Jewels har inte uppdaterat någonting alls på någon av sina plattformar enda sedan det kom fram att hon misshandlat Issy, super bort alla pengar och till slut kastat ut Issy samtidigt som hon förväntar sig att få pengar av Issy???? Hon sitter nog och klurar på en riktig masterplan för att komma tillbaka och manipulera alla följare. Tur för Jewels är ju dock att vissa följare inte behöver bli manipulerade.
Citera
2023-01-20, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 54NDR0
Det kommer alltid att finnas personer som beter sig så där. Antingen för att de är helt efterblivna eller för att de trollar. Läser man hans svar så ser man att han kan inte svara på någonting alls efter att han gång på gång har fel i sina antaganden. Det slutade med att han kopierade det jag skrivit om honom för att han, som sagt, inte har någonting annat att säga...

On-topic: Jewels har inte uppdaterat någonting alls på någon av sina plattformar enda sedan det kom fram att hon misshandlat Issy, super bort alla pengar och till slut kastat ut Issy samtidigt som hon förväntar sig att få pengar av Issy???? Hon sitter nog och klurar på en riktig masterplan för att komma tillbaka och manipulera alla följare. Tur för Jewels är ju dock att vissa följare inte behöver bli manipulerade.

De två senaste har ju varit hur extremt dåligt hon mår
Besök på akuten (som inte hittade något fel ) och flykten till väninnan
Allt uppbyggt för att folk ska swisha till stackars jewels
Citera
2023-01-20, 21:28
Medlem
Som sagt var ingen av er vågar bemöta i sak och fortsätter med mer trams som att gå på person i stället. Visa att hon är dömd för det ni påstår här exempelvis.

Citat:
Ursprungligen postat av Acevixen
Har du missat att morsan slagit dottern? Psykiskt misshandlat dottern, isolerat henne från omvärlden och utnyttjat henne för pengar hela sitt liv?

Ni varar ju inte utan kör på med att kalla mig för saker, det är alltså ert svar, sen påstår ni att det är jag som inte svarar ?
Citera
2023-01-20, 21:46
Medlem
54NDR0s avatar
Citat:
Som sagt var ingen av er vågar bemöta i sak och fortsätter med mer trams som att gå på person i stället. Visa att hon är dömd för det ni påstår här exempelvis.

Ni varar ju inte utan kör på med att kalla mig för saker, det är alltså ert svar, sen påstår ni att det är jag som inte svarar ?
Läs tråden ditt mongo. Du kommer in och hävdar en massa saker som alla redan vet inte är sanna. Allting finns redan dokumenterat i tråden. Att du tycker det är andras ansvar att utbilda dig får du stå för men jag tror att de flesta håller med om att det är ditt eget ansvar. Annars kommer du få mothugg när du skriver nonsens och saker som alla vet inte är sanna, så klart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in