Citat:
Ursprungligen postat av
54NDR0
Du vet att Jewels inte har gymnasieexamen heller och har gått på bidrag hela livet? Eftersom du dömer Issy så hårt för det liksom... Du säger att var och en får stå sitt eget kast vilket jag håller med om. Men Jewels ringer Issy flera gånger dagligen och ber om pengar som hon sedan super bort medan Issy betalar för sig själv även om pengarna kommer från online-horeri. Självklart har en förälder rätt att sparka ut sitt vuxna barn. Men att göra det och sedan be om pengar hela tiden blir ju ganska skevt. Hade du gjort så mot dina barn också?

"Det handlar om att göra rätt" säger du, men för att göra rätt måste man först tänka rätt. Ett tips bara.
Där börjar du något hålla med om i alla fall lite ser det ut som.
Hur många gånger måste du fråga om saker jag redan sagt ? Hur många gånger drar du slutsats som både jag själv om den andra du gnällt på varken påstått eller ens vagt antytt. ?
Inse att det är du som har svårt att förstå vad du läser.
Det säger mig bara att du nog har ungefär samma status här i livet som dom två, du känner igen dig själv, det är därför du blir arg och drar på. Tror du någon bryr sig för att du är arg ?
Det är inte ett vuxet sätt att agera på det är ett som är säkert.