Citat:
Ursprungligen postat av
Lorentsen
Vet du at det du skriver er riktig? Da har man jo beviser for at TH forsøker å villede politiet. Hvis det du skriver viser seg å være feil, er det du som villeder.
Det er vel helt åpenbart at noen har finansiert omkostningene Tyrkeren har hatt med å komme til Norge og vitne om hans påståtte informasjon om hendelsene i S4 da AE forsvant?
Og, hvem andre enn Tom Hagen kan ha noen interesse av å få Tyrkeren til Norge?
Som nevnt tidligere, jeg tror ikke TH og Holden har forsøkt å dekke over sitt engasjement med å få Tyrkeren til å avgi politiforklaring. De har ikke forsøkt seg med stråmenn eller stråselskaper.
Antar Holden vil si rett ut at Tom Hagen ikke skyr noen anstrengelser, men er villig til å punge ut, koste hva det koste vil, for angivelig å få saken best mulig opplyst.
Noen har betalt advokaten som representerte Tyrkeren. Det er fullt mulig å finne ut hvem som har betalt. Og politiet er helt sikkert informert.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lorentsen
Hvordan fikk TH telefonen til å bevege seg, mens han var på jobb? Hvem la telefonen på bordet?
Du må spørre Tom Hagen hvordan han gikk frem med forfalskningen av livsbeviser og alibier.
Det er teknisk mulig å gjennomføre bedrageriet omtrent som jeg har skissert. Ved hjelp av to andre mobiler.
Det heter seg at når man skal finne løsningen på et tilsynelatende umulig problem, så må man luke vekk
umulige forklaringer til man sitter igjen med
én mulig forklaring.
Den mulige forklaringen må da være den riktige. Uansett hvor usannsynlig den måtte være.
Og når det gjelder bevegelser på AEs mobil forsvinningsdagen, så gjentar jeg på nytt, så lenge ingen navngitte tjenestepersoner bekrefter den nevnte bevegelsen på mobilen, så går jeg ut fra at informasjonen er mediestrategi heller enn nøyaktige opplysninger fra helseappen.
Som jeg allerede har forklart mange ganger tidligere. Så lenge politiet ikke kommer med ny informasjon, så holder jeg fast ved min oppfatning.