2023-01-20, 17:44
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Lugn för att han är polis, som polis vet han att han förr eller senare åker dit, och är redan inställd på det.
Tror de flesta har tvångssyndrom.
Jag tror du har rätt i att han är inställd på att han kan åka dit.
Jag tror att hans lugn också kommer ifrån att han vet vad som nu kommer att hända och vilka rättigheter han har.
Han är inte vilse i ett system där allt är nytt och föreställningen om elaka bovar tappade tvålar och hårdföra poliser kan rubba honom
Han vet att han inte kommer att kastas till vargarna utan vad som än händer så kommer han vara skyddad så länge han är i myndighetsförvar.
Jag tror inte han är chockad.
Jag tror han helt enkelt är lugn därför att han inte behöver ha all oro som många andra som åker dit måste kämpa med.
Citera
2023-01-20, 17:45
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Någon som har rebus eller annat på polisgäddan, svara mig eller PM.

Han är en het fångst den mannen.

Tvångsbeteende, de vill åka fast.
(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg jagar män som vill utnyttja barn sexuellt
Citera
2023-01-20, 17:52
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg jagar män som vill utnyttja barn sexuellt
Tack ska du har kära silop.

Ja han verkar inte vara gift i alla fall, skönt det. Man undrar om han har barn, tragiskt. Jag kan fortfarande inte ta in hur man kan vara så blåst, men det är väl begär samt tvångsbeteenden antar jag. Jag antar att han inte alls kände till Dumpen innan. Men vissa av tidigare gäddorna har ju till och med känt till Dumpen men ändå raggat smått på Kik, helt otroligt.
Citera
2023-01-20, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peripheryy
Att hänga ut folk på detta viset är helt bakåtsträvande, men visst, det tycker väl inte du.
Du verkar ju inte förstå att det kanske inte ens skett ett övergrepp tidigare i det här fallet, men mannens framtid har raserats i vilket fall. Visst att Patrik och hans gäng sitter och lurar gubbar på det här viset, men det är fel att lägga upp det för allmän beskådan.

Patrik och co. borde ju självfallet lämnat över detta till polisen i tidigt skede eller låtit polisen möta upp och ta gubben direkt.

Hur skulle det se ut om vi agerade på det här viset när det gäller andra händelser än detta?
Vilket sjukt jävla samhälle vi lever i nu. Nu blir man dömd utan att ens vara dömd.

Folk jagar likes på olika sätt. Till och med en avdankad idrottare kan lyckas. Med andra ord är Patrik en neandertalare när det gäller att följa ett rättssamhälle.

Det har inte skett något brott så vad är det man ska lämna över till polisen? Och Dumpen dömer ingen, det är två vuxna personer som chattar och sen får alla själva bedöma vad man tycker om detta.

Innan du skriver något mer ta reda på hur Dumpen fungerar.
Citera
2023-01-20, 17:57
Medlem
Lider ändå med gamla polisen. Säkert gjort rätt för sig hela livet och blivit helt uppgiven av allt han varit med om. Sen skiter det sig rejält i livet och en nedåtgående spiral uppstår. Tycker också att det här lutar mot självmord. Stackars sate. Ena stunden är han på väg att hämta en fun 13åring för att i nästa stund bli tagen med byxorna nere framför hela svenska folket.
Citera
2023-01-20, 18:00
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Jag tror du har rätt i att han är inställd på att han kan åka dit.
Jag tror att hans lugn också kommer ifrån att han vet vad som nu kommer att hända och vilka rättigheter han har.
Han är inte vilse i ett system där allt är nytt och föreställningen om elaka bovar tappade tvålar och hårdföra poliser kan rubba honom
Han vet att han inte kommer att kastas till vargarna utan vad som än händer så kommer han vara skyddad så länge han är i myndighetsförvar.
Jag tror inte han är chockad.
Jag tror han helt enkelt är lugn därför att han inte behöver ha all oro som många andra som åker dit måste kämpa med.
Det är ganska lattjo i sammanhanget att en gammal kollega till den gamle polisen dyker upp precis vid konfrontationen. Det gör det hela så mycket mer spännande. Jag är verkligen imponead hur Sara och Parik får till det emellanåt, antar att det är en blandning av envishet, skicklighet och ren tur.

Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Lider ändå med gamla polisen. Säkert gjort rätt för sig hela livet och blivit helt uppgiven av allt han varit med om. Sen skiter det sig rejält i livet och en nedåtgående spiral uppstår. Tycker också att det här lutar mot självmord. Stackars sate. Ena stunden är han på väg att hämta en fun 13åring för att i nästa stund bli tagen med byxorna nere framför hela svenska folket.
Det är så att män är beredda att riskera precis allt i sitt liv för att få chansen att dejta en unge.
Senast redigerad av Pinoputchin 2023-01-20 kl. 18:03.
Citera
2023-01-20, 18:01
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Han är 71 år. Tror du detta var första gången han våldtog ett barn. 10 år på Kik säger mig något annat. Vem hade trott på en 13 åring som säger att hon blivit våldtagen av en polis. Nej denna grisen har säkerligen härjat länge.
Citera
2023-01-20, 18:04
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Han är 71 år. Tror du detta var första gången han våldtog ett barn. 10 år på Kik säger mig något annat. Vem hade trott på en 13 åring som säger att hon blivit våldtagen av en polis. Nej denna grisen har säkerligen härjat länge.
Jag tror som du, mycket tyder på det.
Citera
2023-01-20, 18:11
Medlem
Citat:
Är du dum i huvudet?
Citera
2023-01-20, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glasteraupten
Är du dum i huvudet?
Kan hända jag gjorde en dålig analys.
Citera
2023-01-20, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob

Självklart har han hållt på länge och fått åtskilliga napp genom åren. Annars skulle han ha ledsnat och gett upp för längesedan. Klart att 13-14 åriga småflickor har hållt tyst om vad som har hänt. Det ligger i sakens natur.
Citera
2023-01-20, 18:24
Medlem
Citat:
Gjort rätt för sig? Hur vet du det?
Att han är duktig på att spela sympatisk och rättskaffens har ingenting med verkligheten att göra.
Tror du hans intresse för småflickor uppstod först i 70-års åldern?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in