2023-01-20, 18:04
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Han är 71 år. Tror du detta var första gången han våldtog ett barn. 10 år på Kik säger mig något annat. Vem hade trott på en 13 åring som säger att hon blivit våldtagen av en polis. Nej denna grisen har säkerligen härjat länge.
Jag tror som du, mycket tyder på det.
Citera
2023-01-20, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Lider ändå med gamla polisen. Säkert gjort rätt för sig hela livet och blivit helt uppgiven av allt han varit med om. Sen skiter det sig rejält i livet och en nedåtgående spiral uppstår. Tycker också att det här lutar mot självmord. Stackars sate. Ena stunden är han på väg att hämta en fun 13åring för att i nästa stund bli tagen med byxorna nere framför hela svenska folket.
Är du dum i huvudet?
Citera
2023-01-20, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glasteraupten
Är du dum i huvudet?
Kan hända jag gjorde en dålig analys.
Citera
2023-01-20, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Han är 71 år. Tror du detta var första gången han våldtog ett barn. 10 år på Kik säger mig något annat. Vem hade trott på en 13 åring som säger att hon blivit våldtagen av en polis. Nej denna grisen har säkerligen härjat länge.

Självklart har han hållt på länge och fått åtskilliga napp genom åren. Annars skulle han ha ledsnat och gett upp för längesedan. Klart att 13-14 åriga småflickor har hållt tyst om vad som har hänt. Det ligger i sakens natur.
Citera
2023-01-20, 18:24
Medlem
Citat:
Lider ändå med gamla polisen. Säkert gjort rätt för sig hela livet och blivit helt uppgiven av allt han varit med om. Sen skiter det sig rejält i livet och en nedåtgående spiral uppstår. Tycker också att det här lutar mot självmord. Stackars sate. Ena stunden är han på väg att hämta en fun 13åring för att i nästa stund bli tagen med byxorna nere framför hela svenska folket.
Gjort rätt för sig? Hur vet du det?
Att han är duktig på att spela sympatisk och rättskaffens har ingenting med verkligheten att göra.
Tror du hans intresse för småflickor uppstod först i 70-års åldern?
Citera
2023-01-20, 18:25
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Kan hända jag gjorde en dålig analys.
Jag kände samma när jag läste chatten. Verkade så trevlig och gemytlig. Men där har man svart på vitt att man aldrig skall döma någon första gången man träffar dom. Och då menar jag både dåliga och goda personer.
Citera
2023-01-20, 18:26
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Gjort rätt för sig? Hur vet du det?
Att han är duktig på att spela sympatisk och rättskaffens har ingenting med verkligheten att göra.
Tror du hans intresse för småflickor uppstod först i 70-års åldern?
Så sant. Den här snuskråttan är nog inte en rookie på området. Även om han förvisso beter sig j'vligt korkat.
Citera
2023-01-20, 18:27
Medlem
Han var ett svin, en gris även när han var I tjänst
Citera
2023-01-20, 18:27
Medlem
Han var väldigt kåt på att jaga mopeder, kanske gick igång på tanken att ta fast ungdommar
Citera
2023-01-20, 18:28
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Det är ganska lattjo i sammanhanget att en gammal kollega till den gamle polisen dyker upp precis vid konfrontationen. Det gör det hela så mycket mer spännande. Jag är verkligen imponead hur Sara och Parik får till det emellanåt, antar att det är en blandning av envishet, skicklighet och ren tur.

Det är så att män är beredda att riskera precis allt i sitt liv för att få chansen att dejta en unge.
Jag tänker att kollegan vet vad Dumpen är för något och troligen har han haft lite tankar kring kollegan tidigare så när han landade i situationen blev han inte chockad eller frågande utan agerade direkt.
Bra jobbat av honom.
Citera
2023-01-20, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Självklart har han hållt på länge och fått åtskilliga napp genom åren. Annars skulle han ha ledsnat och gett upp för längesedan. Klart att 13-14 åriga småflickor har hållt tyst om vad som har hänt. Det ligger i sakens natur.
De drabbade har nog hållt tyst för att han agerar sympatisk och har varit omtyckt av poliskollegor och sin omgivning.
Vilka skulle de drabbade våga gå till? Ingen vill ju tro något så illa om honom.
Citera
2023-01-20, 18:33
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
De drabbade har nog hållt tyst för att han agerar sympatisk och har varit omtyckt av poliskollegor och sin omgivning.
Vilka skulle de drabbade våga gå till? Ingen vill ju tro något så illa om honom.
Polisgäddan medger att "detta har kommit till sin ände" ett uttryck som vittnar om en lång karriär. Så ja, det är nog som du säger min Käre Vedklyv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in