Flashback bygger pepparkakshus!
2023-01-20, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Nej tyvärr. Menar du henne med sillisar som tog den i alla hål? Lagom trash men väldigt söt, synd hon bara gjorde en film. Minns inte om hon även gjorde en film i porrdebut

Ja snubben i filmen visar ju henne vem som bestämmer om man säger så :P
Citera
2023-01-20, 19:34
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Ja snubben i filmen visar ju henne vem som bestämmer om man säger så :P

Ja hehe, samma snubbe som knullar Hanna 18 år, henne tar han hand om hårdare, men han är inte nöjd där, nästa film knullar ju 2 killar sönder henne.
Citera
2023-01-20, 19:43
Medlem
HemligaVargens avatar
Citat:
Ja hehe, samma snubbe som knullar Hanna 18 år, henne tar han hand om hårdare, men han är inte nöjd där, nästa film knullar ju 2 killar sönder henne.

Gillade hanna 18 men hon försvann från porren.
Måste vara svårt för tjejerna att kunna söka jobb etc senare om folk förknippar dem med porr
Citera
2023-01-20, 19:47
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaVargen
Gillade hanna 18 men hon försvann från porren.
Måste vara svårt för tjejerna att kunna söka jobb etc senare om folk förknippar dem med porr

Om dom gör det ja, verkar ju inte som att alla blir outade. Sen är det ju sällan några stjärnor som knullar på film, kan tänka mig någon undersköterska på äldreboende, tjej på Ica, lagerarbetare osv, inga snillen direkt.

Sen slog det mig, får inte tjejerna hos vilde använda mask? Extremt många killar har ju det när dom knullar för att slippa bli outade. Nu gillar jag såklart att se dom små skönheterna men kanske skulle fler ställa upp om dom fick täcka sig, eller så vill fler & fler då istället täcka sig. Intressant tanke hursomhelst
Citera
2023-01-20, 19:50
Medlem
HemligaVargens avatar
Citat:
Om dom gör det ja, verkar ju inte som att alla blir outade. Sen är det ju sällan några stjärnor som knullar på film, kan tänka mig någon undersköterska på äldreboende, tjej på Ica, lagerarbetare osv, inga snillen direkt.

Sen slog det mig, får inte tjejerna hos vilde använda mask? Extremt många killar har ju det när dom knullar för att slippa bli outade. Nu gillar jag såklart att se dom små skönheterna men kanske skulle fler ställa upp om dom fick täcka sig, eller så vill fler & fler då istället täcka sig. Intressant tanke hursomhelst

Hej jo det finns några tjejer som har mask har jag sätt.
Citera
2023-01-20, 19:52
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaVargen
Hej jo det finns några tjejer som har mask har jag sätt.

Hos vilde? Kan inte komma på någon tror jag?
Citera
2023-01-20, 20:13
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn
Skitsamma om han knullar horor det gör vi alla mer eller mindre. Synd att det inte fanns några smakprov.

Alla tjejer använder killar. Exakt hela tiden.

Du vill ha smakprov? Lite futtigt att behöva andra män (producent etc) för ett handjobb.

Men runka på 🙂👍
Citera
2023-01-20, 21:02
Medlem
Citat:

Ja visst DPar de henne då? Är väl inte jättemånga vildebrudar som blir DPade?
Citera
2023-01-21, 09:02
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Ja visst DPar de henne då? Är väl inte jättemånga vildebrudar som blir DPade?

Nån enstaka avdankad milf för det mesta. men så unga, nej det är ovanligt & hon gör ett kanon jobb, vill ju knappt ha fingret i rumpan, så antingen spelar hon, eller är väldigt undergiven eller ger med sig (precis som tjejer ska) till sist som en duktigt slampa!
Citera
2023-01-21, 09:50
Medlem
HemligaVargens avatar
Citat:
Nån enstaka avdankad milf för det mesta. men så unga, nej det är ovanligt & hon gör ett kanon jobb, vill ju knappt ha fingret i rumpan, så antingen spelar hon, eller är väldigt undergiven eller ger med sig (precis som tjejer ska) till sist som en duktigt slampa!

Ont om unga UNDERGIVNA tjejer på sidan tycker jag. Man kan vara sub på många sätt men tycker det var längesedan det verkligen var någon ung sub på sidan men de söker väl sig inte ditt!
Citera
2023-01-22, 17:27
Medlem
Citat:
Hos vilde? Kan inte komma på någon tror jag?
Några 45+ för ett par år sen hade mask. Plus Gilfen från Västerås tex.
Citera
2023-01-22, 17:28
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guten36
Några 45+ för ett par år sen hade mask. Plus Gilfen från Västerås tex.

Men majoriteten bär definitivt inte mask.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in