Citat:
Ursprungligen postat av
picapican
Märkligt att hon gick med på att bli kämpe frivilligt. Hon sa ju att hon egentligen inte hade hemlängtan.
Kan det vara så att storbonden skickade iväg Sandrorna till Torpet på Tovas begäran mot att Tova åtog sig att ställa upp som förstekämpe? Jag tror även att storbonden var inblandad i och stödde Tovas ”sjukdom” de senaste dagarna, vilket enbart har varit en lögn för att Tova ska kunna plugga Bondepraktikan inför Tinget. Hon får ju inte välja gren som förstekämpe så hon måste ju även förbereda sig på att det kan bli kunskap när hon tar Julia.
Sexmissbrukarn var ovanligt vidrig i sina kommentarer idag, även för att vara han. Nytt lägstarekord. ”Julia är svag och behöver mycket stöd, så nu får jag offra ett par dagar på henne. Jag får räkna ner till jag blir fri” eller nåt liknande. Mysigt 🤮. Och sen höra i Julias synk att hon litar fullt ut på två personer - Karin och Viktor… Stackars tjej.
Intressant att Sebbe informerar Cia om pakten och erbjuder henne att få med. Jag trodde Viktor hade tänkt utnyttja henne på samma sätt som Julia?