2023-01-19, 15:04
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Eddie vill ju inte ens vinna.. Han är vara med för att göra reklam för sin restaurang!
Varför lagar han inte maten förresten??
Viktors raggande är så jävla roligt!
Cia som folk spoilade med privata bilder för några dar sedan, är en 3a. Hennes lilla-My-mun och avsaknad av haka förstör allt.
Sen att hon och WT-julia klickar gör inte saken bättre!

För att de inte har några färdiggjorda frysta hamburgare och inga färdigbakade hamburgerbröd.

Tror inte att han kan laga mat på riktigt.
2023-01-19, 15:55
Medlem
Bakarettans avatar
Förhoppningsvis är den här säsongen den sista.
TV 4 har flera totalt.
Farmen, Bonde, Robinson...herreguuud! När ska Strix & Mastiff prod fatta att de senaste 10-15 åren gjort ett otroligt dåligt jobb.
2023-01-19, 16:05
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Gymnasieeleverna då - går de också på lokal med en Fritidspedagog??? Man ska inte kasta sten i glashus - de som går på lokal med en Fritidspedagog är HÖGST 12 år om du inte har förstått det!
Vem har snackat om samma lokal ? Bara du.

Utsprunget var bara att dem kommer gilla honom, sluta få för dig saker, du är en omöjlig person att diskutera med.
2023-01-19, 16:16
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsmatten
I mitt facebookflöde kom idag upp en bok skriven av Viktor Bergström. Titel Fångad av djävulens drog. Han har varit spelmissbrukare kan jag läsa. Blir lite sugen att lyssna på boken. Bara 3 timmar lång 😊
Typiskt av TV4 att ta med en "stackars missbrukare" som kommit på fötter Igen. Typ pundaren Alexander I Robinson.
2023-01-19, 16:55
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsmatten
I mitt facebookflöde kom idag upp en bok skriven av Viktor Bergström. Titel Fångad av djävulens drog. Han har varit spelmissbrukare kan jag läsa. Blir lite sugen att lyssna på boken. Bara 3 timmar lång 😊
Lycka till med att orka lyssna på den här uppläsaren i 3h 23min!

https://www.nextory.se/bok/f%C3%A5ngad-av-dj%C3%A4vulens-drog-handbollsspelaren-viktor-bergstr%C3%B6ms-ber%C3%A4ttelse-om-spelb eroende-10797547/#!
(Länk till provlyssning)
2023-01-19, 17:24
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Lycka till med att orka lyssna på den här uppläsaren i 3h 23min!

https://www.nextory.se/bok/f%C3%A5ngad-av-dj%C3%A4vulens-drog-handbollsspelaren-viktor-bergstr%C3%B6ms-ber%C3%A4ttelse-om-spelb eroende-10797547/#!
(Länk till provlyssning)
Det låter som ett jävla miffo som läser boken, det kanske är Viktors kromosomfels pappa. Äpplet faller inte långt från trädet.
2023-01-19, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
Första man tänkte på med Viktor var att han är efterbliven eller korkad.. kul att nya tjejen sa detsamma direkt, att det inte verkar som hissen går ända upp. Riktigt dum/korkad !

😄 Eller båda delarna, både efterbliven och korkad. Sitter i TV och berättar för tittarna på fullt allvar hur snygg och charmig han är. Plus en del annat på samma tema om sig själv. Han kan ju förstås varken hjälpa hur han ser ut 🤮 eller att han är korkad.
2023-01-19, 19:39
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Tova har nu lärt sig vad en slägga är

"Blomman Karin" den store poeten har talat!, brukar man inte specificera vilken blomma,
hibiskus eller spiklubba
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-01-19 kl. 19:49.
2023-01-19, 19:42
Medlem
”Den exotiska Tova”, att det inte klipptes bort?
2023-01-19, 19:50
Medlem
Någon som vet under vilken exakt period som säsongen spelades in? Nu i senaste avsnittet firar de midsommar så inspelningen startade helt klart innan den dagen.
2023-01-19, 19:51
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Tova har nu lärt sig vad en slägga är
JC har nu lärt sig vad hårdbröd och smör är för nått
2023-01-19, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Någon som vet under vilken exakt period som säsongen spelades in? Nu i senaste avsnittet firar de midsommar så inspelningen startade helt klart innan den dagen.

Kanske lajvade de bara midsommar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in