2023-01-19, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
”Den exotiska Tova”, att det inte klipptes bort?
Var hon naken?
2023-01-19, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Var hon naken?

Nej så kul vart det inte.

Det var så Eddie beskrev henne då han höll sitt midsommartal.
2023-01-19, 20:51
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Någon som vet under vilken exakt period som säsongen spelades in? Nu i senaste avsnittet firar de midsommar så inspelningen startade helt klart innan den dagen.
14 juni - 13 augusti (+- 1 dag)
2023-01-19, 21:15
Medlem
Cia sade i sync att det skulle bli gott med mat efter flera veckor utan mat, vilket är märkligt då hon varit på Torpet/Farmen några dagar bara.
2023-01-19, 21:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Märkligt att hon gick med på att bli kämpe frivilligt. Hon sa ju att hon egentligen inte hade hemlängtan.
Kan det vara så att storbonden skickade iväg Sandrorna till Torpet på Tovas begäran mot att Tova åtog sig att ställa upp som förstekämpe? Jag tror även att storbonden var inblandad i och stödde Tovas ”sjukdom” de senaste dagarna, vilket enbart har varit en lögn för att Tova ska kunna plugga Bondepraktikan inför Tinget. Hon får ju inte välja gren som förstekämpe så hon måste ju även förbereda sig på att det kan bli kunskap när hon tar Julia.

Sexmissbrukarn var ovanligt vidrig i sina kommentarer idag, även för att vara han. Nytt lägstarekord. ”Julia är svag och behöver mycket stöd, så nu får jag offra ett par dagar på henne. Jag får räkna ner till jag blir fri” eller nåt liknande. Mysigt 🤮. Och sen höra i Julias synk att hon litar fullt ut på två personer - Karin och Viktor… Stackars tjej.

Intressant att Sebbe informerar Cia om pakten och erbjuder henne att få med. Jag trodde Viktor hade tänkt utnyttja henne på samma sätt som Julia?
2023-01-19, 21:27
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Kan det vara så att storbonden skickade iväg Sandrorna till Torpet på Tovas begäran mot att Tova åtog sig att ställa upp som förstekämpe? Jag tror även att storbonden var inblandad i och stödde Tovas ”sjukdom” de senaste dagarna, vilket enbart har varit en lögn för att Tova ska kunna plugga Bondepraktikan inför Tinget. Hon får ju inte välja gren som förstekämpe så hon måste ju även förbereda sig på att det kan bli kunskap när hon tar Julia.

Sexmissbrukarn var ovanligt vidrig i sina kommentarer idag, även för att vara han. Nytt lägstarekord. ”Julia är svag och behöver mycket stöd, så nu får jag offra ett par dagar på henne. Jag får räkna ner till jag blir fri” eller nåt liknande. Mysigt 🤮. Och sen höra i Julias synk att hon litar fullt ut på två personer - Karin och Viktor… Stackars tjej.

Intressant att Sebbe informerar Cia om pakten och erbjuder henne att få med. Jag trodde Viktor hade tänkt utnyttja henne på samma sätt som Julia?

Tova verkade vara med helt på upplägget, så det kan ju vara så.

Slembollen blir värre och värre i sina uttalanden, så vidrigt! Han insåg kanske att Cia inte var lika lättlurad.
2023-01-19, 21:30
Medlem
HVIT.s avatar
Hoppas den äckliga och fula negern åker ut för alltid. Skräpapa!
2023-01-19, 21:32
Medlem
Tova lät som en kråka när hon härma små grodor runt midsommarstången
De var irriterande att höra henne, hon överröstade alla
2023-01-19, 21:38
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Cia sade i sync att det skulle bli gott med mat efter flera veckor utan mat, vilket är märkligt då hon varit på Torpet/Farmen några dagar bara.

Reagerade också på det, lät jättekonstigt. Hon kanske körde lite självsvält hemma i några veckor för att komma förberedd.
2023-01-19, 21:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sphynxen
Tova lät som en kråka när hon härma små grodor runt midsommarstången
De var irriterande att höra henne, hon överröstade alla
Hennes gälla röst skär i en som naglar över svarta tavlan.
2023-01-19, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Hennes gälla röst skär i en som naglar över svarta tavlan.
Men hennes vackra bröst smeker som en vårvind i en!
2023-01-19, 22:37
Medlem
Viktor har jobbat hårt på sexpacket innan inspelningen. Vad hände med axlar och armar? Ser helt skev ut, fågelskrämma

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in