2023-01-18, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jtd
japp funkar bra. på tomten i tvättstället brukar jag på sommarn hänga underkläder och tshirts.. på vintern som nu så blir det att hänga i galgar längst fönsterräcket. detta gör jag över natten. regnar det så är det oftast lugnt att lägga dom på farstun på lite vädring. detta gör jag varje natt och sover naken. sen tar jag en dusch och går å hämtar mina kläder igen. tvättar enbart plagg max 1 gång per månad.

Snyggt jobbat.

Har ett liknande upplägg med enbart utegarderob. Tvättar en eller två gånger i månaden, sen ut med hela blöta högen att hängas direkt på galg i “garderoben”, som är en öppen yta under litet tak modell vedhögs skydd.

På kvällen tar jag in de kläder som behövs för nästa dag, så torkar de över natten.

Minimalt med arbete, superfrächa kläder.
Citera
2023-01-18, 22:34
Medlem
Se till att tvätta underkläder i 60 grader. Sånt som man kan vädra är ju mer yllekläder.
Citera
2023-01-18, 22:38
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Nästa steg blir att ersätta tandborstningen morgon och kväll, med en promenad med öppen mun i motvind.
Dagens bästa
Citera
2023-01-18, 22:45
Medlem
VetVemDuArs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Äsch det är väl bara extremister som den där asperger-ungen som skulle ta detta på allvar. Fitta luktar inte gott efter en arbetsdag och det rinner ständigt saft från fittan som impregnerar tyget, iallafall hos dom kvinnor som är i min närhet, min mamma osv. Det måste tvättas för att bli rent.
Fint att du har en så nära relation till din mor.
Citera
2023-01-18, 22:54
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerflickan
En fin flicka använder trosor en dag sedan slänger.
En fin flicka använder med fördel trosorna de dagar ägglossningen pågår, sen skickar i brevlåda till mig.
Citera
2023-01-18, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerflickan
En fin flicka använder trosor en dag sedan slänger.

Citat:
Ursprungligen postat av -Andreas-
En fin flicka använder med fördel trosorna de dagar ägglossningen pågår, sen skickar i brevlåda till mig.

En fin flicka använder inga trosor.
Citera
2023-01-18, 22:58
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon
En fin flicka använder inga trosor.
Så sant som det är sagt så.
Citera
2023-01-18, 22:58
Medlem
Aakkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjocksmocksjocke
Självklart! Jag byter bara när jag fått bromsspår..

Går det ens få bromsspår i dina stringkalsonger?
Citera
2023-01-18, 23:01
Medlem
Hussefars avatar
Tjejer vet jag inte om det räcker vädra. Möjligt om de har flytningar eller annan gojja att man behöver tvätta.

Killar måste tvätta kalfeserna. Vi svettas kopiöst om man jämnför med det andra könet.
Citera
2023-01-18, 23:02
Medlem
Flickor med fistelgång mellan grovtarm och urinblåsa bör tvätta trosan flera gånger per dag. Det borde Åhléns ge akt på i tvättråden.
Citera
2023-01-18, 23:10
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Det funkar. Att vädra kallingar är underskattat. Många lider av tvättmani och tycker att om man har vidrört ett plagg så ska det tvättas. Vansinne.

Låt mig gissa, du är miljöpartist...? Ja, så fort ett plagg vidrör ditt kön och/eller arsel så är dessa "kontaminerade"... Inte faan tar du en dusch och drar på dig ett par kalsonger eller trosor som du användt, ett par dagar, eller? Håller med om att man inte behöver byta varje dag om man bara varit och är hemma - detta är bara idiotiskt, men skall du ut och/eller till jobbet så byter man underkläderna - ja, jag gör det i alla fall och då tfättar jag de använda plaggen. Hur svårt skall det vara? Att vädra hjälper inte ett skit om du varit aktiv i dem.
Citera
2023-01-18, 23:14
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Herregud - de som haft ett långvarigt förhållande med en tjej/kvinna torde ha sett att deras trosor, särskilt de vita, blir missfärgade i "fittpartiet", direkt och förblir så även EFTER tvätt - hur tror ni dessa luktar efter en, eller ett par dagars användande, utan tvätt? Arslet skiljer oss inte från varandra, det kanske ni vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in