2023-01-18, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Va det han som va speedad ?

Hehe, ja.
https://dumpen.se/2022/06/07/hellre-fastingar-an-dumpen-napp-109-ullared/
Citera
2023-01-18, 21:04
Medlem
Split-eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Såg det med precis, tråkigt att det inte blev en konfrontation där han fick förklara sig… Han såg ju ut som en helt efterbliven genomskinlig mongolid😂😂.
Gillar dumpen och det dem gör som fan. Det jag dock blev lite skum på är Patricks agerande när han öppnar passagerardörren och börjar sig in? Vet i fan om det inte är att räkna som ett olaga intrång?? Tänker bara att dem bör passa sig lite för att bjuda på sånt.. Har inte läst på lagstiftningen riktigt när det inte gäller privat egendom, det är ju postnords bil? Reserverar mig för att jag är fel?

Reflekterade över samma sak, känns som att det är brottsligt att öppna en bildörr även om han aldrig var in i bilen. Särskilt när det är en postbil dessutom
Citera
2023-01-18, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Utgår från dina inlägg. Manifixeringen vid Dumpen är ganska talande.

Jag accepterar inte digitala övergrepp på barn. Att du är så okej med det är dock ganska talande.
Citera
2023-01-18, 21:13
Medlem
MrPikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Split-ed
Reflekterade över samma sak, känns som att det är brottsligt att öppna en bildörr även om han aldrig var in i bilen. Särskilt när det är en postbil dessutom

https://lawline.se/answers/frammande-personer-ryckte-i-min-bildorr-ar-det-lagligt
Citera
2023-01-18, 21:26
Medlem
Benny98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Split-ed

Nu tror jag inte att hans normala runda var på den här parkeringen där han ville träffa en 13-årig flicka. Men vi kan nog vara förvissade om att han aldrig mer kommer att köra den här postbilen. SM-rekord i penisbilder?
Citera
2023-01-18, 21:47
Medlem
Intressant artikel i Sundsvalls Tidning om brevbärarens 50 års dag.
Har tydligen 2 barn
Citera
2023-01-18, 22:12
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Linkedin kvar.

Man kan ju undra lite varför man har en Linkedinprofil när man jobbat som lantbrevbärare sen 1976. Det känns mest som ett verktyg för nätverkande inom HR och IT-sektor typ. Klickar man på "+Chattloggar" under videokonfrontationen blir man nästan jump-scare:ad av sexiga bilder på Sonny. Jag kan nästan avundas litegrann den självkänslan han måste ha när han ser ut som bottom-0.5% av män i Sverige men ändå tar foton på sig själv som om man vore guds gåva till kvinnan. På nedersta foton i bildkavalkaden innan chattloggarna börjar syns en rulle inslagspapper med julmotiv i förgrunden och det hänger ett broderat blomstermotiv på väggen jag gärna hade sett mer av. Att han raggar med frasen "du har väl sett mamma eller pappa naken någong gång" drar jag också på smilbanden åt.
Citera
2023-01-18, 22:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Linkedin kvar.

Och Instagram.
Citera
2023-01-18, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Man kan ju undra lite varför man har en Linkedinprofil när man jobbat som lantbrevbärare sen 1976. Det känns mest som ett verktyg för nätverkande inom HR och IT-sektor typ. Klickar man på "+Chattloggar" under videokonfrontationen blir man nästan jump-scare:ad av sexiga bilder på Sonny. Jag kan nästan avundas litegrann den självkänslan han måste ha när han ser ut som bottom-0.5% av män i Sverige men ändå tar foton på sig själv som om man vore guds gåva till kvinnan. På nedersta foton i bildkavalkaden innan chattloggarna börjar syns en rulle inslagspapper med julmotiv i förgrunden och det hänger ett broderat blomstermotiv på väggen jag gärna hade sett mer av. Att han raggar med frasen "du har väl sett mamma eller pappa naken någong gång" drar jag också på smilbanden åt.
With the confidence of a Medicare white male... Fast här är medioker ett generöst omdöme.
Citera
2023-01-18, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Jag accepterar inte digitala övergrepp på barn. Att du är så okej med det är dock ganska talande.
Vad yrar du om?
Citera
2023-01-18, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Vad yrar du om? Är du här för att störa diskussionerna?
Citera
2023-01-18, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrPike
https://lawline.se/answers/frammande-personer-ryckte-i-min-bildorr-ar-det-lagligt
Kämpa, kämpa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in