2023-01-18, 19:09
Medlem
Ruskigt manipulativa typer som krupit fram det senaste. Tar dock inte #185 lite död på argumentet att Dumpen aldrig tar första kontakten? 🤔 Inte för det spelar någon roll vem det är som tar kontakt what so ever, minns bara att argumentet framförts i tråden..
Citera
2023-01-18, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RunePavlov
Ruskigt manipulativa typer som krupit fram det senaste. Tar dock inte #185 lite död på argumentet att Dumpen aldrig tar första kontakten? 🤔 Inte för det spelar någon roll vem det är som tar kontakt what so ever, minns bara att argumentet framförts i tråden..
De agerte etter tips, de har gjort det før.
Citera
2023-01-18, 19:15
Medlem
MrPikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Kan någon PMa uppgifterna på senaste gäddan?
Samt facebook.

Tack på förhand

https://ibb.co/g9vBz2y

de två ser ju ut som bröder eller bästisar?
Citera
2023-01-18, 19:20
Medlem
MrPikes avatar
Citat:
Samt facebook.

Tack på förhand

läs chattloggarna så ser du namn på gäddan
Citera
2023-01-18, 19:25
Medlem
Tournis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farenelli

Kul ändå att första man ser när man scrollar hans fb är en karikatyr av Putin med chipstuttar, grått hår och hållandes i den allt svagare veken.

Det märks att han håller på att rensa hej vilt just nu på sin kära FB. Förmodligen kommer han stänga ned sidan helt inom kort. Vän-listan har krympt en del också...
Citera
2023-01-18, 19:32
Avslutad
Godkväll på er alla som följer tråden, vi har några nya ettårsjubilarer idag! Tyvärr är ingen av dem identifierad, så vitt jag vet.

16 januari, 2022
Den flyende mannen (napp igen)
https://dumpen.se/2022/01/16/den-springande-mannen-napp-igen/

Chris Dheer, som har kallar sig i chatten men högst sannolikt inte heter på riktigt, är en mörkhyad man som vill knulla en fjortiskille men blir istället ertappad av Sara och Patrik. Av en slump är en polispatrull ute på larm och kör förbi med sirenerna på vilket utlöser en panikreaktion hos gäddan så han pinnar iväg. Jag vet inte vem han är men han finns för alltid i mitt minne som springbögnegerpedofilen.

17 januari, 2022
Håll tungan i mun Micke (napp igen)
https://dumpen.se/2022/01/17/hall-tungan-i-mun-micke-napp-igen/

Denna gädda har Dumpen håvat in två gånger, detta är den andra konfrontationen:
https://dumpen.se/2022/07/20/micke-hade-inte-forstatt-att-halla-tungan-i-mun-napp-122/

Enligt rykten ska han ha haft bygg- och snickeriföretag i Norge (som nu kånkat) och åkt mycket fram och tillbaka över gränsen. Ska även ha jobbat i Danmark och hållit till i Södertälje. Han omnämns i podden "Kumla-dumpen" knappt 23 min in, där vi får mer detaljer av Sara och Patrik. De pratar om Micke även i avsnittet "Mitt i Göte Borg", knappt 11 minuter in.

Första gången har han stämt träff med en 13-åring för att ädelsinnat tala om för henne att "ge fan i att träffa sådana som mig", andra gången får han sitta och skämmas extra länge eftersom hans rapemobile är trögstartad.

18 januari, 2022
Kung med orakad pung (napp igen)
https://dumpen.se/2022/01/18/kung-med-orakad-pung-napp-igen/

Han kallar sig för Viking och vill ta oskulden på en 13-årig tjej.
Vet någon vem han är? Jag misstänker en man som är anti-SD på Facebook, vore tacksam om någon kan bekräfta att det är han så jag kan ta bort frågetecknet i mitt gädd-gestapo-register.

Misstänkt gädda:
Förnamn 1: Första låten på albumet "Onkel Kånkels Underbara Värld" handlar om en person som heter så här och är ett CP.
Förnamn 2: Samma som Helgonet, som spelades av Roger Moore. Nämns även på Dumpen.
Efternamn: Samma som f.d. statsministern Magdalena, som fortfarande är partiledare för sossarna.
Född samma år som Scarface och Jedins återkomst hade premiär.
Citera
2023-01-18, 19:41
Medlem
Mannen med foppatofflorna tog priset. Kan se på klippet flera gr, och jag tröttnar aldrig
Citera
2023-01-18, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Vi alla vet mycket väl vad som har funnits och inte har funnits. Men jag förstår att du inre vill bemöta det. Vad sägs om länken när de är åtminstone för en pedofilgrupp? Den väljer du att inte kommentera alls vilket ger ett öronbedövande svar över hur rätt jag har och hur fel du har. Ditt retoriska grepp att ignorera diskussionens sakfråga är avslöjad och utfläkt i offentlighetens ljus
Ja precis.
Citera
2023-01-18, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Haha, det är ju vad som står i deras egen artikel? 😅 Jag utgår från att du pratar om egna erfarenheter?
Utgår från dina inlägg. Manifixeringen vid Dumpen är ganska talande.
Citera
2023-01-18, 20:04
Medlem
Citat:
Samt facebook.

Tack på förhand
Hittar du inte den är du inte värd se den
Citera
2023-01-18, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Hittar du inte den är du inte värd se den
Borttagen/dold nu. Jag var inne tidigare men nu är den borta.
Citera
2023-01-18, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Jag tror att med tanke på sociala medier så vet tjejerna om vilka faror som lurar på nätet. Och hur många unga tonårstjejer är det ens som går med på att träffa en äldre man när hon vet om hans ålder och hur han ser ut? Måste vara extremt liten skara av tjejer.

Är man så pass lätt manipulerad att man träffar en 60 årig man och göra saker man inte vill bara för att han säger det,så kan man bli precis lika manipulerad och tvingad av någon jämnårig kille.
Ja? Och? Det är väl illa i båda fall, men en jämnårig har oftast inte erfarenhet och auktoritet nog att manipulera lika effektivt.Massor av osäkra, mobbade, ensamma, utsatta flickor börjar prata med någon, vem som helst, på nätet, söker bekräftelse eller vad som helst. De är sköra som fan och dessa idioter vet det och utnyttjar det. Äckligt som fan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in