2023-01-15, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sssflex
Hon ser ju rätt bra ut och har det väldigt bra ekonomiskt, så finns ju fördelar med att vara tillsammans med henne om man säger så.

Vad för sjukdomar är det hon säger att hon lider av? ADHD? borderline eller vad exakt?

Såg precis en video med henne. '21 dagar kvar till jag testar bröllopsklänning"- eller nåt i den stilen.

Hon är ju helt skruvad. Manisk. Hon måste ju vara i ett skov? Vad fan händer egentligen?
Har sett videos innan med henne, men detta är ju en ny nivå. Vad är det för zoo, bebisröst och trams??
Citera
2023-01-16, 21:26
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NysvenskenAbdullah
Yep, äntligen någon som inser att hennes veganska kost är orsaken till hennes mage & tarmproblem.

En av hennes video dök upp på min feed för några år sedan där titeln var något i stil med 'jag orkar inte mer med denna IBS'

Jag kommenterade att av erfarenhet så är strikt vegansk kost förödande för tarmsystemet på lång sikt.

Kommentaren raderades & det blev min första & sista video jag såg från den trångsynte bimbon.

Har hört att alltför tillagat kött och sushi mm också är förödande och ger mag och tarmproblem
Citera
2023-01-16, 22:17
Medlem
NysvenskenAbdullahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Har hört att alltför tillagat kött och sushi mm också är förödande och ger mag och tarmproblem

Ja det kan mycket väl stämma. Personligen gillar jag rare tillagning (eller till & med rått, Etiopien style) & fisk undviker jag till största möjliga mån med tanke på naturföroreningar.

Jag är långt ifrån en expert men min tes är att den
veganska kosten huvudsakligen innehåller så fruktansvärt mycket fibrer som inflammerar mag&tarmsystemet.
Citera
2023-01-18, 13:18
Medlem
Privattaxins avatar
Therese Lindgren uppmärksammas i Aftonbladet: https://www.aftonbladet.se/nojesblad...schs-palsmossa
Citat:
Ulf Kristersson och Ebba Busch pälsade på sig och poserade tillsammans på Instagram.
Men valet av kläder får influencern och djurvännen Therese Lindgren att rasa.
”Jag är så fruktansvärt besviken”, skriver hon på Instagram.
Det märks värkligen att Therese Lindgren inte kan bli mamma. Hur fan kan man vara över 30 och bry sig om sådan här skit. Hon lever värkligen på internet precis som en äcklig incel.
Citera
2023-01-18, 18:23
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Therese Lindgren uppmärksammas i Aftonbladet: https://www.aftonbladet.se/nojesblad...schs-palsmossa

Det märks värkligen att Therese Lindgren inte kan bli mamma. Hur fan kan man vara över 30 och bry sig om sådan här skit. Hon lever värkligen på internet precis som en äcklig incel.

Therése Lindgren är ett steg närmare 40 år än 30 år men hur som helst, hur menar du att hennes stora passion för djurrätt gör att hon inte kan vara en bra mamma? Jag ser inte någon motsats där.

Tycker det är bra att hon går ut och säger att hon inte vill ha barn, det är redan allt för många här i samhället och hela världen som skaffar barn trots att de är inte så lämpliga för uppgiften.
Citera
2023-01-18, 18:52
Medlem
Privattaxins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CtrlAltDelThis
Therése Lindgren är ett steg närmare 40 år än 30 år men hur som helst, hur menar du att hennes stora passion för djurrätt gör att hon inte kan vara en bra mamma? Jag ser inte någon motsats där.
Inte jag heller. Men hade hon haft barn så hade hon också varit en lycklig kvinna precis som sina väninnor och inte haft tid att hålla på med sådan här skit. Det har inget med djurrätt att göra. Det är självfallet bättre för miljön med en sådan där jacka än med faux.
Citera
2023-01-18, 19:53
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Inte jag heller. Men hade hon haft barn så hade hon också varit en lycklig kvinna precis som sina väninnor och inte haft tid att hålla på med sådan här skit. Det har inget med djurrätt att göra. Det är självfallet bättre för miljön med en sådan där jacka än med faux.

Nu var det varken dun i jackan eller päls på luvan. Mössan från vild björn, ärvd i 3 generationer.
Och pälsindustrin är rent djurplågeri för övrigt.
Citera
2023-01-21, 14:07
Medlem
Redisas avatar
Är hon fortfarande populär? Trodde att hennes tid är förbi.
Citera
2023-01-21, 14:09
Medlem
Tycker mest synd om Anders stackaren som behöver stå ut med hår i maten när han ska utföra sin plikt mellan benen på henne , hur fan kan man välja å INTE raka fettan år 2023 🤮
Citera
2023-01-21, 17:05
Medlem
Menarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungen9393
Tycker mest synd om Anders stackaren som behöver stå ut med hår i maten när han ska utföra sin plikt mellan benen på henne , hur fan kan man välja å INTE raka fettan år 2023 🤮

Tror inte han har lapat det geggvecket på år och dar. Hon gick ut med att hon hade noll sexlust. Hur fan pallar han hängas ut såhär.
Citera
2023-01-28, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menaren
Tror inte han har lapat det geggvecket på år och dar. Hon gick ut med att hon hade noll sexlust. Hur fan pallar han hängas ut såhär.

Fyfan stackars toffel Hade inte ens slickat aset’s yxa även om hon vore miljardär.
Citera
2023-01-28, 20:00
Bannlyst
Citat:

Hon vill inte ha barn. Varför inte bara respektera det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in