2023-01-18, 12:32
Medlem
octogons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stom72
Sant, men varför kallar du dig octogon, vilket ju är en satanisk symbol samt tilöämpar det sataniska CIA's bildspråk?
är medveten om det, kallar mig octogon mer för att försöka upplysa, octogon står för templars of octogon (the grand druid council) som har sin bas i schweiz.

här har du mer i ämnet, man kan lätt slå ihjäl några hundra timmar där.

https://www.brighteon.com/channels/giureh

https://www.youtube.com/@giureh-g.i.u.r.e.h.1030/videos
Senast redigerad av octogon 2023-01-18 kl. 12:40.
Citera
2023-01-18, 12:35
Medlem
GenusKhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dödskniven
Om jag nu för diskussionens skulle accepterar hemliga pedofilsymboler och en frimurarkonspiration, vad skulle då syftet vara med att de exponerar dessa symboler på ett glasspaket? Vill frimurarna skryta med att de är de egentliga ägarna bakom GB för att reta illuminati som bara styr över diplom-is, eller är det en reklamdesigner med pedofila böjelser som ville busa till det när hen designade gb-gubben och skicka en hälsning till sina kompisar i vantörs pedofilring?

De vill nog gärna trycka upp sin symbolism helt öppet i ansiktet på alla för att visa världen vilka som har kontrollen här

Sen att de flesta människor inte känner igen dem är ju en annan sak, kan ju vara bra att känna till några av de vanligaste iaf:

https://www.ghlilley.com.au/blogs/ne...emason-symbols

Antar några känns igen.
Citera
2023-01-18, 12:35
Bannlyst
Vad fan heter det GB "Glace" för? Borde dom inte döpt det till GB Glass, eller GB Icecream?

Glace betyder ju tydligen icecream/glass på europeisk franska kunde jag läsa mig till. Men fattar ändå inte?
Citera
2023-01-18, 12:39
Medlem
retardators avatar
Citat:
Tack för feedback.
Så är det naturligtvis, 99 av 100 missar dessa saker, då de är tänkta att fortsätta regera i det fördolda.

Gissar att det inte slagit dig att de 12 "stjärnorna" på din vardera nummerplåt på din bil är det sataniska pentagram som vi hittar i pannan på den androgyna geten BAPHOMET, dyrkad av frimurare.

12 stjärnor omnämns i Uppenbarelseboken, att häckla det Skriftstället, är ett av djävulens alla poänger med att du glatt kör och tutar, med bilen nerlusad med pentagram.

I min värld är ett pentagram en 5-uddig stjärna. Används ofta inom häxeribranschen.
En sexuddig stjärna är ett hexagram, kallas även Davidsstjärna och används ofta i juderibranschen.
I min värld alltså.
Citera
2023-01-18, 12:40
Medlem
Citat:
Samma här, men ja, visst är dom förtjusta i det. Deras härförare, luftens prins, som Skriften bl a kallar honom, har byggt sitt lögnslott på en massa siffertrillande.

Satanister hela bunten. Gud kommer att straffa de och deras tid kommer så småningom, var så säker på det!
Citera
2023-01-18, 12:42
Medlem
dödsknivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Är det inte något slags erkännande/förskjutande av skuld, typ ”nej men vadå, vi dolde det ju faktiskt inte, ni får skylla er själva”?

Vill minnas att jag sett något om det men det är ofta väldigt svårt att hänga med.

Vad dolde inte vilka och vilka skulle då vara offret för konspirationen? Det är väl ingen som förnekar att gb har ett hjärta i sin logga, varför skulle det vara uppseendeväckande eller farligt? Bara för att pedofiler (tydligen) också använder hjärtan? Det är dom inte ensamma om
Citera
2023-01-18, 12:53
Medlem
dödsknivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenusKhan
De vill nog gärna trycka upp sin symbolism helt öppet i ansiktet på alla för att visa världen vilka som har kontrollen här

Sen att de flesta människor inte känner igen dem är ju en annan sak, kan ju vara bra att känna till några av de vanligaste iaf:

https://www.ghlilley.com.au/blogs/ne...emason-symbols

Antar några känns igen.
Såg vare sig hjärtan eller trefingrade clowner i din länk. Kan nog tycka att det är lite fuskigt att ta en av de redan vanligaste symbolerna och hävda att det representerar en hemlig rörelse. Men för all del, inom church of the holy dödskniven är såväl horisontella som vertikala streck en symbol för allsmäktighet. Även siffrorna 1-9 används för kommunikation, men inte siffran 0 för den åkallar de mörka makterna. Svarta skor, urtavlan och bokstaven f är andra symboler. Det blir lite svårmotiverat att ta det på allvar är väl det jag försöker säga
Citera
2023-01-18, 12:55
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Klart som fan att man bojkottar GB.

Men för min del beror det på att glassen smakar skit, eller rättare sagt ingenting.

Plus att GB är världsledande i "krympflation" vilket var en ständig källa till irritation innan jag beslutade mig för att helt enkelt inte köpa skräpet längre.

Skitföretag som säljer skitprodukter.

Men kul tråd, keep it coming!
Citera
2023-01-18, 12:56
Medlem
GenusKhans avatar
Citat:
Såg vare sig hjärtan eller trefingrade clowner i din länk. Kan nog tycka att det är lite fuskigt att ta en av de redan vanligaste symbolerna och hävda att det representerar en hemlig rörelse. Men för all del, inom church of the holy dödskniven är såväl horisontella som vertikala streck en symbol för allsmäktighet. Även siffrorna 1-9 används för kommunikation, men inte siffran 0 för den åkallar de mörka makterna. Svarta skor, urtavlan och bokstaven f är andra symboler. Det blir lite svårmotiverat att ta det på allvar är väl det jag försöker säga

Nej jag har heller inte koll på vad som nu egentligen är deras "riktiga" symboler och vad som är påhitt och såklart kan det ju gå till överdrift när symbolerna är för generella och leda till att mönsterigenkännande människohjärnor börjar se "hemliga symboler" överallt, några är dock relativt välkända som sagt och det var bara ett axplock av dem i länken där som exempel.
Citera
2023-01-18, 12:59
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
SMS 2

1 TIMOTEUS 4:1

Men Anden säger uttryckligen att i de sista tiderna ska somliga avfalla från tron och hålla sig till VILLOANDAR och ONDA ANDARS LÄROR.
-----------------------------------------------------
2 KORINTHIERBREVET 4 : 3-4:

Men även om vårt evangelium är dolt, så är det för dem som går förlorade som det är dolt.

Bland vilka DENNA VÄRLDENS GUD (satan) har förblindat sinnena hos dem som inte tror, så att inte ljuset kan lysa för dem från Kristi härlighets evangelium, han som är Guds avbild.
UPPENBARELSEBOKEN 13:15-18*

15*Och det fick makt att giva ande åt vilddjurets bild, så att vilddjurets bild till och med kunde tala och kunde låta döda alla som icke tillbådo vilddjurets bild.

16*Och det förmår alla, både små och stora, både rika och fattiga, både fria och trälar, att låta giva sig ett märke på högra handen eller på pannan.

17*så att ingen får vare sig köpa eller sälja något, utom den som är märkt med vilddjurets namn eller dess namns tal.

18*Här gäller det att vara vis; den som har förstånd, han räkne ut betydelsen av vilddjurets tal, ty det är en människas tal. Och dess tal är sex hundra sextiosex.
666

Kommentar:
Kan "vilddjurets bild", den som kan tala, vara din magiska spegel, din "mobiltelefon"?

Kan "märket i högra handen" vara något "kemiskt"?

Kan enda sättet att få "köpa och sälja" vara via den s.k.
"internetbanken"?

Avslutningsvis ett anagram:
delta omicron=
MEDIA CONTROL
Du tror på magi och annat trams och som referens så använder du sagoboken Bibeln?
Citera
2023-01-18, 13:05
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Vad dolde inte vilka och vilka skulle då vara offret för konspirationen? Det är väl ingen som förnekar att gb har ett hjärta i sin logga, varför skulle det vara uppseendeväckande eller farligt? Bara för att pedofiler (tydligen) också använder hjärtan? Det är dom inte ensamma om
Nu är ju det ett specifikt hjärta som är identiskt med gBs.

https://www.google.com/search?q=pedo...&bih=669&dpr=2
Citera
2023-01-18, 13:06
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nasserasse45
Satanister hela bunten. Gud kommer att straffa de och deras tid kommer så småningom, var så säker på det!
eller så har de bara lurat i dig det så att du skall sitta still i båten och tro att en fantasifigur skall ta hand om saker som endast du hade kunnat lösa.
Din gudstro gör dig till en passiv slav.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in