2023-01-18, 11:30
Medlem
stom72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Travbana
Exakt vad uppnår dessa pedofiler med att prydas på GB Glass förpackningar ?

Det har i förlängningen att göra med s.k. "svart magi".
Confucius: "Signs and symbols rules the world"
Det spelar ingen roll huruvida vi "skiter" i symbolapråket eller inte.
Denna (s.k.)..."fysiska" världen är totalt underställd andevärlden, vilken kontrolleras av "luftens prins" för att citera den Heliga Skrift.
Citera
2023-01-18, 11:31
Medlem
stom72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dödskniven
Om jag nu för diskussionens skulle accepterar hemliga pedofilsymboler och en frimurarkonspiration, vad skulle då syftet vara med att de exponerar dessa symboler på ett glasspaket? Vill frimurarna skryta med att de är de egentliga ägarna bakom GB för att reta illuminati som bara styr över diplom-is, eller är det en reklamdesigner med pedofila böjelser som ville busa till det när hen designade gb-gubben och skicka en hälsning till sina kompisar i vantörs pedofilring?

I runda slängar ja!
Samt se gärna svaret jag nyss skrev strax ovan.
Tack för bra sammanfattning.
Citera
2023-01-18, 11:36
Medlem
stom72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Bara ideen att söka på peddologgor är ju inte något man gör så där bara.
Men jag tror dig.

Om jag nu går och handlar ska jag då sätta mig med matkassen framför mig och kolla alla företagssymboler loggor?

Allvarligt jag är ganska allmänbildad men att ens få ideen att äta glass och googla dubbelhjärtat inträffar ju liksom inte och har aldrig hört talas om detta förens nu.

Tack för feedback.
Så är det naturligtvis, 99 av 100 missar dessa saker, då de är tänkta att fortsätta regera i det fördolda.

Gissar att det inte slagit dig att de 12 "stjärnorna" på din vardera nummerplåt på din bil är det sataniska pentagram som vi hittar i pannan på den androgyna geten BAPHOMET, dyrkad av frimurare.

12 stjärnor omnämns i Uppenbarelseboken, att häckla det Skriftstället, är ett av djävulens alla poänger med att du glatt kör och tutar, med bilen nerlusad med pentagram.
Citera
2023-01-18, 11:41
Medlem
dödsknivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stom72
I runda slängar ja!
Samt se gärna svaret jag nyss skrev strax ovan.
Tack för bra sammanfattning.
Jag hänger inte riktigt med i inlägget du refererar till. Om jag förstår rätt, men rätta mig om jag har fel, så kan pedofiler och hemliga sällskap tyda symbolerna samt även några enstaka andra som ”ser mönstret” om du accepterar ordvalet. På vilket sätt påverkar det alla oss andra? Är det ett sätt för pedofilerna och frimurarna att skicka meddelanden till andevärlden som, om jag förstår det rätt, ändå är de som styr allt. Vad skulle då budskapet ”gb-gubben är pedofil” vara menat att framföra till andarna?
Citera
2023-01-18, 11:48
Medlem
Citat:
Tack för feedback.
Så är det naturligtvis, 99 av 100 missar dessa saker, då de är tänkta att fortsätta regera i det fördolda.

Gissar att det inte slagit dig att de 12 "stjärnorna" på din vardera nummerplåt på din bil är det sataniska pentagram som vi hittar i pannan på den androgyna geten BAPHOMET, dyrkad av frimurare.

12 stjärnor omnämns i Uppenbarelseboken, att häckla det Skriftstället, är ett av djävulens alla poänger med att du glatt kör och tutar, med bilen nerlusad med pentagram.
'

De mest framträdande frimurarna följer boken Thelema som är skapad av Aleister Crowley. Där håller de på med med magick och andra sjuka grejer.

Inte så konstigt med symbolerna, då de flesta inom eliten håller på med pedofili och dylikt.
Citera
2023-01-18, 11:51
Medlem
stom72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dödskniven
Jag hänger inte riktigt med i inlägget du refererar till. Om jag förstår rätt, men rätta mig om jag har fel, så kan pedofiler och hemliga sällskap tyda symbolerna samt även några enstaka andra som ”ser mönstret” om du accepterar ordvalet. På vilket sätt påverkar det alla oss andra? Är det ett sätt för pedofilerna och frimurarna att skicka meddelanden till andevärlden som, om jag förstår det rätt, ändå är de som styr allt. Vad skulle då budskapet ”gb-gubben är pedofil” vara menat att framföra till andarna?

Andevärlden, luftens prins och hans "överintelligenta ickejordiska ickemänskliga"("demoner" om man vill prata Grekiska) fungerar inre enligt vår logik.
Ett mångdimensionerat spel där människorna alltid är "tvåa på bollen"...
Det är ett sammelsurium av "kommunikation", häcklande (man är fullständigt fixerad vi häcklandet av Skaparen och Skapelsen, det hånfulla skrattet är signifikativt för "the demonic realm") och kanske framförallt "förvirring", att hela tiden hålla på med rök och speglar så att den arma mänskligheten alltid ligger steget efter....
Citera
2023-01-18, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Frågan är om det är en slump eller medvetet.

Hur länge har man använt loggan och hur ser den historiska ägarstrukturen ut sen dess?

Dessa frägor kan ge sken av om det är slump eller ej.

Unilever äger. Heartbrand kallas symbolen.
Citera
2023-01-18, 11:53
Medlem
stom72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nasserasse45
'

De mest framträdande frimurarna följer boken Thelema som är skapad av Aleister Crowley. Där håller de på med med magick och andra sjuka grejer.

Inte så konstigt med symbolerna, då de flesta inom eliten håller på med pedofili och dylikt.

Helt riktigt
Vi är förresten inne i 2023
223 är "Skull n bones" "specialsiffra"...
2023=MMXXIII

2021
2022
2023=
6066...
Citera
2023-01-18, 11:55
Medlem
Citat:
Det har i förlängningen att göra med s.k. "svart magi".
Confucius: "Signs and symbols rules the world"
Det spelar ingen roll huruvida vi "skiter" i symbolapråket eller inte.
Denna (s.k.)..."fysiska" världen är totalt underställd andevärlden, vilken kontrolleras av "luftens prins" för att citera den Heliga Skrift.

Tror på riktigt på magi och liknande trams?
Citera
2023-01-18, 11:56
Medlem
octogons avatar
Citat:
Som rubriken anger.
Denna symbol, ett litet hjärta i ett större dito" har varit pedofilers sätt att "kommunicera" i decennier.
"Glassgubben" håller nu (till skillnad mot sin föregångare) upp 3 fingrar, ett tecken symboliserande 666.
Varför fick "glassgubben" en "ny approach"...
(Föregångaren hade heller inte pedofilskräp på bröstet)
Kan du tänka dig att bojkotta (fejk)glassen, när du nu vet detta?
inte bara glassen som har en peddo, frimurar tecken, lär er alla deras symboler så ser du det överallt sen, kommuner, företag, barnfilmer (ja i princip alla filmer) google chrome, epost, protonmail (matterhorn), bara för att nämna en promille av allt.

positivt ändå att mer och mer folk ser igenom skiten.
Citera
2023-01-18, 11:59
Medlem
octogons avatar
Citat:
Helt riktigt
Vi är förresten inne i 2023
223 är "Skull n bones" "specialsiffra"...
2023=MMXXIII

2021
2022
2023=
6066...
ja 223 blir square and compass. tror mycket skit lär hända i år.
Citera
2023-01-18, 12:02
Medlem
stom72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Tror på riktigt på magi och liknande trams?

SMS 2

1 TIMOTEUS 4:1

Men Anden säger uttryckligen att i de sista tiderna ska somliga avfalla från tron och hålla sig till VILLOANDAR och ONDA ANDARS LÄROR.
-----------------------------------------------------
2 KORINTHIERBREVET 4 : 3-4:

Men även om vårt evangelium är dolt, så är det för dem som går förlorade som det är dolt.

Bland vilka DENNA VÄRLDENS GUD (satan) har förblindat sinnena hos dem som inte tror, så att inte ljuset kan lysa för dem från Kristi härlighets evangelium, han som är Guds avbild.
UPPENBARELSEBOKEN 13:15-18*

15*Och det fick makt att giva ande åt vilddjurets bild, så att vilddjurets bild till och med kunde tala och kunde låta döda alla som icke tillbådo vilddjurets bild.

16*Och det förmår alla, både små och stora, både rika och fattiga, både fria och trälar, att låta giva sig ett märke på högra handen eller på pannan.

17*så att ingen får vare sig köpa eller sälja något, utom den som är märkt med vilddjurets namn eller dess namns tal.

18*Här gäller det att vara vis; den som har förstånd, han räkne ut betydelsen av vilddjurets tal, ty det är en människas tal. Och dess tal är sex hundra sextiosex.
666

Kommentar:
Kan "vilddjurets bild", den som kan tala, vara din magiska spegel, din "mobiltelefon"?

Kan "märket i högra handen" vara något "kemiskt"?

Kan enda sättet att få "köpa och sälja" vara via den s.k.
"internetbanken"?

Avslutningsvis ett anagram:
delta omicron=
MEDIA CONTROL
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här