2023-01-18, 12:04
Medlem
stom72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av octogon
inte bara glassen som har en peddo, frimurar tecken, lär er alla deras symboler så ser du det överallt sen, kommuner, företag, barnfilmer (ja i princip alla filmer) google chrome, epost, protonmail (matterhorn), bara för att nämna en promille av allt.

positivt ändå att mer och mer folk ser igenom skiten.

Sant, men varför kallar du dig octogon, vilket ju är en satanisk symbol samt tilöämpar det sataniska CIA's bildspråk?
Citera
2023-01-18, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stom72
Helt riktigt
Vi är förresten inne i 2023
223 är "Skull n bones" "specialsiffra"...
2023=MMXXIII

2021
2022
2023=
6066...

Jag är inte så påläst inom Gematria, men stämmer det att eliten använder sig av denna lära för att kryptera sina meddelanden??
Citera
2023-01-18, 12:07
Medlem
stom72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nasserasse45
Jag är inte så påläst inom Gematria, men stämmer det att eliten använder sig av denna lära för att kryptera sina meddelanden??

Samma här, men ja, visst är dom förtjusta i det. Deras härförare, luftens prins, som Skriften bl a kallar honom, har byggt sitt lögnslott på en massa siffertrillande.
Citera
2023-01-18, 12:09
Medlem
BushwickBills avatar
Alla globalister är pedofiler tills motsatsen är bevisad, det är det enda rationella förhållningssättet. Ett företags symboler och anseende är alltid känsliga och byte av loggor när det blåser har alltid varit gångbart, se flera fall i historien exempelvia kinasnacks eller locum. Men av någon anledning så spelar det aldrig någon roll om man har satanist eller pedofilsymboler, det uppmärksammas aldrig och företagen själva försvarar det aldrig eller bemöda sig förklara utan det är bara vad det är.
Citera
2023-01-18, 12:13
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dödskniven
Om jag nu för diskussionens skulle accepterar hemliga pedofilsymboler och en frimurarkonspiration, vad skulle då syftet vara med att de exponerar dessa symboler på ett glasspaket? Vill frimurarna skryta med att de är de egentliga ägarna bakom GB för att reta illuminati som bara styr över diplom-is, eller är det en reklamdesigner med pedofila böjelser som ville busa till det när hen designade gb-gubben och skicka en hälsning till sina kompisar i vantörs pedofilring?
Citat:
I runda slängar ja!
Samt se gärna svaret jag nyss skrev strax ovan.
Tack för bra sammanfattning.
Är det inte något slags erkännande/förskjutande av skuld, typ ”nej men vadå, vi dolde det ju faktiskt inte, ni får skylla er själva”?

Vill minnas att jag sett något om det men det är ofta väldigt svårt att hänga med.
Citera
2023-01-18, 12:16
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Bra du tog upp "tårtan", för mig är det en hatt, men det väsentliga är den 6uddade symbolen som syns där, den står för det sataniska hexagram som Kristus Jesus fördömer i Apostlagärningarna 7:43

De 3 fingrarna symboliserar 666 (företrädaren höll upp alla fingrar samt det stod "GB" på hans mage, du hittar honom om du bildsöker "glassgubben retro"

Aktuell symbol med hjärtan har varit känd av utredare i minst ett halvsekel
Men snälla, nu får du lugna ned dig!

Det är en tårta! Vem stoppar ljus i en hatt? Eller är det också en symbol?

Hur 3 fingrar blir 666 är svårt att förstå för en normal människa, det tyder snarare på allvarliga problem att förstå ens den enklaste matematik.

Nej, deras logga är inte känd som symbol för pedofiler, men du får gärna länka så ska jag ändra mig.
Citera
2023-01-18, 12:17
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Just det, bra du sa.
Bal en ciaga betyder
"djävulen är kung" på latin....
Har du läst latin? Det har jag och studerar det fortfarande (mycket intressant språk om man är språkintresserad och vill förstå andra språk bättre). "Bal en ciaga" är garanterat INTE latin.
Citera
2023-01-18, 12:17
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Jag har sen 1 år bojkottat. Höjde priset med 30%. Nu detta. Fy fan!

Finns massvis med annan glass att köpa till kidsen än Sett Skit som inte ens är glass.

Man ska inte ta peddo saker för lätt.
Citera
2023-01-18, 12:21
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Ägs av unilever. Ett litet mini Nestle.
Citera
2023-01-18, 12:24
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Det har i förlängningen att göra med s.k. "svart magi".
Confucius: "Signs and symbols rules the world"
Det spelar ingen roll huruvida vi "skiter" i symbolapråket eller inte.
Denna (s.k.)..."fysiska" världen är totalt underställd andevärlden, vilken kontrolleras av "luftens prins" för att citera den Heliga Skrift.

Måste erkänna att jag inte blir supersåld, om detta är argumenten för att det skulle finnas en baktanke kring GBs logga. Finns det konkreta bevis för att eliten jobbar med siffror och symboler?
Citera
2023-01-18, 12:25
Avstängd
Jagduvidoms avatar
(FB) Är GB Glass clownen en pedofil?
Citera
2023-01-18, 12:29
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Måste erkänna att jag inte blir supersåld, om detta är argumenten för att det skulle finnas en baktanke kring GBs logga. Finns det konkreta bevis för att eliten jobbar med siffror och symboler?
Gb hjärtat är peddo hjärta. Konstig slump. Förr var nummer och symboler väldigt viktiga innan man kunde ha en hemsida och göra reklam för sig på dagens vis.

Men v egen erfarenhet höjde dom priset med 1-2kr och sänkte innehållet från 15 till 10 i sina storpack innan inflationen.
Nu har dom inte ens mjölk i glassen utan ärt protein.

Skitföretag. Icas egna glass är billigare och bättre. Iaf bättre. Sen finns det hur mycket annan glass som helst.

Nej aldrig mer gb glace som drar in på kvalite för mig för pengar till dom. Nej tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in