2023-01-18, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Ja de berättar väldigt öppet och ärligt och som du säger så berättar de även när L är trött och arg. Men deras bild av en frånvarande mamma alltid upptagen med sin telefon, kompisar och fest talar ju för sig självt. Det gör ont i hjärtat när de tar upp att de inte vet vad som skall hända med dem och hur de ska få mat om de inte har L.

Och hon säger ju själv att hon knappt vart hemma på flera veckor. Så vi vet att det inte är nåt "hittepå" som Lukas lurat i dom att säga i intervjun (som att han skulle ha vetat att de skulle intervjuas)
Citera
2023-01-18, 02:14
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Och hon säger ju själv att hon knappt vart hemma på flera veckor. Så vi vet att det inte är nåt "hittepå" som Lukas lurat i dom att säga i intervjun (som att han skulle ha vetat att de skulle intervjuas)

Ja det är hon väldigt tydlig med att hon knappt varit hemma.
Hon påstår ju även att hon inte ens träffade J den korta stund hon var hemma på söndagen för att packa en väska o åka iväg. Det är så man skäms att en mamma inte ens tar i sitt barn eller prioriterar ingen av barnen en kort kort stund.
Citera
2023-01-18, 02:21
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Två till tre veckor handlar det om
Citera
2023-01-18, 02:22
Medlem
Livremmens avatar
Fick höra rykten under dagen om att Isabella överväger en flytt till Spanien där hon ska tjäna pengar som webcam modell.
Kan någon bekräfta eller dementera?
Citera
2023-01-18, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Två till tre veckor handlar det om

2-3 veckor räknar jag som flera veckor. det är mer än en och ev mer än 2.
Citera
2023-01-18, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livremmen
Fick höra rykten under dagen om att Isabella överväger en flytt till Spanien där hon ska tjäna pengar som webcam modell.
Kan någon bekräfta eller dementera?

Intressant! Kan ju förstå att det kan vara tungt att bo kvar efter allt som hänt… Inte särskilt respekterad person efter allt detta.
Citera
2023-01-18, 02:30
Medlem
Livremmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mormortillfem
Intressant! Kan ju förstå att det kan vara tungt att bo kvar efter allt som hänt… Inte särskilt respekterad person efter allt detta.
Det jag fick sagt till mig är att hon ska lämna sina andra barn hos deras far. Sälja av hus å allt bråte som fanns/finns på tomten och dra till Spanien om någon månad. Men eftersom det finns en hel del brister i språket så är liveshows,streama och webcam modellandet det som gör att hon kan livnära sig.

Vem vet, hon kanske har en egen Onlyfans sida snart?
Hur som...det är vad som hördes sägas idag.
Citera
2023-01-18, 02:32
Medlem
Citat:
Det jag fick sagt till mig är att hon ska lämna sina andra barn hos deras far. Sälja av hus å allt bråte som fanns/finns på tomten och dra till Spanien om någon månad. Men eftersom det finns en hel del brister i språket så är liveshows,streama och webcam modellandet det som gör att hon kan livnära sig.

Hoppas hon gör det. Även om hon inte lär tjäna stora pengar på det, men lämna ifrån sig pojkarna vore nog en bra ide.
Citera
2023-01-18, 02:35
Medlem
Livremmens avatar
Citat:
Hoppas hon gör det. Även om hon inte lär tjäna stora pengar på det, men lämna ifrån sig pojkarna vore nog en bra ide.

Ja de har det garanterat bättre där än hos henne.
Dock så önskar man ju inte direkt livet ur henne precis men............
Spanien ska nog vara fint så här års!
Citera
2023-01-18, 02:37
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ja att lämna ifrån sig pojkarna vore iallafall sunt beteende.
Citera
2023-01-18, 02:40
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:

Onlyfans sida?
Möjligen Crappy mum
Citera
2023-01-18, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Ja att lämna ifrån sig pojkarna vore iallafall sunt beteende.

Eller sunt av deras far om han slåss för vårdnad, och förhoppningsvis vinner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in