2023-01-17, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Er det du som bestemmer hvem som får skrive her i tråden?

Kidnappet, står det i rubrikken:

"Norge: Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-3"

Ser du påberoper deg og kvakksalver-teamet ditt høy moral, samtidig som du beskylder offerets barn for å dekke over, at deres far har drept deres mor.
Det er hjerteløse beskyldninger du serverer offerets familie, uten at det finnes bevis for at noe slikt har skjedd.
Det eneste du vet er at deres far er milliardær, og at foreldrene i perioder var i konflikt, iløpet av de 50 årene de var gift.
Hagenbarna blir beskyldt for å ha et økonomisk motiv. De beskrives som viljeløse skapninger, teddyer og vattnisser, som er i et avhengighetsforhold til sin far.
Du mener at TH har gitt barna to valg; "Enten gir dere meg alibi og holder kjeft, ellers blir det bare pliktarv på dere."

Kvakksalver-teamet har en egen evne til å se sannheten, skal vi antageligvis tro... Står det skrevet i stjernene, mon tro?

Slike beskyldningene rettet mot offerets barn og barnebarn er en direkte krenkelse rettet mot offeret.

AEH levde og åndet for familien sin, hun elsket å samle familien til gode måltider, en aktiv familie med sunne interesser, som tilbragte mye tid i naturen sammen. Og siden forskning vise at fysisk aktivitet og frisk luft fremmer god psykisk helse, så kan kvakksalver-teamet ta seg en bolle.

Forhåndsdømmingen som kvakksalver-teamet holder på med, sier mer om kvakksalver-teamet enn Hagenfamilien. Såklart elsket AE å stelle med familien, fordi kjærligheten var gjensidig, og fordi hun merket at familien satte pris på det hun gjorde. Argumenter som at TH har vært siktet i 3 år, holder ikke. Det er en selvfølge at ektefellen blir siktet, så lenge man ikke har kommet nærmere en løsning. En siktelse er en rettighet, og i dette tilfellet en nødvendighet for å bli renvasket. Kvakksalver-teamet har stillt diagnoser og servert løgner i 4 år nå. Selvsagt er det svært få blant øvrige familie og venner som tør å vise sin støtte til Hagenfamilien, når konsekvensen blir falsk ryktespredning.

Jeg tror AEH hadde mislikt dette uansett hvem GM er.

Edit:
Se edit i forrige innlegg.

Ditt innlegg er et klart bevis på at du totalt overser de fakta, indisier og bevis som har blitt lagt frem i denne saken i løpet av de siste 4 åra. Du viser også en total uvitenhet om TH, familien og deres liv og levnet fra 1969 og frem til i dag. Det er mange her inne som har inngående kjennskap til dette, men som ikke tør å tilkjennegi dette av frykt for represalier. Så stig ned fra din høye hest, og ta deg gjerne en bolle du også🧐
Citera
2023-01-17, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Ja, det er jo litt avslørende hvordan de trekker frem helt tilfeldige linker og diverse individer fra hist og her, og forsøker å sette alt som ikke tilhører saken i et mistenksomt lys, mens det som faktisk berører denne saken og peker i én retning blir unngått eller forsøkt feid under teppet.
Du er så fjern, at du etter at GM er tatt. Fortsatt vil hevde at TH er GM og ikke den som er tatt.
Citera
2023-01-17, 23:39
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horgen
Ja, han kunne det.. men det er syltynt.. Om hun hadde sendt meldingen eller ringt en halvtime etterpå hadde han ikke hatt alibi. Tviler på at en så kontrollerende type tar den sjansen når alt det andre i plottet er ekstremt planlagt.
Her går du på limpinnen som mange andre, som TH også tok for gitt at politiet ville gjøre.

Saken er ikke bygd på flaks, men kald beregning etter år med planlegging. AE var ikke i live etter 09, så telefonen hennes ble planmessig benyttet av andre.

Alt for å flytte dødstidspunktet fram til TH beviselig var på Futurum.
Citera
2023-01-17, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Jøss, ikke langt fra Sloraveien heller. Naboen til H*ub*be er forresten ølbrygger, og lager et surøl som heter "Krypto".

Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Hadde ikke vært særs vanskelig for en medhjelper i huset og sørget for at hun hadde gitt et «livstegn» fra seg til noen dersom hun ikke hadde gjort det selv heller. Det var både mobil og fasttelefon tilgjengelig i huset.
dagsfersk avis. Unge kryptoduder vet knapt hva ei avis er. Konvolutt og printer det samme. Her har vi å gjøre med en aldrende kidnapper.
Citera
2023-01-17, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Jeg har i grunn vært åpen hele tiden for at en fra familien har deltatt i plottet, det er flere ting som kan peke i den retningen.
ikke utenkelig. To har sovealibier. Prestens vitne forduftet og teh ble innlagt. Protestene tilsier at de ikke er helt uvitende.
Citera
2023-01-17, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
dagsfersk avis. Unge kryptoduder vet knapt hva ei avis er. Konvolutt og printer det samme. Her har vi å gjøre med en aldrende kidnapper.

Vi har lite trolig med en kidnapper å gjøre i det hele tatt. Og heller ingen ung drapsmann. En av medhjelperne skal ha vært rask til bens, i følge helseappen og er sikkert da betydelig yngre enn nærmere 70. Men denne holder nok heller ikke på og opererer i kryptoverden til vanlig. Gjorde i hvertfall ikke inntil den måtte planlegge for denne fingerte kidnappingen.
Senast redigerad av Kokadu 2023-01-18 kl. 00:04. Anledning: Tillegg
Citera
2023-01-18, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Vi har lite trolig med en kidnapper å gjøre i det hele tatt. Og heller ingen ung drapsmann. En av medhjelperne skal ha vært rask til bens, i følge helseappen og er sikkert da betydelig yngre enn nærmere 70.
teh?
Citera
2023-01-18, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Jeg får litt følelsen av at det brenner på dass for TT nå...

Ja. De drar nå frem alt mulig av gamle villedninger og misforståelser.

Jeg har flere ganger forklart Havhesten at det er 1987-ektepakten som er verst, der TH og BB utsatte AE for ren svindel og bedrag. AE ble fralurt halvparten av felleseiet opptjent gjennom 18 års ekteskap.

Men, det går rett og slett ikke inn. Nå har tråden vært igjennom en ny runde med Havhest-feilinformasjon om ektepaktene.

Og nå sist, det desperate forsøket fra TH på å kjøpe seg et levende vitne, en tyrker bosatt på Sicilia som skulle fortelle politiet påståtte detaljer fra en angivelig mislykket bortføring av AE. For å utløse ny etterforskningsplikt hos politiet. Et forsøk på å trenere ferdigstilling av etterforskningen og tiltale mot Tom Hagen.

Tyrkeren er kjent for sine merkelige og lite troverdige medieutspill tidligere. Ikke det mest troverdige vitnet.

Men, det later ikke til å bety noen verdens ting for Tom Hagen. Det viktigste synes å være å forsinke ferdigstilling av etterforskningen så lenge som overhodet mulig.

Slik at Tom Hagen får kjøpt seg noen flere dager eller uker i frihet. Før fengselsporten slår igjen bak ham.
Citera
2023-01-18, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
teh?

Da må han ha hatt noen som sørget for alibiet. Men jeg tror ikke helt på han som den som overfaller henne i boligen den dagen. Jeg vet ikke helt hvorfor, men noe lugger.
Citera
2023-01-18, 00:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Ditt innlegg er et klart bevis på at du totalt overser de fakta, indisier og bevis som har blitt lagt frem i denne saken i løpet av de siste 4 åra. Du viser også en total uvitenhet om TH, familien og deres liv og levnet fra 1969 og frem til i dag. Det er mange her inne som har inngående kjennskap til dette, men som ikke tør å tilkjennegi dette av frykt for represalier. Så stig ned fra din høye hest, og ta deg gjerne en bolle du også🧐
Ifølge Brøske, så kan ikke politiet være inni hodet på folk.

Jeg synes det er betryggende å høre, at politiet har beina på jorden.

Hvorfor skal jeg tro deg?!

Du er ikke sannferdig.

Det er bare GM som vet hvem som er skyldig.

Dersom politiet visste at TH er skyldig, så hadde han vært tiltalt.

Jeg velger å ha tillit til politiet - ikke anonyme flashbackere.

Det er bevis som må løse saken, dermed Basta!

http://snl.no/basta#:~:text=Basta%20er%20et%20utropsord%20som,fo r%20eksempel%20%C2%ABdermed%20basta%C2%BB.
Senast redigerad av Havhest 2023-01-18 kl. 01:12.
Citera
2023-01-18, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Ifølge Brøske, så kan ikke politiet være inni hodet på folk.

Jeg synes det er betryggende å høre, at politiet har beina på jorden.

Hvorfor skal jeg tro deg?!

Du er ikke sannferdig.

Det er bare GM som vet hvem som er skyldig.

Dersom politiet visste at TH er skyldig, så hadde han vært tiltalt.

Jeg velger å ha tillit til politiet - ikke anonyme flashbackere.

Det er bevis som må løse saken, dermed Basta!

Den tinglyste ektepakten fra august 1987, er et slikt bevis.

Den beviser at TH, med bistand fra advokat BB, svindlet AE for hennes halvpart av felleseiet opptjent gjennom 18 års ekteskap.

Ektepakten tydeliggjør Tom Hagens pengemotiv for å drepe AE.

Ellers trenger ikke eiesyke menn noe annet motiv for å drepe kona, enn at kona vil forlate han.

Her kommer pengene i tillegg.
Citera
2023-01-18, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Det var taushet i ti uker etter at AEH forsvant.

Ikke bruk villedende informasjon.

Den topphemmelige politioperasjonen
Ti uker ingen skulle vite om

https://www.vg.no/spesial/2019/ti-topphemmelige-uker/

Forstår ikke sammenhengen med mitt innlegg? Feilquotet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in