Vart förvånad att Andreas och Sebastian snackade skit om andra, självklart var Viktor med på ett hörn. Fegisar som inte vågar säga det till personerna de snackade om.
Viktor ältade det vanliga. I dagens avsnitt då sjönk han som en sten.
Eddies och Viktors plan är att välja Tova till förstakämpe om planen verkställs och Tova väljer Julia till andrekämpe. Detta för att Julia ska välja Viktor till storbonde nästa vecka. Om det blir så att Tova och Julia möts i tinget, då tror jag Tova vinner.
Om utgår från att Julia åker ut på söndag, då tror jag inte det är säkert att hon väljer Viktor till storbonde.
Torpet del 2
Förutom uppdraget hände inget intressant. Tävlingen spaden var tråkig att se, den som har mest tur vinner. En påse med ett mynt som skulle grävas i backen för att hittas.
Guldmynt = amulett och får vara kvar på Torpet. Vanns av Christoffer
Silvermynt = får vara kvar på Torpet, Nebil
Bronsmynt = får åka till Farmen, Cia och Päivi
Viktor kommer garanterat charma Cia och Päivi när de kommer in på Farmen. Frågan är om Viktor lyckas?
Funnits oändligt med värre deltagare och i år har vi Sandrorna.
Ja Sandra x 2 eller Bill och Bull som jag tror passar bättre som smeknamn kanske - är inte mina favoriter precis - Nej Tack inte skulle jag vilja ha dem i min närhet. Men nu svarade jag ett inlägg om just Victor och hans sätt att sitta i TV i synk och inför alla som tittar och även inför Eddie och skrodera om hur han duperat Julia att tro att han har känslor för henne men sedan helt kallt säger: Men det är bara ett spel från min sida - vidrigt att spela på någon annans känslor det är vad det är och dessutom helt öppet sitta och nästan skryta om det också = Tvi Tvale
Är det bara jag som stör mig på att storbonden ska stå varje måndag och tala om vem hen väljer att ta med till storbondestugan för att sova där , men lika fan så är det samma visa varenda år att vem som helst får komma in och lägga sig där inne?
Det borde tas efter från robinson där inga andra än dom som är utvalda att bo i maktens boning får vistas där inne.
Finns väl ingen mening med att slänga bort 5 minuters programtid på ett 15 minuters avsnitt på att ens välja vem som ska vara med in i storbondestugan när varken produktion eller lama programledare säger ifrån.
Sedan undrar jag hur dom år efter år bland tusentals sökande hittar dom där veklingarna som antingen ska stå och gråta efter 2 dagar för att dom saknar någon eller knappt klara 1 vecka.
Inte sett en säsong av farmen senaste 10 åren där inte en deltagare självmant åker hem vecka 1 eller strax därefter.
Senast redigerad av miohmamma 2023-01-17 kl. 21:50.
Undrade också det, hittade lite jobbannonser. Verkar vara någon form av manager/teamleader inom försäljning. Operativ betyder bara att hon också aktivt jobbar med samma sak som de hon coachar.
Är det bara jag som stör mig på att storbonden ska stå varje måndag och tala om vem hen väljer att ta med till storbondestugan för att sova där , men lika fan så är det samma visa varenda år att vem som helst får komma in och lägga sig där inne?
Det borde tas efter från robinson där inga andra än dom som är utvalda att bo i maktens boning får vistas där inne.
Finns väl ingen mening med att slänga bort 5 minuters programtid på ett 15 minuters avsnitt på att ens välja vem som ska vara med in i storbondestugan när varken produktion eller lama programledare säger ifrån.
Precis - helt bortkastat med att en väljs ut men sedan nästan halva gänget av utvalda också ligger där!
Man kan undra hur Eddie egentligen tänker där? Han visar ju öppet vilka som han föredrar och då kanske det inte är så konstigt heller att S i VENS har dragit sig lite åt sidan för den skull, han har ju inte ens inviterats till att slagga med "innegänget" fast han "anses" tillhöra dem enligt Eddie
Jag försöker söka på "Torpet" på TV4Play men inget kommer upp.. Vad kan det bero på? Kunde se första avsnittet häromdagen ju och tänkte kolla avsnitt 2 nu men tji fick jag
Torpets avsnitt ligger i flödet under Farmen på TV4 Play och även på sin egna sida Torpet på TV4 Play - både avsnitt 1 och 2. Jag kollade det nyss så du får prova igen!
Märkligt att Viktor är så öppen med att han manipulerar Julia. Han vet ju att det kommer sändas på TV och att det inte kommer se bra ut. Är han så obrydd?
Tydligen. Han uppvisar helt klart narcissistiska eller psykopatiska drag = ingen empati och vill stå i rampljuset så mycket som möjligt, kosta vad det kosta vill
Torpets avsnitt ligger i flödet under Farmen på TV4 Play och även på sin egna sida Torpet på TV4 Play - både avsnitt 1 och 2. Jag kollade det nyss så du får prova igen!
Tack, det funkade här nyss! Var tvungen att disablea min adblocker så kan ha varit det som var felet bara
Undrade också det, hittade lite jobbannonser. Verkar vara någon form av manager/teamleader inom försäljning. Operativ betyder bara att hon också aktivt jobbar med samma sak som de hon coachar.
Om man inte är operativ coach, är man passiv coach då?
Viktor är fritidspedagog, så man kan ju bara undra hur många högstadietjejer eller gymnsisetjejer som är sugna på.honom.
Kopplar du ihop att en Fritidspedagog - skulle jobba med högstadietjejer? Eller med folk i gymnasiet? Du verkar inte ha mycket koll du inte ... En Fritidspedagog jobbar med barn = SMÅ barn under 12 år och neråt