2023-01-17, 20:04
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hmm mycket konstigt.. Kan inte söka på det utan kommer till en tom sida bara. Kanske är något tillfälligt fel eller något

Tack för svar iallafall!

Ja måste vara något tillfälligt fel
Fick också svart sida på cmore häromdagen
Testa och logga ut och in igen
2023-01-17, 20:06
Avslutad
Märkligt att Viktor är så öppen med att han manipulerar Julia. Han vet ju att det kommer sändas på TV och att det inte kommer se bra ut. Är han så obrydd?
2023-01-17, 20:06
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Aldrig sett en sämre skådis än han långa blonda mot hon Julia. Kroppsspråket talade tydligare än hans ord, händerna i fickorna, pilla sig i ansiktet varje gång ett lögnande ord kom fram. ”Du är ju en skön prick”. Hahaha, *romantiskt*.

Jag håller med. Är ju förfärligt om Julia går på det? Hon uttrycker ju att de ska träffas när de kommer hem medan han säger vi kan ju ta en kopp kaffe???? Ööööhhh tycker han är lismande och vidrig
2023-01-17, 20:10
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Jag håller med. Är ju förfärligt om Julia går på det? Hon uttrycker ju att de ska träffas när de kommer hem medan han säger vi kan ju ta en kopp kaffe???? Ööööhhh tycker han är lismande och vidrig

Verkar smått efterbliven.
2023-01-17, 20:10
Medlem
Sandrorna fortsätter dryga sig och klaga på omgivningen.
2023-01-17, 20:11
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Är det någon tjej där som är sexuellt intresserad av Viktor?

Hur lång kan Viktor vara? 201 cm?

Nej han ser både ut som en råtta och beter sig som en. Borde bli hans smeknamn i denna tråd.
2023-01-17, 20:12
Avslutad
Trist att Madde åkte, jag gissar att det var bristen på cigaretter som fällde henne.

Nån som fattar varför Viktor var så säker på att Tova skulle slå ut Julia? Julia får ju välja gren som andrekämpe.

Sandra Ö kunde inte avstå från att pika Tova i synken. ”Det går nog bra med Sandras och mitt hönshusbygge”, och så ett litet elakt flin för att markera att hon utelämnade Tova med flit.
2023-01-17, 20:16
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08

Sandra Ö kunde inte avstå från att pika Tova i synken. ”Det går nog bra med Sandras och mitt hönshusbygge”, och så ett litet elakt flin för att markera att hon utelämnade Tova med flit.
Tänkte också på det! men hon ser sig och Sandra som en duo oavsett vem det är

Det är inga nyheter att man jobbar i par på ett bygge, sedan hyr man in tillfällig arbetskraft(löshet)
som Tova tillfälligt
2023-01-17, 20:18
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Han är så jävla simpel som person, därför nöjer han sig med att köpa en kaffe som han utgår ifrån att alla gillar
2023-01-17, 20:19
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Verkar smått efterbliven.

Sjönk som en gråsten idag.
2023-01-17, 20:23
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad
Sjönk som en gråsten idag.

Verkligen fick ju ett nytt hatobjekt iallafall. Han och "Vens turken" förtjänar verkligen varandra.
2023-01-17, 20:24
Medlem
Varför åkte gubbtanten hem?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in