Citat:
Ursprungligen postat av
mnemanic
Det knastrar från och till men upplever inte det som att det hänger ihop med att jag rör den.
Varför tror du att det förstör uttaget, mer än tex en laddare i samma uttag?
USB-C kontakten på telefonen känns mycket skörare än 3,5mm kontakten. När telefonen laddas, så ligger den stilla utan att belastas. Det känns inte som en bra idé att gå runt med telefonen i fickan med en USB-C kontakt som hela tiden böjs fram och tillbaks.
Det följde med en USB-C till 3,5 mm adapter till min telefon och den höll inte länge när jag bar telefonen i fickan.
Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Oh well, det där kommer jag aldrig att komma ihåg att hålla koll på.
Jag köpte istället två par TWS från Kina för knappa 40 spänn, ska bli spännande att se hur kassa dom är.
På den tiden en bra mp3-spelare låg på 1GB, så hade jag ett par trådade lurar från Creative som kostade 350 spänn. Nånting säger mig att man får mer och bättre hörlur för dom pengarna från Creative idag.
Jag skrev in min e-postadress på sidan och får en påminnelse när produkten finns i lager. Jag är lite intresserad av lurens Ambient Mode.
Är det på Aliexpress som du har köpt lurar för 40 kr? Det är bara där som jag hittar trådlösa för den summan. I appen så finns det ett ställe där man kan köpa tre produkter för 6 dollar inklusive frakt. Där kan man hitta mycket prylar som annars kostar mycket mera.
Det finns också ett annat ställe i appen "exclusive coins deals" och där beställde jag en Lenovo LP1S för 7 dollar inklusive frakt.
Det är en uppgraderad version med "dual hosts" för ökad stabilitet, samt ett speciellt 10 mm element.
Ska bli intressant att testa Lenovos lurar.