2023-01-17, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Att hon blev våldtagen flera gånger av olika grisar tycker jag inte är speciellt märkvärdigt. Dom här grisarna har en radar inbyggt som känner av svaga barn som inte ett stort socialt nätverk eller utsatta på något annat vis. Men hur gammal var Jernny när denna grisen våldtog henne.

Jo tack jag vet, har jobbat i 15år med barn/ungdomar som varit utsatta för övergrepp! O i min värld är det absolut speciellt märkvärdigt att hon fortsatte bli utsatt av olika grisar som du uttryckte det!!

Jag vet inte hur gammal hon va när senaste gäddan våldtog henne, men hon va inte 9år iaf. Hoppas nån vänlig själ beställer FUP/DOM o lägger upp i flickans egen tråd så får vi väl svar på det.

Men som sagt, oavsett ålder på offret har han förbrukat sin rätt att leva!
Citera
2023-01-17, 18:38
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Jo tack jag vet, har jobbat i 15år med barn/ungdomar som varit utsatta för övergrepp! O i min värld är det absolut speciellt märkvärdigt att hon fortsatte bli utsatt av olika grisar som du uttryckte det!!

Jag vet inte hur gammal hon va när senaste gäddan våldtog henne, men hon va inte 9år iaf. Hoppas nån vänlig själ beställer FUP/DOM o lägger upp i flickans egen tråd så får vi väl svar på det.

Men som sagt, oavsett ålder på offret har han förbrukat sin rätt att leva!
Nu blev det lite fel när jag skrev men du förstår vad jag menar. Blir så när man är upprörd. Givetvis är det fullständigt olyckligt att hon blev våldtagen av flera grisar.
Citera
2023-01-17, 18:55
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det borde vara krav att en sån här människa behandlas med kemisk kastrering för att tillåtas gå lös i samhället.
Med eller utan pedofilens samtycke.
Annars inlåsning på obestämd tid.

Jag är beredd att hålla med dig Meggie. Låter fullständigt rimligt.
Citera
2023-01-17, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Samma sak där. Nästan alla bögar skaffade familj under förra århundradet eftersom det var det som förväntades av dem. På många platser i världen är det fortfarande tabu att vara bög varpå de fortplantar sig vidare som vanligt. Det kommer att ta över tusen år innan böggenerna rensats ut från jorden, och det under förutsättning att samtliga samhällen på jorden går mot en mer bögtolerant hållning än det tabuliv man tvingar in dem i idag.

Dumpen får pedofilerna att gömma sig och försöka leva "vanliga liv under radarn" varpå Dumpens främsta bidrag till evolutionen är att säkerställa att pedofilgenerna fortsätter att få stor spridning. Det är baksidan med att stigmatisera pedofili.

Helt klart de mest intelligents befriade jag läst.. Dumpen får dom inte att gömma sig, dom härjar fritt ändå,o vadå pedofil gener? Haha folk som tror de är en sjukdom måste ju ha ngt fel.. Hälften av er verka ju inte ens veta vad de innebär. Läs på lite vettja
Citera
2023-01-17, 18:58
Medlem
Man kan hoppas att denna gädda väljer samma väg som en annan nyss gjorde, varken kemisk kastrering el fängelse skulle hjälpa.
Citera
2023-01-17, 19:14
Medlem
Mr13cs avatar
Det hade varit super om någon sitter på domen till denna avart.
Citera
2023-01-17, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Enligt artikeln i Expressen om Jenny så blev hon våldtagen som 9åring av 2 pojkar som va under 15år o som därför inte kunde dömas för något brott.
Han våldtog Jenny i grupp när hon var 13/14 år. Då var han vuxen och fick ett löjligt lågt fängelsestraff. Jenny fick plikta med sitt liv och det bryr han sig inte ett skit om, han fortsätter jaga nya barnoffer.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-01-17 kl. 19:52.
Citera
2023-01-17, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vnc-
Nej stigmatiseringen fyller ingen viktig funktion. Det finns många länder som jobbar med stigmatisering som metod och det har enligt forskning inte gett någon som helst effekt. Googla om USA, dom har både förbrytarregister och olika typer av publik shaming. Avstigmatisering däremot har visat sig vara lyckat för att få människor att aktivt ta hjälp för en rad olika diagnoser och problem.
Kan du vara vänlig och länka till den forskningen?
Citera
2023-01-17, 19:52
Medlem
Djuphavsfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
I denna tråd får du inte lägga upp domen, men kan du inte lägga upp domen i tråden om Jenny som tog sitt liv? (FB) Adoptivbarnet Jenny våldtogs låstes in våldtogs -tog sitt liv

Dum fråga kanske men hur borde jag göra det isf?
Jag har bara personlig dropbox och gammal hederlig mail. Har tydligen inte skrivit tillräckligt med inlägg för att pm:a dig heller.
Citera
2023-01-17, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Du misstar infiltration med provokation. Svensk polis får inte provocera fram brott.

Så nej, Dumpens dagdrömmar är inte bara en tidsfråga. Snarare en blöt fis i Puttes kallingar.
Jo då, du har dålig info.
https://www.aklagare.se/nyheter-press/aktuellt-pa-aklagarmyndigheten/om-provokativa-atgarder/
https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/dokument/svar-pa-skriftlig-fraga/brottsprovokation-som-en-mojlig-arbetsmetod-for_H912542#:~:text=Det%20finns%20inget%20generell t%20f% C3%B6rbud,f%C3%B6r%20vad%20som%20%C3%A4r%20till%C3 %A5tet.

Används mer än man tror.
Citera
2023-01-17, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det borde vara krav att en sån här människa behandlas med kemisk kastrering för att tillåtas gå lös i samhället.
Med eller utan pedofilens samtycke.
Annars inlåsning på obestämd tid.
Ja. Ingen frivillighet men kanske utesluts både att släppas ut efter 2/3 och villkorligt utan kastrering. De har förverkat sin sexualitet. Precis som vapenägare som inte sköter sig blir av med licensen.
Citera
2023-01-17, 19:59
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djuphavsfisk
Dum fråga kanske men hur borde jag göra det isf?
Jag har bara personlig dropbox och gammal hederlig mail. Har tydligen inte skrivit tillräckligt med inlägg för att pm:a dig heller.
Lägg upp den här. Sen postar du länken i forumet.
https://smallpdf.com/share-document
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in