2023-01-17, 12:14
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3
Asså , Tv4play kör reklam nu.
Jäkla nötter buhu!!
De har bytt spelare, funkar inte längre med adblock.
Måste gå att "cracka", funkar på andra sajter där inte adblock funkar.
2023-01-17, 12:26
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Viktor måste vara den äckligaste och mest osympatiska deltagaren på väldigt länge.
Håller med. Att han kan utnyttja Julias känslor och gå över lik bara för att han vill vinna Farmen är svårt att förstå.
Jag minns inte när senast någon sjönk ner på sån låg nivå.
2023-01-17, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Är det okej att skriva om torpet nu?

Det är ok att skriva om Torpet när det sänts på vanlig TV, precia som det är med vanliga farmen. Annars ska det vara inom spoilertag.
2023-01-17, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
De båda Sandrorna är tuffa tjejer som inte tar nån skit. De svassar inte heller runt några män. Ska verkligen bli intressant att se hur det påverkar gruppdynamiken. Madde är inte heller typen som står och trånar efter en mans uppmärksamhet, men hon är lite mjukare än Sandrorna.

De har inte fått ngn skit. Därför retar sig normala människor på dem, på deras attityd och bemötande av folk.
2023-01-17, 12:54
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
De har bytt spelare, funkar inte längre med adblock.
Måste gå att "cracka", funkar på andra sajter där inte adblock funkar.
Ja sjukt störande att behöva se reklam nu, inte ens ublock origin funkar på tv4 längre.
Hoppas de fixar det snart.
Senast redigerad av BalderNord 2023-01-17 kl. 13:38.
2023-01-17, 12:54
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Jag förstår inte hur man inte kan tänka på hur det ser ut i TV..
Jag fattar ju att de är osäkra, avundsjuka, bittra människor som alltid behöver nån att hacka på för att känna sig dugliga. Men även om man är en sån människa så borde man kunna stanna upp och tänka efter, och förstå hur det ser ut. Jag menar hade det varit mycket värre om det inte fanns kameror där eller, har de redan tonat ner sig själva och detta vi får se är med ett filter på..
Vilket fall som helst så är de riktigt obehagliga.
Sandra Ö känns som en sån person som skulle vilja bli typ ordningsvakt eller snut bara för att få gå runt och hitta anledningar att tackla ner, slå och trakassera människor på ett lagligt sätt. Egentligen båda Sandrorna men mest Ö.

Kan bara hålla med! Hon är verkligen ärketypen för det. Undrar hur det kommer fungera att träna som hon gör på den lilla kosten.. Tror inte hon kommer bli trevligare. Skulle gärna se Sandra Ö försvinna för att se om andra Sandra kanske ändrar inställning lite? Har en känsla av att det kan bli så.
2023-01-17, 12:55
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Jag känner också igen henne som f-n.

Har googlat men inte hittat nån vettig förklaring till varför. Blir helt frustrerad på detta!

Kollade mkt Lyxfällan förr men slutade när Patrick hoppade av. Borde man inte få nån googleträff om hon varit med där?

Skönt att jag inte är ensam om det! Jag vet inte, tror inte de går att söka med efternamn faktiskt. Hoppas det ger sig så småningom under Farmens gång för det här kommer jag ha supersvårt att släppa.
2023-01-17, 13:13
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Nu klarar inte språkpolisen i mig att stå emot längre. Jag har sett ordet "ärketypen" skrivas två ggr i den här tråden. Vet inte om det är en ordlek eller ett missförstånd. Annars vet jag bara om ett ord som jag tror att man egentligen menar: "arketyp". Enligt SAOL betyder det urbild, urtyp.

Ärketyp, däremot, finns inte i SAOL eller SAOB.
2023-01-17, 13:23
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
De båda Sandrorna är tuffa tjejer som inte tar nån skit. De svassar inte heller runt några män. Ska verkligen bli intressant att se hur det påverkar gruppdynamiken. Madde är inte heller typen som står och trånar efter en mans uppmärksamhet, men hon är lite mjukare än Sandrorna.
Haha intressant sätt att se det på "tuffa tjejer som inte tar nån skit". Du tror inte att det kan vara så att de är väldigt osäkra individer som behöver nån vid sin sida hela tiden för att känna sig trygga att ens våga öppna käften.
Tuffa tjejer som inte tar nån skit säger ifrån på ett bra sätt om nån behandlar de illa, osäkra fegisar allierar sig med andra och ger sig på de svagaste utan att de har gjort nått för att förtjäna det. När Tova var borta i en halv dag så hann de redan hitta sin nya offer Julia (den näst svagaste tjejen på farmen).
Riktigt tuffa tjejer... mm visst.
Senast redigerad av BalderNord 2023-01-17 kl. 13:34.
2023-01-17, 13:27
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Viktor måste vara den äckligaste och mest osympatiska deltagaren på väldigt länge.
Håller med, han är till och med värre än Sandrorna. Folk därinne vet åtminstone var de har Sandrorna, medans Viktor är en falsk råtta.
Sandrorna kan folk be att dra åt helvete när de har fått nog, men det är svårare att skydda sig mot falska as som Viktor.
Senast redigerad av BalderNord 2023-01-17 kl. 13:33.
2023-01-17, 13:55
Medlem
Pillenfilles avatar
Kvinna får möta kvinna i styrka i tinget. Innebär det att ''Madde" får möta en av de kvinnliga deltagarna i styrka?
2023-01-17, 14:49
Medlem
XtraXs avatar
Är så skevt att alla vill till Torpet, tycker det borde vara ett ställe man vill slippa som gränslandet i Robinson.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in