2023-01-17, 09:58
Medlem
Mr.KlockRingares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Vem tycker du har snyggast pattar och vem tror du har störst balle?
Eftersom jag inte ägnar mig åt dessa barnsligheter har jag ingen åsikt om det.

Mer intressant är hur de klarar av veckans uppdrag och vilka tävlingar som är på gång.
Och om det kommer några nya djur till farmen som ska skötas om.
Senast redigerad av Mr.KlockRingare 2023-01-17 kl. 10:01.
2023-01-17, 10:05
Medlem
madmwazels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Visst kan man göra sig lustig över Eddies frågor efter beskrivningar. Men vi kan lika väl kritisera Vincent som genom åren genomgående förklarar otydligt och nonchalant, svänger sig med termer som enbart insatta kan förstå. Antagligen vill produktionen att han skall sätta deltagarna på pottkanten för att göra ”bra tv”. Men jag tål inte Vincent så jag väljer att skylla på honom oavsett om hans äckliga attityd är direktiv eller inte.
Jag tycker snarare att det är konstigt av många storbönder under genomgången av uppdragen, att bara stå och nicka och acceptera uppdragen så som de beskrivs. Om man inte förstår går det ju utmärkt att ställa följdfrågor, tills man hajar!
Att de lämnar lite tolkningsutrymme ger bra tv till alla som "kunde gjort det bättre" hemma i tv-sofforna.

Citat:
Ursprungligen postat av N!xxo
...åker man ur från tinget så ska man hem och inte till något jäkla torp eller "gränsland" som i Robinson.. urgh det är så jävla tråkigt.
I tinget åker man hem om man förlorat. Första tinget kommer på söndag.
Torparkampen är då man hamnar på torpet om man vinner (eftersom det är huvudsakligen positivt att få komma till torpet) och om man förlorar är man kvar på farmen.
2023-01-17, 10:21
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.KlockRingare
Eftersom jag inte ägnar mig åt dessa barnsligheter har jag ingen åsikt om det.

Mer intressant är hur de klarar av veckans uppdrag och vilka tävlingar som är på gång.
Och om det kommer några nya djur till farmen som ska skötas om.

Jag håller ju med dig. Mitt råd är att bara ignorera alla dylika inlägg och skriva om det som intresserar dig och bara svara på inlägg som har nåt vettigt innehåll.

Det går kanske 20 värdelösa eller ointressanta inlägg på ett vettigt. Detta är Flashback och det är bara att acceptera att det är så det är. Försök inte att uppfostra andra här på forumet, det kommer bara att leda till ännu fler meningslösa inlägg.
2023-01-17, 10:46
Medlem
Ridnes avatar
Jag stör mig något enormt på de två Sandrorna som man kan tro är EN Sandra eftersom de verkar sitta ihop som siamesiska tvillingar eller nåt. De verkar inkapabla till att vara ifrån varandra överhuvudtaget och går alltid runt och småsurar med gliringar och dåliga kommentarer om de andra. Har för mig att den ena av Sandrorna sade i början att hon "hatar dramaqueens".. Vad är de själva då som bara går runt och sprider dålig energi?
Tycker de är särskilt taskiga mot Tova, De påstår att hon spelat och ljugit om sin styrka när det inte alls behöver vara så. Man kan vara stark, men vara kass och oerfaren på att såga eller sköta en farm ändå liksom
Hoppas verkligen att båda eller åtminstone EN av dem åker ut snart för de är olidliga.
2023-01-17, 10:51
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag stör mig något enormt på de två Sandrorna som man kan tro är EN Sandra eftersom de verkar sitta ihop som siamesiska tvillingar eller nåt. De verkar inkapabla till att vara ifrån varandra överhuvudtaget och går alltid runt och småsurar med gliringar och dåliga kommentarer om de andra. Har för mig att den ena av Sandrorna sade i början att hon "hatar dramaqueens".. Vad är de själva då som bara går runt och sprider dålig energi?
Tycker de är särskilt taskiga mot Tova, De påstår att hon spelat och ljugit om sin styrka när det inte alls behöver vara så. Man kan vara stark, men vara kass och oerfaren på att såga eller sköta en farm ändå liksom
Hoppas verkligen att båda eller åtminstone EN av dem åker ut snart för de är olidliga.

Åh herregud du säger exakt det jag tänkte. Sandra sa att hon hatar dramaqueens men hon och den andra Sandra är de som startar absolut mest drama på farmen. De är de största skitsnackarna och de skulle inte klara av att vara på farmen om de inte fick gå och prata illa om någon annan och vara bittra. Jag vill ha ut dem med huvudet före, gärna igår. Speciellt Sandra-rastaflätan. 🤢🤮
2023-01-17, 11:13
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Åh herregud du säger exakt det jag tänkte. Sandra sa att hon hatar dramaqueens men hon och den andra Sandra är de som startar absolut mest drama på farmen. De är de största skitsnackarna och de skulle inte klara av att vara på farmen om de inte fick gå och prata illa om någon annan och vara bittra. Jag vill ha ut dem med huvudet före, gärna igår. Speciellt Sandra-rastaflätan. 🤢🤮

Otroligt osympatiska båda två, ja.. Men håller absolut med dig om att Sandra Ö. är värst. De har till och med börjat klä sig likadant. På tinget hade de likadana regnkappor, men det kanske är kläder de fått låna på Farmen. De är iallafall urtypen för Mean Girls. Sådana där som säkert var mobbare i högstadiet och såg sig som förmer än andra. USCH! Klarar inte av deras personlighetstyp. Bittra och missunsamma.
2023-01-17, 11:36
Medlem
Är det okej att skriva om torpet nu?
2023-01-17, 11:45
Medlem
Heribald.Snygges avatar
De båda Sandrorna är tuffa tjejer som inte tar nån skit. De svassar inte heller runt några män. Ska verkligen bli intressant att se hur det påverkar gruppdynamiken. Madde är inte heller typen som står och trånar efter en mans uppmärksamhet, men hon är lite mjukare än Sandrorna.
2023-01-17, 11:47
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Är det okej att skriva om torpet nu?

Jag vet inte vad de har för princip för visning av Torpet i linjär-TV i år. Det verkar inte vara nåt samlingsavsnitt på söndag. Det kanske bara sänds på Play?
2023-01-17, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Jag vet inte vad de har för princip för visning av Torpet i linjär-TV i år. Det verkar inte vara nåt samlingsavsnitt på söndag. Det kanske bara sänds på Play?
Jag tycker att det verkar oklart men en av torparna är tydligen någons son
2023-01-17, 12:05
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Jag tycker att det verkar oklart men en av torparna är tydligen någons son

Det har skrivits tidigare i tråden: Son till nån Blondie som var med tidigare säsong.
2023-01-17, 12:09
Medlem
XtraXs avatar
Viktor måste vara den äckligaste och mest osympatiska deltagaren på väldigt länge.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in