2023-01-17, 12:04
Medlem
Tjena_67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RFT
Fortfarande finns en hel skock beundrare som hyllar honom på fejsboken:
Jag förstår dig vännen ännu mer nu.Ser och hör att din mamma är biopulär och med inslag av nacist drag
Detta var det sjukaste jag läst.. hur kan man säga så om hans mamma som snart drivs till Stroke av Tompa?
2023-01-17, 12:06
Medlem
Tjena_67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anniara
Solklart!
De kommer att kidnappa sonen och åka sen sticka utomlands.
Ge det en månad...
2023-01-17, 12:08
Medlem
Tjena_67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nalle22
Ny video från Tom

https://www.youtube.com/watch?v=hFO-fvQRleE
Från en av hans fans "Jag står bakom @Tom Lutmark alla dagar i veckan! 🙏❤"
2023-01-17, 12:19
Har denna Malin som brände av den brakskiten någon Facebook eller Instagram? Vad heter hon där isåfall? Letat i tråden, men hittar inget om det.
2023-01-17, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttegullegull
Och skatt och egenavgifter. Länge sen jag såg hans kalkyler nu men jag har för mig att han helt missade skatt på vinst och egenavgifterna på lön. Nu minns jag inte vilken företagsform han har, men det beskattas ju hur som helst.
Tror enskild firma .
Ja summan 15 000+ 10 000 eller 20 000 är ju netto vilket innebär att överskottet per månad behöver vara tämligen stor. Tom har ju tänkt sig att kursverksamhet ska vara en stor del av verksamheten , tror att det i kalkylen gällde 350 000 kr per år
Senast redigerad av adina 2023-01-17 kl. 12:25.
2023-01-17, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
I klippet där han skriker och filmar på sin gråtande mamma gör han sig skyldig till minst ofredande.

De klippet är åtalbart och kan anonymt anmälas av envar med hänvisning till klippet
2023-01-17, 12:26
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkandiaMannen.
Har denna Malin som brände av den brakskiten någon Facebook eller Instagram? Vad heter hon där isåfall? Letat i tråden, men hittar inget om det.
2023-01-17, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkandiaMannen.
Hon finns även på TikTok med sitt andra korta förnamn + efternamn
2023-01-17, 12:55
Medlem
Themokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfStorm
Det har ju hela tiden varit tal om att systern ska lösas ut för 3 miljoner. Det innebär ju rimligen att gården är värderad till ca 6 miljoner exklusive eventuella lån. För att lösa ut systern behöver han belåna upp gården med ytterligare 3 miljoner som sedan ska avbetalas med ränta vilket tycks vara det han stör sig på ursprungligen. Som jag ser det har han inget annat val än att gå med på det om han vill behålla gården och det blir ju inte dyrare än att hålla på att betala systern 10-20 tkr per månad.

Dicks fru (Toms mamma) ärvde väl gården och pengarna?🤔. Är väl därför Tom kräver pengar från banken och lön?

Gården står lixsom i mammans namn😳.
2023-01-17, 12:58
Medlem
Det som bekymrar mig nest i hela denna historien är att det finns indivier i denna rättshaveriströra som kan tänkas sitta i klorna på främmande stat i syfte att förstöra och bringa kaos i landet. Jag tänker främst på de två hästtjejerna i Skåne, privatetektiven, hon med alla hundar i Varberg, råttgubben, samt förhudsfritte med flera. Alla dessa har vi tagit upp i denna samt den förra tråden.

I och med Toms relation till M@lin kan vi nog vara säkra på att SÄPO tittar på grupperingen. Att få Tom att snurra till det är en jätteprestigesak för andra element här i världen som vill oss illa. Tom är fd officer. Vilken skada kan detta leda till? Vi behöver nog inte hjälpa den processe genom att jävlas med Tom utan låt oss hellre titta närmare på hans entourages dolda agendor i stället. Jag tror att vi kan få både en dokusåpa samt en thriller av enna råd.
2023-01-17, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themokid
Dicks fru (Toms mamma) ärvde väl gården och pengarna?🤔. Är väl därför Tom kräver pengar från banken och lön?

Gården står lixsom i mammans namn😳.
Tror att gården var enskild egendom och Toms pappa ärvt den efter sin far
2023-01-17, 13:00
Medlem
Tjena_67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Tror att gården var enskild egendom och Toms pappa ärvt den efter sin far
Finns det ett gåvobrev eller testamente?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in