2023-01-17, 02:52
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Nån här skrev förresten att Madde ser ut som en Sioux-indian korsad med Leif André. Roligaste jag läst på länge, så jävla klockrent. Sioux-indian! Geniet som skrev det, ge dig till känna!

Det var Herr Bökberg. Inte vilken Sioux som helst, självaste Sitting Bull skulle jag vilja tillägga.... 👌
2023-01-17, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad
Det var Herr Bökberg. Inte vilken Sioux som helst, självaste Sitting Bull skulle jag vilja tillägga.... 👌

LOL, jag dör vad roligt!
2023-01-17, 03:03
Medlem
Men seriöst nu, hur tråkigt är inte Farmen? Har det alltid varit det – och hur kan det isåfall fortfarande sändas? Några svagbegåvade placeras i ett hus utan nåt vettigt att göra. Den stora begivenheten är en tävling i att ... drum roll... skala potatis! Fattar inte.
2023-01-17, 06:22
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.KlockRingare
Det är egendomligt hur barnsliga många av skribenterna i den här tråden verkar vara. En majoritet av inläggen handlar om hur farmens deltagare ser och förväntade kontroverser.
Bara ett fåtal behandlar hur de klarar av uppdragen och sitt leverne på farmen.

Att ni kan vara så skandal- och sensationslystna. Är det för att ni kan gotta er åt att ni själva slipper bli inblandade?
Jag skulle tro att de flesta av er som är så där barnsliga gottar er åt och skvallrar om personer i er egen närhet också. Vad tror ni dessa människor anser om er egen personlighet? Ni är säkerligen väldigt opraktiska och skulle inte ha en chans att klara livet på farmen.
Vem tycker du har snyggast pattar och vem tror du har störst balle?
2023-01-17, 06:31
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Men seriöst nu, hur tråkigt är inte Farmen? Har det alltid varit det – och hur kan det isåfall fortfarande sändas? Några svagbegåvade placeras i ett hus utan nåt vettigt att göra. Den stora begivenheten är en tävling i att ... drum roll... skala potatis! Fattar inte.
Du är inte ensam😂
2023-01-17, 07:10
Medlem
Burgar-Turken är mest bara rolig och skön i mina ögon.
Oliver, Guds gåva till kvinnan , dryg och har ett lvelägset sätt som kommer bita honom i arslet.
Sandrorna, självsäkra brudar med Power och krut i armarna.. Farliga för alla.
Resten tämligen ganska grå och normala som svenssons är mest.
Saknar en riktig ADHD typ som blir labil allteftersom maten tryter på köksbordet.
2023-01-17, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Burgar-Turken är mest bara rolig och skön i mina ögon.
Oliver, Guds gåva till kvinnan , dryg och har ett lvelägset sätt som kommer bita honom i arslet.
Sandrorna, självsäkra brudar med Power och krut i armarna.. Farliga för alla.
Resten tämligen ganska grå och normala som svenssons är mest.
Saknar en riktig ADHD typ som blir labil allteftersom maten tryter på köksbordet.
Och vem är Oliver?
2023-01-17, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Och vem är Oliver?

Victor.
2023-01-17, 07:59
Medlem
Asså , Tv4play kör reklam nu.
Jäkla nötter buhu!!
2023-01-17, 08:01
Medlem
Citat:
Victor.
Okey. Vadan detta smeknamn?
2023-01-17, 08:48
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Tova är okunnig och inte vidare smart, och högljudd på det. Vad var grejen med att hon snodde bilderna?

Antar att hon tog med sig bilderna på torparna för att de inne på farmen skulle se hur de ser ut?

Jag har dock funderat på när bilden av alla deltagare på tinget, som används som promotionbild för Farmen, togs? För där är ju alla, inklusive torparna med. Är den tagen innan tävlingen börjar så vet de ju om varandra, och måste isåfall låtsas att de inte setts tidigare. Den kan väl knappast vara tagen efter att tävlingen är avgjord? För om det är någon som lämnar självmant/blir hemskickad så är ju de aldrig med vid finalen. Eller är det ett montage?
2023-01-17, 08:59
Medlem
Citat:
Victor.
Tack, my bad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in