Beror givetvis på vart i landet du tänkte söka, storlek på butiken, hur många anställda, omsättning osv.
Jag vet INTE om det stämmer, talar utifrån erfarenhet kring andra chefstjänster som liknar handels.
Gissningsvis får du en fast lön som är lite högre än en vanlig anställd och bonus utifrån ansvar och det ovanstående, samt möjligtvis provision. Vilket brukar vara vanligt inom handels, kan vara allt från månadsvis, kvartalsvis, till helår.
Dock som butikschef gissar jag på bonus efter omsättning, klarar du månaden/kvartalet med plus statistik så får du nog nån procent av den lilla summan som brukar vara över budgeten :') Lycka till! Personal ansvar är skit om du som jag tycker om människor. Sätt tonen du vill ha från början! Annars finns risken att du inte har pondus/bollar att göra det senare. Samt lyssna på dom som jobbar där och gör förändringar med hjälp av deras åsikter.
Men, norr ner till Gävle 32-38 inklusive bonus.
Resterande 38-45 inklusive bonus.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!