2023-01-16, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Sandra G och Sandra ö (aka Freakshow och Grinchen): Två riktigt osköna människor. Jag fattar inte varför de inte åker omkring med en cirkus och tar betalt för att visa upp sig så som freaks gjorde på typ 30-talet, istället har de ställt upp på att vara med på TV och visa upp sig helt gratis...Sjukt.
Sandra G ser ut som Grinchen: https://imgur.com/933OamN
Sandra ö ser värre ut än han från filmen freaks: https://imgur.com/IlZuhVV

De är väldigt missunnsamma, bittra och gnälliga. I gårdagens avsnitt var dessutom Sandra med flätorna passivt aggressiv gentemot Tova. Fått för sig att Tova är kunnig bara för att hon lyckades slå ner kilar.
2023-01-16, 13:40
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Sandra G och Sandra ö (aka Freakshow och Grinchen): Två riktigt osköna människor. Jag fattar inte varför de inte åker omkring med en cirkus och tar betalt för att visa upp sig så som freaks gjorde på typ 30-talet, istället har de ställt upp på att vara med på TV och visa upp sig helt gratis...Sjukt.
Sandra G ser ut som Grinchen: https://imgur.com/933OamN
Sandra ö ser värre ut än han från filmen freaks: https://imgur.com/IlZuhVV

Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
De är väldigt missunnsamma, bittra och gnälliga. I gårdagens avsnitt var dessutom Sandra med flätorna passivt aggressiv gentemot Tova. Fått för sig att Tova är kunnig bara för att hon lyckades slå ner kilar.

De är rejält osköna och jag stör mig rejält på dem redan! Skulle kraschat rejält med dem om jag varit på plats. Någon spekulerade om de var flator och jag har samma funderingar, rösten den ena har dessutom, låter ju som en transa.

Är det bara jag som känner igen Cia Stenmark? Hon måste varit med i något annat eller så är hon brutalt lik någon. Skulle kunnat vara typ Lyxfällan eller liknande.
2023-01-16, 14:09
Medlem
madmwazels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Är det bara jag som känner igen Cia Stenmark? Hon måste varit med i något annat eller så är hon brutalt lik någon. Skulle kunnat vara typ Lyxfällan eller liknande.

Vet inte men hon verkar vara ett mysterium. Alla hennes sociala medier är privata men hon har en gammal blogg med "poesi"... och så en artikel från Hänt som anger att hon är gravid:

Ingen partner eller annan person inblandad? Åsyftar förmodligen på IVF men då är det ju ändå donator och sjukvård inblandade.

Dessutom står det vilken stad alla deltagare kommer ifrån, men på Cia står det bara Halland. Alltså ett helt landskap, vilket inte ens stämmer då hon bor i Kållered som ligger i västra Götaland.
2023-01-16, 14:32
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madmwazel
Vet inte men hon verkar vara ett mysterium. Alla hennes sociala medier är privata men hon har en gammal blogg med "poesi"... och så en artikel från Hänt som anger att hon är gravid:

Ingen partner eller annan person inblandad? Åsyftar förmodligen på IVF men då är det ju ändå donator och sjukvård inblandade.

Dessutom står det vilken stad alla deltagare kommer ifrån, men på Cia står det bara Halland. Alltså ett helt landskap, vilket inte ens stämmer då hon bor i Kållered som ligger i västra Götaland.

Hmm, det är många frågetecken med henne. Jag såg också artikeln om graviditeten men läste den aldrig. Hon är 26 år väl? Blir intressant att se om mer sipprar fram om henne framöver.
2023-01-16, 15:15
Medlem
farlings avatar
Dagens avsnitt

2023-01-16, 15:17
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Tack! Första veckan kanske är lite osäker att bedöma? Inväntar den norska Farmen också som tydligen ska start den 23 januari på TV4play. Inga kvartar där utan en timme per avsnitt.

Källa på det? Förra året började de ju inte sända norska förrän svenska gick in på upploppet. Känns lite dumt att se parallellt på båda versionerna.
2023-01-16, 15:27
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
De är rejält osköna och jag stör mig rejält på dem redan! Skulle kraschat rejält med dem om jag varit på plats. Någon spekulerade om de var flator och jag har samma funderingar, rösten den ena har dessutom, låter ju som en transa.
Jag förstår inte hur man inte kan tänka på hur det ser ut i TV..
Jag fattar ju att de är osäkra, avundsjuka, bittra människor som alltid behöver nån att hacka på för att känna sig dugliga. Men även om man är en sån människa så borde man kunna stanna upp och tänka efter, och förstå hur det ser ut. Jag menar hade det varit mycket värre om det inte fanns kameror där eller, har de redan tonat ner sig själva och detta vi får se är med ett filter på..
Vilket fall som helst så är de riktigt obehagliga.
Sandra Ö känns som en sån person som skulle vilja bli typ ordningsvakt eller snut bara för att få gå runt och hitta anledningar att tackla ner, slå och trakassera människor på ett lagligt sätt. Egentligen båda Sandrorna men mest Ö.
Senast redigerad av BalderNord 2023-01-16 kl. 15:53.
2023-01-16, 17:21
Medlem
Vilka dagar kommer torpet på 4play? Brukar de inte va tis-tors?
2023-01-16, 17:44
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Inte sant. Se https://www.tv.nu/p/1Pl80f-r-9YOx, nästa avsnitt är den 26 januari.
Jaja, men det är ju vartfall inget den här veckan!

Det är för att dom gjort torpet viktigare iår, därav förändringen
2023-01-16, 17:52
Medlem
Är det någon deltagare som ni tycker låter drogpåverkad?
2023-01-16, 17:55
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sphynxen
Torpet första avsnittet laddades upp på TV4play igår. Annat upplägg i år, inget fyra gånger per vecka, Första avsnittet är 22 minuter långt, vet inte när avsnitt 2 släpps.

Min gissning är när andra avsnitts släpps, då klipps dessa ihop till ett avsnitt och visas på vanliga tvn. Första avsnittet på vanliga tvn sänds tor 26 jan kl 20:00
2023-01-16, 17:58
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sphynxen

Det första avsnittet kom igår, dock inget idag. Det är ju bara att kolla vad ligger uppe på play. Tar inte längre tid eller är besvärligare än att fråga här.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in