2023-01-14, 19:24
Medlem
fululfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Nu blev det här ännu mer intressant, vem är då denne Nenne Frisk? Hennes ex? Någon som blivit blåst på pengar av Bumbi? Intrigen trätnar!

Helskotta vad kräsen man kan vara då. Titta igen på henne så ser du att hon är snygg.
Nenne är en tjej som gör porr och Bumbi har reagerat på detta och sagt väldigt hårda saker om att Nenne, på grund av porren, skulle vara en värdelös mamma / anmält till soc etc. Det har pågått länge. Sen har det lett till att de råkat i luven av andra anledningar. Nu senast reagerade Nenne på Bumbis video där hon önskar livet ur alla barn med diagnoser och nytt bråk tog vid.
2023-01-14, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starlink
Jag är genuint osäker på om du är ironisk eller inte.

Är ej ironisk. Hon ser bra ut.

Citat:
Ursprungligen postat av fululf
Nenne är en tjej som gör porr och Bumbi har reagerat på detta och sagt väldigt hårda saker om att Nenne, på grund av porren, skulle vara en värdelös mamma / anmält till soc etc. Det har pågått länge. Sen har det lett till att de råkat i luven av andra anledningar. Nu senast reagerade Nenne på Bumbis video där hon önskar livet ur alla barn med diagnoser och nytt bråk tog vid.

Tackar, har idag ägnat nästan skämmigt mycket tid att efterforska det här och det är inte riktigt killen som ville ha magmys-nivå men ändå riktigt lågt och dumt dvs skitintressant. Lite sådär inte kunna titta bort från tågolycka. Vem behöver ens reality tv när det finns sånt här? 2;5H underhållning och det känns som jag bara skrapat på ytan.
2023-01-15, 00:39
Medlem
DayNites avatar
äntligen bannad från TT sedan igår, nu gråter hon ut och lägger upp bilder i bara underkläder på Insta
får se hur länge hon håller sig borta denna gång
2023-01-15, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
äntligen bannad från TT sedan igår, nu gråter hon ut och lägger upp bilder i bara underkläder på Insta

Detta vill man se!
2023-01-15, 00:47
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KatanaYabaiYomi
Detta vill man se!
sök upp hennes insta, heter samma där , hennes tragiska personlighet samt spridande av hat samt lurat, ljugit, bedragit så många gör att hon blir väldigt oattraktiv

ett slöseri på liv helt enkelt
men jag firar att hon är borta från TT

nu hoppas jag att skatteverket samt FK tittar lite närmare på alla "gåvor" som hon fått, allla pengar som skattefritt gått till hennes konto för att sedan användas till shopping och onlinespel då jag tycker att den som går på bidrag från staten inte bör kunna spela upp flera tusen / månad och shoppa obegränsat men samtidigt basunera ut att hen är för sjuk för att jobba

när hen kan sitta 14 timmar i sträck dag ut och in för att då ägna sig åt att tigga pengar på nätet och skryta om att hon minsann inte vill jobba då hon är en "kreatör"

varför ska skattebetalare betala för sådant skit!
Senast redigerad av DayNite 2023-01-15 kl. 00:54.
2023-01-15, 01:04
Medlem
Citat:
sök upp hennes insta, heter samma där , hennes tragiska personlighet samt spridande av hat samt lurat, ljugit, bedragit så många gör att hon blir väldigt oattraktiv

ett slöseri på liv helt enkelt
men jag firar att hon är borta från TT

nu hoppas jag att skatteverket samt FK tittar lite närmare på alla "gåvor" som hon fått, allla pengar som skattefritt gått till hennes konto för att sedan användas till shopping och onlinespel då jag tycker att den som går på bidrag från staten inte bör kunna spela upp flera tusen / månad och shoppa obegränsat men samtidigt basunera ut att hen är för sjuk för att jobba

när hen kan sitta 14 timmar i sträck dag ut och in för att då ägna sig åt att tigga pengar på nätet och skryta om att hon minsann inte vill jobba då hon är en "kreatör"

varför ska skattebetalare betala för sådant skit!

Hon har privat konto, kan du inte lägga upp dem och posta länk?
2023-01-15, 01:07
Medlem
2023-01-01s avatar
Citat:
snälla screena och ladda upp på bilddump.se eller än bättre imgur.com snälla
2023-01-15, 02:47
Medlem
TMac1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-01-01
snälla screena och ladda upp på bilddump.se eller än bättre imgur.com snälla

Hoppas denna länk funkar ni som vill ha.

https://imgur.com/a/wCpTQ2b
2023-01-15, 02:57
Medlem
Starlinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TMac1
Hoppas denna länk funkar ni som vill ha.

https://imgur.com/a/wCpTQ2b
Usch, det var ingen vacker syn.
2023-01-15, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Bedrägerier görs redan, hon "Lånar pengar" som det heter utav följare, och de som hon har lånat av kommer aldrig eller har aldrig fått sina pengar tillbaka. Det slutar alltid med att hon blockar dem för att hon tycker att de är jobbiga och påstridiga när de ber om sina 10-20 000:- tillbaka av henne.

Jag tror inte hon taxerar heller, så jag undrar om Skatteverket vet om att hon "Tjänar" på tiktok. Vilket jag inte heller tror för att tiktok tar 60-70% utav alla donationerna som man får utav sina följare.
Säger vi att hon tjänar 1000:- på tiktok så får hon kanske 300:- av dem. Jag vet inte heller om det är en vän till henne eller hon själv där hon tar emot alla Swish donationerna. Personligen så misstänker jag att hon får hjälp av någon med att få dessa Swishen där de tar emot pengarna och sedan tar en egen bit av kakan och sedan för över resten till henne.

För hon är som sagt Arbetslös men samtidigt har hon också sagt att hon är förtidspensionerad. Man Vet inte vilket som är sant eller falskt för det är åter igen två olika historier som hon drar upp.

Hennes familj har sagt upp kontakten med henne, varför vet man inte men jag antar själv att det är för att hon har tagit / stulit så mycket ifrån dem, sedan är det rätt så genomskådat när hon tar på sin offer kofta och utnyttjar godtrogna människor genom att skuldbelägga dem med dåligt samvete.
Det går ifrån "Buhu jag var så dum att jag gjorde så, buhu jag är så dum och taskig buhu" Till "Åh tack! Vad snäll du är som ger mig 1000:-! Nu är vi bästisar!"

Som sagt hon är ett barn mentalt.

Angående det här med att låna pengar av följare så är det precis som du skriver, hon ignorerar och till slut blockar hon följarna när de vill ha tillbaka sina pengar. Hon sitter och gråter i live för att hon inte har pengar till mat, och när någon följare swishar typ 100-200 kronor så går hon ofta raka vägen till Kicks för att köpa lösögonfransar och sedan vidare till Ica för choklad och cola istället för mat.

Angående hennes inkomst så är hon sk ”förtidspensionär” pga att hon har en schizofrenidiagnos. Hennes sidoinkomster från TikTok har många påtalat till både FK och Skatteverket, men inget händer. Hon får in x antal tusen extra titt som tätt pga att hon sitter och gråter över att hon ligger efter med hyror osv. Exempelvis så var det en följare som gav henne flera tusen till hyra för inte längesedan, plus att hon får massor av gåvor och swish utöver det (som hon sedan spelar upp eller köper skit för).

Vad jag har hört angående hennes familj så har de tagit avstånd pga att hon mjölkat alla på pengar och inte betalar tillbaka. Till slut satte de ner foten. Hennes riktiga mamma är psykiskt sjuk, pappan finns inte med i bilden och hon har bott hos fosterfamilj.

Finns så mycket att säga om den här människan Fejkat sin egen död, fejkat cancer, ljuger om allt, kastar vem som helst under bussen om det gynnar henne själv och hänger ut både vänner och familjemedlemmar så fort hon blir lite arg.
2023-01-16, 11:52
Medlem
DayNites avatar
korrekt summering ovan av denna vidriga männska

här är lite mer info, avgör själv
när man inte trodde hon kunde inte sjunka lägre så lyckas sveriges scammer nr 1 säga något som är ännu mera puckat och tror hon inte behöver ta konsekvens för sitt handlande, åsikter etc. för att hon lider av psykisk ohälsa och då kan säga vad hon vill
tex

"barn som föds "sjuka i huvudet ska avlivas" för samhällets bästa

"Hitler säger oxså så "

https://www.youtube.com/watch?v=kPnmcqdf99o

vidrig rakt av att hon får fortsätta sprida sin dygna ,hat, åsikter på TkTok, Instagram , YouTtube mfl

stackars "emelie bumbi" bergvist som enligt hennes åsikt skulle själv ha blivit avlivad då hon inte tillför samhället något, har en massa diagnoser utan är en last och skapar en massa problem för "normala" människor.

intressant åsikt
Senast redigerad av DayNite 2023-01-16 kl. 12:15.
2023-01-16, 12:06
Medlem
knark-kungens avatar
Den här människan måste väl gå på någon form av daglig verksamhet?

Lika värdelös som Rask, släng in på låst avdelning eller ta av daga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in