2023-01-15, 23:48
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hasselassefrasse
Vet man den sanna orsaken? Klart Tom köper det är pga dyslexi men seriöst var det inte hon som var förståndshandikappad ? Polisanmäler allt o alla?
Jo. Det är hon
Med. Allt är inte som det ser ut menar jag att det är ännu en förälder som inte berättar hela sanningen på liven idag. Alla är av samma skrot o korn helt enkelt. Och Tom tror att han kan hjälpa😂
Fortplantning följer..
Senast redigerad av Lillamig72 2023-01-15 kl. 23:52.
2023-01-15, 23:52
Medlem
Citat:
Vet man den sanna orsaken? Klart Tom köper det är pga dyslexi men seriöst var det inte hon som var förståndshandikappad ? Polisanmäler allt o alla?
Ja det var inte dyslexi som var problemet utan vissa andra nedsättningar . Det var den dagliga verksamheten som anmälde henne till soc när hon ville att de skulle skriva arbetsgivarintyg att lämna till FK för föräldrapenning .
Tom har lagt ut film när han besökte henne.
2023-01-15, 23:54
Medlem
Hasselassefrasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Jo. Det är hon
Med. Allt är inte som det ser ut menar jag att det är ännu en förälder som inte berättar hela sanningen på liven idag. Alla är av samma skrot o korn helt enkelt. Och Tom tror att han kan hjälpa😂
Fortplantning följer..
Ja Tom tror ju han är gud och fått ett uppdrag. Expert på allt
2023-01-16, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crowdy
Idag fick jag veta följande om Tom:
I augusti fick Tom ett erbjudande att få jobba med i en befintlig grupp som innehöll både experter, jurister, journalister med flera som arbetar med djurskyddsfrågor och hjälper folk med överklaganden till domstolar mm angående Ls och djurskyddet. De har funnits flera år och hjälper folk INNAN ls kommer och ger dom pålagor mm.

Tom tackade nej för att han inte fick ta över den gruppen och leda den. Dom var intresserade av att använda hans kompetens i logistik exempelvis transport av djur från människor som inte klarade av dem själva etc, träna hundar med problem etc.

Tom var redan i augusti full klar med att han skulle välta hela Ls på två veckor, varför gruppen offentligt tog avstånd till honom.
Vilket bullshit. Finns ingen sådan grupp....
2023-01-16, 01:00
Medlem
Tjena_67s avatar
Citat:
Det hoppas nog Tom på som han avgudar henne. Linnea är han ju bara dryg mot och kör över som alla andra
Pistolattrapp-M*l*n tycks numera vara Alfahonan i hans harem?
2023-01-16, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanInteBlirInte
Vilket bullshit. Finns ingen sådan grupp....

Det gör det
2023-01-16, 01:43
Medlem
siblingsunited har inte lagt upp något på tiktok på 4 dagar, är hon misstänkt?
Senast redigerad av no2crimes 2023-01-16 kl. 02:02.
2023-01-16, 04:49
Medlem
Themokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av no2crimes
siblingsunited har inte lagt upp något på tiktok på 4 dagar, är hon misstänkt?

Nope🙂
2023-01-16, 06:03
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittballenigruset
Alltså videon där snubben slår sönder Toms bilruta var ju fan rätt obehaglig på riktigt, vet inte vad man ska tro.
Har du länk?
Tom lyckas sända ut 25 h film på dygnets 24h så är omöjligt att hitta bland allt material..
2023-01-16, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hans grupp är Moral Mot Missbruk av Makt men den kan det nog inte vara eftersom de umgås mycket
Jag kanske har fel där😳 Jag frågade en kompis som var på Toms lokala möten i början. Då delade gubben ut visitkort och sa att de hade både advokater, jurister mm i sitt nätverk. Därför trodde jag att det var han..
2023-01-16, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crowdy
Det är ingen gubben Roland. Det är tydligen några jurister och journalister.
Ok! Men gubben delade visst ut visitkort på Toms möte och sa att de hade både advokater och jurister mm i sitt nätverk. Därför trodde jag det var han..
2023-01-16, 07:34
Medlem
Toms version av ärvdabalken:

"Rätten att taga arv tillkommer ej den som

1. endast tänker på pengar,
2. endast bryr sig om yta, yta, yta, eller
3. av annan anledning framstår som en vidrig person.

Den som uppfyller något av dessa kriterier bör självmant avsäga sig rätten till arv till förmån för en bättre lämpad arvinge. Detsamma gäller den som redan har sparade medel eller en stabil inkomst."

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in