2023-01-15, 20:13
Medlem
CommonSenses avatar
Tyckte han va underhållande
Så visst saknar man han ibland
Citera
2023-01-15, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Du får det att låta som att Jesper är en skön kille som försökte vara trevlig med folk:

När han egentligen är en sociopat som bara ville tjäna pengar. Att sätta upp en webbcam var bara till fördel för han, det var aldrig något han försökte "bjussa" på liksom.

Stackars jävla människa vars enda egenskap är att kunna steka korv.

Har du nånsin träffat på Jesper?
Citera
2023-01-15, 20:14
Medlem
DrVonAnkas avatar
Jag har bara sett youtubeklipp men tycker inte det är så värst underhållande. Jesper är ju inte i mitten av normalfördelningen i hur man beter sig och jag tycker mest det är jobbigt att kolla på. Han får gärna fortsätta hålla sig undan för min del.
Citera
2023-01-15, 20:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stegreus
Men det är ju det som är trist. Han var sig själv. till 110 procent. Men cancellades av folket för att han körde sitt och sket i de som inte tyckte om honom. Folk ville ha honom men tålde honom inte. Märkligt det där. Oavsett tror jag många vill ha honom tillbaka till och börja livesända igen.

Inte minst Petter!

Man kan sticka ut och vara sig själv på andra sätt än att vara en dryg grinkuk som får ryck i micropenisen av att förnedra och förolämpa folk framför kamera.

Hade han gjort det på ett intelligent sätt så visst, då hade det kunnat vara kul. Hans förolämpningar och beteende var ju dock på dagisnivå.
Citera
2023-01-15, 20:27
Medlem
Bajabongos avatar
Värsta tönten inom restaurangbranschen som jag någonsin skådat. Att han ska ha förändras tvekar jag på, han säljer sig som en hora på tv. Ehm.. hur gammal var han nu igen?
Citera
2023-01-15, 21:39
Medlem
hazey1526s avatar
Citat:
Äsch. Varför ältar vi folk så jäkla mycket? Finns det verkligen ingen som vill se honom livea mer? Jag kan tänka mig att Jesper saknar när 10.000 satt och följde honom varje helg. Det är tråkigt att folk ska störa sig på en sådan figur som bara bjuder på sig själv för nöjets skull. Vilken jävla random korvgubbe i vårt avlånga land hade kunnat göra en sådan sak som Jesper gjorde?

Är det någon som är nära Jesper och vet om han någon dag vill återvända till livesändningar eller är det kört?

Jag fascinerades utav han när jag upptäckte hans streams. Väldigt underhållande och skulle vilja se mer av denna gubbe.
Citera
2023-01-16, 00:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hazey1526
Jag fascinerades utav han när jag upptäckte hans streams. Väldigt underhållande och skulle vilja se mer av denna gubbe.

https://www.youtube.com/watch?v=zVVZcpfdsC8&ab_channel=Helldog

Kolla hur folk handlar av honom. Är det bara massa kritiker utan verklighetsförankring här inne? Han sålde ju som smör, bara att ta del av denna live exempelvis. Finns hans hamburgare att köpa från någon leverantör i Sverige? Någon med insyn? Folk verkade älska de då de trots allt låg på 100-110 kr styck och det var redan då ett saftigt pris på hamburgare.
Citera
2023-01-16, 01:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hazey1526

Spola till 3.25.00. Det var verkligen underhållning när folk såg Jespers vagn. Jämt.
Citera
2023-01-16, 05:51
Medlem
2023-01-01s avatar
Min favoritvideo: https://youtu.be/MvQB0njnRlY

Jesper kaxar mot en full människa, åker på stryk och misslyckas sänka fyllot även med sucker-punches, säger upprepade gånger RÖR MIG INTE medan han går framåt och knuffar fyllot.
Citera
2023-01-16, 05:53
Medlem
2023-01-01s avatar
Citat:

Kolla hur folk handlar av honom. Är det bara massa kritiker utan verklighetsförankring här inne? Han sålde ju som smör, bara att ta del av denna live exempelvis. Finns hans hamburgare att köpa från någon leverantör i Sverige? Någon med insyn? Folk verkade älska de då de trots allt låg på 100-110 kr styck och det var redan då ett saftigt pris på hamburgare.
Nja folk köpte hans burgare bara för att få synas på film. En överhängande majoritet höll dock med om att det var riktigt sunkig mat. På en live så såg man att hamburgarna kom från Eldorado.
Citera
2023-01-16, 05:53
Medlem
mensverkets avatar
Vad hände mellan honom och rapparen Petter?
Citera
2023-01-16, 06:11
Medlem
2023-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Vad hände mellan honom och rapparen Petter?
Petter besökte vagnen och pratade om att han kört en rövpanna (amfetamin i analen) och vill ha en burgare, sen blev han otrevlig och gjorde bort sig så man såg 2 losers i bild samtidigt helt enkelt. Sedan gick Petter ut på Twitter och sa att det är en redigerad video och han hade inte besökt vagnen. Jesper la ut på Facebook att han och Petter visst träffats. Petter fick gästa Malou efter 10 där han återigen berättade om sina problem med amfetamin och Jesper länkade till intervjun och kallade Petter för att ha sett bögig ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in