2023-01-15, 18:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Jespers mod speglar snarare hans dumhet. Men är benägen att hålla med dig, knappast feg för att få en lusing.

Bedragaren nitade ju jesper ett antal gånger iklädd sina spionglasögon som han filmade med

Märkte du att turken kapitulerade direkt när Jesper gick ut ur vagnen? Gav honom handen till och med. Typ, jag ger upp vill du bli min vän.

Det där är enda attityden och besegra de stöddiga kriminella typerna som vällt in i vårt land; gå hårt mot hårt. Öga för öga. Så backar de. Ingen annan taktik verkar fungera mot de. Jesper har mod som få verkligen.
Senast redigerad av Stegreus 2023-01-15 kl. 18:08.
Citera
2023-01-15, 18:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stegreus
Alla blev ju helt tokiga när de fick hamburgaren i handen. Den verkade jävligt matig. Fick aldrig chansen och prova den och på hemsidan sålde han bara sina korvar (någon som vet varför han aldrig sålde sina hamburgare på hemsidan)? Han var även alltid noggrann med att poängtera; Hamburgarna har tillverkats för hand och inte som på fabriker där de tillverkas automatiskt. Någon som vet återförsäljare eller var det bara Jesper som tog in hamburgarna?

Gjorde han dem själv så kan man nog vara ganska säker på att han lagt någon form av äckelpäckel i färsen redan innan. Den typen av människor njuter av sådant.

Skulle aldrig våga smaka en av hans egna burgare.
Citera
2023-01-15, 18:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tylfo
Ja, samma ställe som den du länkade tidigare.

Det slår mig att det är optimalt att jobba som egen i slutet av dagen. Jesper kunde köra på bäst han ville. Säga vad han ville åt kunderna, när han ville.

Hade han jobbat under en PK-chef i vilken valfri kommun där ute som helst så hade han fått sparken redan från första dagen. Utslängd och utfryst av kollegorna.

Kränkning mot feminister, ofredande, rasism, osv osv. Listan kan göras lång. Men att jobba för sig själv gjorde att han inte behövde anpassa sig efter någon. Klimatet är jävligt skevt idag. Jag tror Jesper är sjukt medveten om att skulle han filma idag skulle feministerna och alla woke-hjärntvättade människor sätta dit honom från första minut. Sådana människor fanns det inte många av bara för 5-6 år sedan.
Senast redigerad av Stegreus 2023-01-15 kl. 18:34.
Citera
2023-01-15, 18:59
Medlem
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=fdEw2-HgfMs&ab_channel=Noxster

Han har gått ut med att han inte kommer tillbaka. Han la ner när allt för många troll ringde honom under dygnets ja, i princip alla timmar och trollade ihjäl honom. Till sist blev även den gode Levin trött på hela spektaklet och la ner.

Ni som 2017-2018 njöt av underhållningen Jesper bjöd på dessa sena fredags och lördagsnätter, saknar ni honom? Rättare sagt saknar ni hela grejen som var? Minns ni alla sena nätter där ni satt uppe och njöt av spektaklet? Erkänn ni saknar det hela på något vis? Kan vi få tillbaka honom tror ni? Eller är det inte värt priset? Alldeles för skadlig woke-kultur idag som är på frammarsch för att låta en stark personlighet som Jesper få synas?

Inflation =dyrare inköp av korvar och kryddor
Citera
2023-01-15, 19:27
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Han reser runt numera och kränger burgare. Har konto på TikTok och kör live där.
Citera
2023-01-15, 19:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Han reser runt numera och kränger burgare. Har konto på TikTok och kör live där.

Vad heter han där?
Citera
2023-01-15, 19:31
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Vad heter han där?

Minns inte men han reser runt från stad till stad och kränger smashade burgare. Jag har inte sett honom få bryr, tjafsar man kickas man ut från liven.
Citera
2023-01-15, 19:31
Bannlyst
https://www.youtube.com/watch?v=zVVZcpfdsC8&ab_channel=Helldog

Har ni sett detta från Jespers live? Spola till 2.06.50 i detta ovanstående klipp. En random kvinna står och käkar och tittar in i vagnen. Jesper gör en helomvändning och misstänker att kvinnan är där för att ragga upp Jesper. Fröken jag ska inte vara otrevlig, men du får INTE mitt nummer. Notera att kvinnan inte ens frågat om nummer eller liknande, utan står bara och tar det lugnt vid vagnen.

Haha, här inser man verkligen att Jesper är totalt inne i sig själv.
Citera
2023-01-15, 19:33
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tentss
Han är en psykopat.

Ja men alla egen företagare och chefer är psykopater men denna snubbe var ju underhållande minst sagt.
Citera
2023-01-15, 19:37
Medlem
Citat:

Han har gått ut med att han inte kommer tillbaka. Han la ner när allt för många troll ringde honom under dygnets ja, i princip alla timmar och trollade ihjäl honom. Till sist blev även den gode Levin trött på hela spektaklet och la ner.

Ni som 2017-2018 njöt av underhållningen Jesper bjöd på dessa sena fredags och lördagsnätter, saknar ni honom? Rättare sagt saknar ni hela grejen som var? Minns ni alla sena nätter där ni satt uppe och njöt av spektaklet? Erkänn ni saknar det hela på något vis? Kan vi få tillbaka honom tror ni? Eller är det inte värt priset? Alldeles för skadlig woke-kultur idag som är på frammarsch för att låta en stark personlighet som Jesper få synas?
Du får det att låta som att Jesper är en skön kille som försökte vara trevlig med folk:

När han egentligen är en sociopat som bara ville tjäna pengar. Att sätta upp en webbcam var bara till fördel för han, det var aldrig något han försökte "bjussa" på liksom.

Stackars jävla människa vars enda egenskap är att kunna steka korv.
Citera
2023-01-15, 19:42
Medlem
Citat:

Det var väl så att han inte hade tillstånd till att filma och streama kunderna utan deras tillåtelse om jag inte missminner mig.
Citera
2023-01-15, 20:05
Medlem
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=zVVZcpfdsC8&ab_channel=Helldog

Har ni sett detta från Jespers live? Spola till 2.06.50 i detta ovanstående klipp. En random kvinna står och käkar och tittar in i vagnen. Jesper gör en helomvändning och misstänker att kvinnan är där för att ragga upp Jesper. Fröken jag ska inte vara otrevlig, men du får INTE mitt nummer. Notera att kvinnan inte ens frågat om nummer eller liknande, utan står bara och tar det lugnt vid vagnen.

Haha, här inser man verkligen att Jesper är totalt inne i sig själv.

Fast hon försöker ju faktiskt ragga upp honom. Titta från när hon kommer till vagnen först (ca 20 minuter tidigare). Där på slutet står hon ju mest bara och stirrar obehagligt på honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in