2023-01-15, 13:14
Medlem
Hur var egentligen maten? Skönt och slippa se honom iaf
Citera
2023-01-15, 13:17
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Jag åt upp hans jävla korv som han skröt om. Han dränkte den i nån chilisås och det var såsen som var stark. Efter att jag ätit upp skiten så sade han att jag fuskade. Hur man nu kan fuska när man äter korv.
Jävla dåre.
Citera
2023-01-15, 13:20
Medlem
2023-01-01s avatar
Citat:
Medioker. Han köpte in korvar från någon svensk producent, glömt namnet nu men vill minnas en vit förpackning med röd text. Så hävdade han att det var hans egna korvar som var bäst i världen. Sedan var det en sås med extrakt från pepparn carolina reaper, och så kallade han den världens starkaste korv. Varje gång någon påpekade att korven är en vanlig korv men såsen är svinhet så blev han arg och hävdade att det är hans unika korv som är het, OCH såsen.

Men maten var inte korrekt tillagad. Hamburgarna ska vi inte ens tala om, jag börjar direkt tänka på äckelpäckel. Äckelpäckel, alltså då Jesper skrapade upp tappade ingredienser med matredskapet och sedan smetade det på en burgare som höll på att stekas och sedan sålde han den till en kund. Påpekade man det så blev han ännu mer förbannad och sa att det var fake news.

Justja, korvarna han köpte in, dom sålde han också vidare i sin webbshop för hur mycket då, nån som minns? Men ABSURDA priser. Vi snackar typ 2000:-/kg.
Citera
2023-01-15, 13:31
Medlem
Ok tack! 🙂
Citera
2023-01-15, 13:51
Medlem
Vad äre som är intressant med en labil, osäker kraftigt överviktig värdelös skitstövels korv makare med mikro penis komplex?
Citera
2023-01-15, 14:32
Medlem
area50s avatar
Ha! Att folk i tråden kan försvara idioten efter äckelpäckel-incidenten säger en hel del om hans efterblivna fans. Köp en hamburgare & låt mig sedan spotta ut chilisås-dregel på den och låt mig se er käka upp den era blåsta hjon
Han hade ett lite småroligt koncept där i början att livestreama från sin vagn & skoja samt snakca skit med fyllon & folk. Men efter ett tag så märkte man snabbt vilket jävla rövhål han är som person, & dessutom bara förstärkte negativa stereotyp-bilder utav judar.
Senast redigerad av area50 2023-01-15 kl. 14:46.
Citera
2023-01-15, 14:35
Bannlyst
https://www.youtube.com/watch?v=zVVZcpfdsC8&ab_channel=Helldog

Kan alla bara chilla lite och ta det lugnt? Herregud klicka in ovanstående länk, direktsändning på drygt fyra timmar, vanlig natt från vagnen. Njut av lunket. Massa småfulla människor, bra musik från vagnen. Jespers speciella sätt mot kunderna. Allt var inte bara svart och hemskt, det var ju fan riktigt härligt och avslappnat att bara ha detta i bakgrunden på kvällarna.

Jesper, om du ser detta- Börja livea på helgerna-vi är jävligt många som saknar dessa sändningar!
Citera
2023-01-15, 14:36
Bannlyst
Citat:

https://www.youtube.com/watch?v=zVVZcpfdsC8&ab_channel=Helldog

Spola till 2.39.32 i ovanstående klipp, uppenbarligen var den jävligt bra då folk köade för den på nätterna.
Citera
2023-01-15, 14:44
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Jag åt upp hans jävla korv som han skröt om. Han dränkte den i nån chilisås och det var såsen som var stark. Efter att jag ätit upp skiten så sade han att jag fuskade. Hur man nu kan fuska när man äter korv.
Jävla dåre.

Skyllde han inte på såsen?
Vet också en som åt upp korven men då sa harakirigubben att killen hade spillt sås och då gillades det inte.
Citera
2023-01-15, 14:48
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Vet också en som åt upp korven men då sa harakirigubben att killen hade spillt sås och då gillades det inte.
Det var nåt sånt jag spillde inte en droppe och korven var helt dränkt i sås.
Jag fick rännskita senare. Säkert hans sura korv.
Citera
2023-01-15, 14:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren

Måste alla vara så jävla frustrerade och tråkiga såhär många år senare. Som om man har någon särskild personlig vendetta med Jesper. Vafan släpp och gå vidare. Låt oss som verkligen blev underhållna få njuta av det. Vi är otaliga som vill ha tillbaka Jespers livesändningar. Till er som inte tål honom-ni är helt enkelt inte tvungna att kolla!
Citera
2023-01-15, 14:53
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stegreus
Måste alla vara så jävla frustrerade och tråkiga såhär många år senare. Som om man har någon särskild personlig vendetta med Jesper. Vafan släpp och gå vidare. Låt oss som verkligen blev underhållna få njuta av det. Vi är otaliga som vill ha tillbaka Jespers livesändningar. Till er som inte tål honom-ni är helt enkelt inte tvungna att kolla!

Jag har ingen åsikt om harakirigubben, tycker han dock var för snäll mot Petter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in