2023-01-15, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Ja nettopp. Og i et slikt scenario kan han ha ringt på og spilt skuespill og "vært fortvilt" over å "ikke finne valpen sin" og bedt AE om å bli med og hjelpe han med å finne valpen, og dermed kan hun frivillig ha satt seg inn i hans bil.
Eller sluppet han inn så han kan vente inne mens hun leter fram boken han skulle låne.
Kaldt ute.
Citera
2023-01-15, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Eller sluppet han inn så han kan vente inne mens hun leter fram boken han skulle låne.
Kaldt ute.

Eller kanskje det var en egoistisk, grisk, sjalu, psykopatisk og hevngjerrig ektemann🧐 Hvem vet🤔
Citera
2023-01-15, 14:40
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ja nettopp. Og i et slikt scenario kan han ha ringt på og spilt skuespill og "vært fortvilt" over å "ikke finne valpen sin" og bedt AE om å bli med og hjelpe han med å finne valpen, og dermed kan hun frivillig ha satt seg inn i hans bil.

...og så kjørte han tilbake til huset, uten å bli sett, tok seg inn, dreit ned toalettet i første etasje
og la igjen brevet på den røde stolen.

Høres ut som en genial kidnappingsplan.
Citera
Medlem
Citat:
Kaldt ute.
Jo, men da burde vel hans DNA ha blitt funnet i huset hvis han ikke hadde beskyttelsesklær el.l. på seg og nylonstrømpe over hodet?

Jeg tenker at hvis GM er en som AE frivillig slapp inn i huset og vedkommende ikke hadde beskyttelsesklær på da han kom inn, så må det være en som hadde lagt igjen DNA i huset tidligere av naturlige årsaker.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Eller kanskje det var en egoistisk, grisk, sjalu, psykopatisk og hevngjerrig ektemann🧐 Hvem vet🤔
Du vet ihvertfall ingenting om det.
Beskrivelsen tror jeg passer best på deg selv.

Han ble ikke dømt i fjor slik du lovte, så det er kanskje på tide å se litt kritisk på det som oppstår av tanker.
Citera
2023-01-15, 14:41
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Jo, men da burde vel hans DNA ha blitt funnet i huset hvis han ikke hadde beskyttelsesklær el.l. på seg og nylonstrømpe over hodet?

Jeg tenker at hvis GM er en som AE frivillig slapp inn i huset og vedkommende ikke hadde beskyttelsesklær på da han kom inn, så må det være en som hadde lagt igjen DNA i huset tidligere av naturlige årsaker.

Det tenker jeg politiet også har vurdert som en mulighet. Og vi vet jo hvem de har siktet som passer inn i den beskrivelsen.
Citera
2023-01-15, 14:42
Medlem
Citat:

Det kan det hende de har
Citat:
En til nå ukjent DNA-profil kan bidra med å løse Lørenskog-mysteriet. Sporet er avsatt på en helt sentral del av åstedet i Sloraveien.
Citat:
Etter det VG kjenner til har politiet holdepunkter som tyder på at DNA-profilen kan knyttes til bortføringen av Anne-Elisabeth Hagen (68). Det betyr at politiet kan sitte med DNA-profilen til en gjerningsperson som fraktet henne bort fra hjemmet 31. oktober i fjor.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/rAO7jm/loerenskog-forsvinningen-kan-ha-avsloert-dna-profilen-til-ukjent-gjerningsperson
Citera
2023-01-15, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
...og så kjørte han tilbake til huset, uten å bli sett, tok seg inn, dreit ned toalettet i første etasje
og la igjen brevet på den røde stolen.

Høres ut som en genial kidnappingsplan.
Han kan ha kommet til fots tilbake til huset for å plante spor og trusselbrev.

Fetad: Ble det funnet fremmed avføring?
Citera
2023-01-15, 14:49
Medlem
Citat:
Det kan det hende de har
Citat:
En til nå ukjent DNA-profil kan bidra med å løse Lørenskog-mysteriet. Sporet er avsatt på en helt sentral del av åstedet i Sloraveien.
Citat:
Etter det VG kjenner til har politiet holdepunkter som tyder på at DNA-profilen kan knyttes til bortføringen av Anne-Elisabeth Hagen (68). Det betyr at politiet kan sitte med DNA-profilen til en gjerningsperson som fraktet henne bort fra hjemmet 31. oktober i fjor.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/rAO7jm/loerenskog-forsvinningen-kan-ha-avsloert-dna-profilen-til-ukjent-gjerningsperson
Ja. Har det blitt opplyst flere detaljer om dette DNAet?
Citera
2023-01-15, 14:49
Medlem
Citat:
Du vet ihvertfall ingenting om det.
Beskrivelsen tror jeg passer best på deg selv.

Han ble ikke dømt i fjor slik du lovte, så det er kanskje på tide å se litt kritisk på det som oppstår av tanker.
Hans drøm om å være stjerne vitne i århundredes rettssak gikk i vasken.
Citera
2023-01-15, 14:52
Avslutad
Citat:
Hva i all verden skal motivere henne til å kreve halve formuen, veldig mye mer enn hun trenger?
Skal TH splitte opp firmaene sine? barnas arv og de ansattes arbeidsplass?

Hva er feil med et forlik mellom advokater?

Skjønner ikke hvorfor dere fremstiller AEH som et grådig monster, jeg oppfatter henne som familiekjær og samvittighetsfull og det er ingenting av det vi vet om tonen mellom ektefellene som antyder det du hevder.

Hvis hun var kastet ut, selv forlatt hjemmet i raseri, tatt TH på fersken med elskerinne eller liknende.
Men det har vi ikke sett.

Vi har sett en dame som smurte matpakke til ektemannen, hjalp han med firmaet sitt, dro på helaften og hyttetur med ham og IKKE sendte inn skilsmissepapirene hun fylte ut mange år før.

At hun skulle skrelle gubben for halve formuen nekter jeg å tro, hun har etterlatt seg et helt annet inntrykk hos meg.

Det at hun ville kunne fått halve formuen, er ikke ensbetydende med at hun ville krevd halve formuen. Nå må du slutte å fantasere fritt her.

Det at AEH ville kunne fått tilkjent halve formuen ville heller ikke innebære splitting av firmaene etc som du legger ut om her.

Ekteskapet mellom AEH og TH var turbulent og ikke i nærheten av den idyllen som du maler opp her. Derfor diskuterte AEH skilsmisse med vennene sine. Sågar gikk hun så langt at hun fylte ut separasjonspapirer.
Citera
2023-01-15, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Det tenker jeg politiet også har vurdert som en mulighet. Og vi vet jo hvem de har siktet som passer inn i den beskrivelsen.
Ja. Eller det kan kanskje være en mann eller kvinne som tidligere hadde besøkt huset og som "ingen ville tro at kunne være GM".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in