2023-01-15, 06:18
Medlem
Vi tar Diana babian som exempel , hur fan tänker man? Snacka om att be om problem i livet , har man inga problem så skaffar man , eller va är deras motto?
Citera
2023-01-15, 07:36
Medlem
BananShans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungen9393
Vi tar Diana babian som exempel , hur fan tänker man? Snacka om att be om problem i livet , har man inga problem så skaffar man , eller va är deras motto?
Vem är Diana Babian?
Citera
2023-01-15, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BananShan
Vem är Diana Babian?

BABAN heter väl aset men försökte vara lite rolig men du verkade inte fatta skämtet
Citera
2023-01-15, 07:39
Medlem
BananShans avatar
Citat:
BABAN heter väl aset men försökte vara lite rolig men du verkade inte fatta skämtet
Jag fattade inte det var skämt, jag frågade vem människan var?
Citera
2023-01-15, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hogstedt90
Karman kommer förhoppningsvis hinna ikapp en i livet, men ibland behöver den hjälp och en liten snabb knuff framåt. Eller några skott.
En våldtäksman mindre vandrar på denna jord, jo man tackar. Bra jobbat.

Någon koll på hur det går(eller förhoppningsvis har gått) för de andra våldtäktsnegrerna i det specifika fallet? Nu när Dumle, prisa gud, är borta från jordelivet så är det ju bara att börja hoppas på att nästa stryker med om det inte redan skett. Var väl någon av avarterna som var med och gruppvåldtog som var inne här på fb och försökte "förklara" sig?
Citera
2023-01-15, 08:56
Medlem
Zvazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BananShan
Jag fattade inte det var skämt, jag frågade vem människan var?
Ben Mitkus ex. En orre har ett förhållande med Einar mördare som heter Scar.
(FB) Skvaller om Diana Baban
Citera
2023-01-15, 10:46
Medlem
Citat:
Helt ärligt , hur kan man som tjej , tycka sånna här killar är sexiga / något å ha? På riktigt? Haha. Dom kan gifta sig rika med i princip vem som helst om dom ser bra ut, å så går dom å suktar efter killar som är riktiga jävla förlorare ? Kan nån tjej komma med ett BRA svar på min fråga? Kommer aldrig nånsin förstå mig på det men ni kan väl försöka iallafall
De har samma tänk, likadan uppväxt och liknande erfarenheter och gillar spänning. Vad tycker du är konstigt med det? Funkar så för alla
Citera
2023-01-15, 11:57
Medlem
Citat:
Helt ärligt , hur kan man som tjej , tycka sånna här killar är sexiga / något å ha? På riktigt? Haha. Dom kan gifta sig rika med i princip vem som helst om dom ser bra ut, å så går dom å suktar efter killar som är riktiga jävla förlorare ? Kan nån tjej komma med ett BRA svar på min fråga? Kommer aldrig nånsin förstå mig på det men ni kan väl försöka iallafall
Det är genetiskt. Vissa kvinnor dras till våldsamma män. Det är en kvarleva från när människan levde i grottor och behövde slå ihjäl grannen för mat. Det finns t.o.m. dömda seriemördare som får kärleksbrev av kvinnor..

Borde dessa kvinnor ha rösträtt? Frågar du mig är svaret nej.
Citera
2023-01-15, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Iljia säger i rättegången att det handlar om en tjej
Vem är Iljia ? Vilken rättegång?
Citera
2023-01-15, 20:57
Medlem
Eastwings avatar
Dumle är nyligen klippt.
Hur kommer det gå för lille Skutt?
Citera
2023-01-15, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Vem är Iljia ? Vilken rättegång?
Jurkovic
Citera
2023-01-16, 02:34
Medlem
https://youtu.be/Fsg93ZID1S4

Att han satt och tjuvhöll på sådana här mästerhits hade man ju aldrig kunnat tro😮😮
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in