2023-01-14, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Se där, 2 stycken som uppvisar nödvändigheten att Dumpen finns och att barnen behöver bättre skydd.

Ps. Var är den berömda ”bomben” som skulle levereras?
Hahah bomben ja, som om...

Dumpen var intervjuad i Nya Tider, jag skrev tidigare i tråden, ingen som kan läsa hela artikeln?
Citera
2023-01-14, 18:19
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Så urspårat du resonerar.
Målet är inte att hata någon.
Målet är att barn inte ska få sina liv förstörda.
Vad i detta är så svårt att förstå? Mer än att det innebär försvårande omständigheter för de som vill förgripa sig på barn.
Men lägg ner nu. Dumparna har steg för steg backat till att de så kallade barn som skall räddas från att förstöra sina liv är de så kallade problemflickorna. Du vet, de som rökte gula Blend, hoppade av barn och fritid på gymnasiset, blev gravida som 18-åringar och nu lever på bidrag i något hyreshus.Jag säger bara lycka till att få denna grupp att skaffa sig några högskolepoäng istället för att suga sin 23-åriga pojkvän i utbyte mot några cigg.

Sara och Patrik brukar säga: Barn vill inte bli våldtagna. Jag säger: Denna grupp vill inte bli räddad av en grupp skrikiga white trashknights.
Citera
2023-01-14, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Hahah bomben ja, som om...

Dumpen var intervjuad i Nya Tider, jag skrev tidigare i tråden, ingen som kan läsa hela artikeln?
Länka gärna
Citera
2023-01-14, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
Gjorde det igen, stal mitt uttryck
Om du söker på ordet i tråden din lågbegåvade, egocentriske nakenråtta kommer du se att den används regelbundet av ett stort antal användare.

Vedklyvis, här är länken igen: https://www.nyatider.nu/dumpen-hanger-ut-pedofiler/
Citera
2023-01-14, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfpuff
Ironi e inte din starka sida! taget ur ett sammanhang.
Med sammanhang: (FB) Stora pojkar på damernas omklädningsrum
Citera
2023-01-14, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Om du söker på ordet i tråden din lågbegåvade, egocentriske nakenråtta kommer du se att den används regelbundet av ett stort antal användare.

Vedklyvis, här är länken igen: https://www.nyatider.nu/dumpen-hanger-ut-pedofiler/
Tack! Tyvärr är artikeln bakom betalportal.

Och självklart är orden fria , inget någon skribent kan hävda ensamrätt på. Så befängt

Word Word Word Word Word Word Word 🤣
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-01-14 kl. 18:46.
Citera
2023-01-14, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Bra fråga, trots att jag redan har svarat på den.

Mina sympatier för de som anklagas för sexbrott väcktes under 1980-talets incestpanik, eftersom det var så uppenbart att allt bara var påhitt. Incestpaniken fick mig även att ifrågasätta rimligheten i den hysteri som råder kring sexbrott. Trots att det bara handlar om enkla brott som enligt lagstiftningen har ungefär samma allvarsgrad som misshandel så väcker de sådana känslor. Jag misstror känslor och tror att många av de som verkar upprörda egetligen bara spelar upprörda för att vinna sociala fördelar. Jag vågar i alla fall stå för att jag struntar fullständigt i sexbrott.

Men du har ju enormt mycket känslor kring sexbrott. Du är ju jätteupprörd i frågan.

Sen så läser du ju chattloggarna, eller tror du de är falska och gjorde i panik. Jag tackar för ditt svar men det känns som du faktiskt inte riktigt kan svara på varför du är så upprörd. Det du säger är fyllt med en massa känslor och din förklaring saknar logik totalt sett. Är helt ologiskt.

Känns som du har ett dolt trauma.

Men håller med dig om åttiotalets hysteri, det var lägereldar där man grillar små barn som man ritualmördat. SÅ Christiansson (eller Christiansen?) hade ologiska tankar om hur minnet fungerar. Minns jag hade köpt en bok och de första sidorna tänkte jag WOW det här är bra, men efter en tio tjugo sidor så ballade det ur totalt. Det var inte trovärdigt någonstans. Men det har ju inte med chattloggarna att göra och hur de vill träffa barn att våldta. Som du är så upprörd över att de inte får göra.

De som har en dragning åt att tortera och våldta barn är säkerligen upprörda över Dumpen. Att d inte får våldta i fred och sen blir avslöjade.
Citera
2023-01-14, 19:22
Avslutad
Citat:
Det är inga från Balkan som våldtar någon, nu fabulerar du.
Dumpen är en skitsida som ställer till med mer problem än dom hävdar att lösa.
Nej, det är gäddorna som chattar efter unga tjejer som ställer till med problem. Roten till det onda börjar där och inte på Dumpen.

Varför kan gäddorna inte sluta jaga? Är det ett kemiskt beroende i hjärnans belöningssystem kanske.
Citera
2023-01-14, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfpuff
Får beklaga att du är trögtänkt! tycker du att det är anmärkningsvärt att folk äter kebab eller kokt potatis ?
nå! kommer du med en tydlig fråga?
Citera
2023-01-14, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Sara och Patrik är inte ansvarig för hela Sveriges väl och ve i precis allting. Du förstår det va? Invandrarfrågor hör ju inte till det här, och det är inget försvar för att våldta barn.

Fast Eskalera har rätt. Peddo-svenne är ensam medan Achmed kan samla ihop sju polare för att gruppvåldta. Lögnmedia mörkar så gott det går och du köper rubbet som en idiot. Skulle du hypotetiskt kunna ordna fram sju polare för en liten gruppvåldtäkt? Du är helt bakom flötet.

Känner du till barnäktenskap? Tror du att det är Kalle Svensson som gifter sig med ett barn i Sverige? Ledsen men det är inte det utan män från andra sidan jordklotet som tar flyttlasset till Sverige.

Du har väl inte missat reportagen där gubben Muhammed 67 gifter sig med Fatima 12. Bröllop, knull mm.

Fullständigt dum i huvudet. Dumpen vågar inte ta i detta men det är ett utbrett problem.

Barnfru, vem hade hört talas om det innan Muhammeds kamel kom till Sverige.
Citera
2023-01-14, 20:20
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Det är inga från Balkan som våldtar någon, nu fabulerar du.
Dumpen är en skitsida som ställer till med mer problem än dom hävdar att lösa.
Stort garv
Ingen från Balkan
Skrattar igen
och igen
Hade du tänkt dig forumdelen Humor och bara råkade hamna här?
Citera
2023-01-14, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Fast Eskalera har rätt. Peddo-svenne är ensam medan Achmed kan samla ihop sju polare för att gruppvåldta. Lögnmedia mörkar så gott det går och du köper rubbet som en idiot. Skulle du hypotetiskt kunna ordna fram sju polare för en liten gruppvåldtäkt? Du är helt bakom flötet.

Känner du till barnäktenskap? Tror du att det är Kalle Svensson som gifter sig med ett barn i Sverige? Ledsen men det är inte det utan män från andra sidan jordklotet som tar flyttlasset till Sverige.

Du har väl inte missat reportagen där gubben Muhammed 67 gifter sig med Fatima 12. Bröllop, knull mm.

Fullständigt dum i huvudet. Dumpen vågar inte ta i detta men det är ett utbrett problem.

Barnfru, vem hade hört talas om det innan Muhammeds kamel kom till Sverige.

Fast Eskalera menar ju att ingen från Balkan våldtar någon. Vad tycker du om det?

Var är de som vågar göra något åt det då? Du kanske kan starta upp något, du brinner ju för frågan.

Men att anklaga Dumpen att de inte tar itu med dina hjärtefrågor är ju jättekonstigt. Det handlar om att internet har gett män en bra chans att grooma barn för sexuella syften och sen träffa dem för att våldta dem. På vilket sätt är detta dåligt för dig i ditt liv? Hur påverkar det ditt liv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in