2023-01-14, 16:40
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Jaha så det är det du tror traumat beror på, intressant vilken okunskap som finns.
Och så sorgligt med all denna dumhet.
Jag antar att du tycker att du sitter inne med den absoluta sanningen. Sektmänniskor brukar göra just det.

För min del så gick tåget för människor som bölar över sexbrott redan på 1980-talet, i samband med den uppenbart iscensatta incestpaniken. Maskrosbarn, överlevare, drama queens, mytomaner, luder. Kalla dem vad du vill, men jag tar inte dem på allvar.
Citera
2023-01-14, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Jag antar att du tycker att du sitter inne med den absoluta sanningen. Sektmänniskor brukar göra just det.

För min del så gick tåget för människor som bölar över sexbrott redan på 1980-talet, i samband med den uppenbart iscensatta incestpaniken. Maskrosbarn, överlevare, drama queens, mytomaner, luder. Kalla dem vad du vill, men jag tar inte dem på allvar.
Du uppvisar med all önskvärd tydlighet varför Dumpen behövs. Du kommer få det lite trångt när lagstiftningen skärps.
Citera
2023-01-14, 16:54
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Du uppvisar med all önskvärd tydlighet varför Dumpen behövs. Du kommer få det lite trångt när lagstiftningen skärps.
Utveckla gärna vad du menar.

Jag tror dock inte att lagstiftningen kommer att ändras. Vi riktiga människor (det vill säga, vi som inte samlar på drömfångare och har minnen av att morfar pillade oss i rumpan när vi var barn) har andra bekymmer än ett gäng 60-åriga incels som sitter i decennier och skriver hej till allt som rör sig. Dumpen är trots allt av white trash för white trash.
Citera
2023-01-14, 16:59
Medlem
Citat:
Utveckla gärna vad du menar.

Jag tror dock inte att lagstiftningen kommer att ändras. Vi riktiga människor (det vill säga, vi som inte samlar på drömfångare och har minnen av att morfar pillade oss i rumpan när vi var barn) har andra bekymmer än ett gäng 60-åriga incels som sitter i decennier och skriver hej till allt som rör sig. Dumpen är trots allt av white trash för white trash.
Så du kallar dig för ”riktig människa” som gäspar för ett traumatiserat barn som ligger på IVA efter att ha utsatts för sexuella övergrepp??
Nej du är ingen riktig människa med det resonemanget, då är du ett monster.

Lagstiftningen kommer skärpas för att skydda barn och Dumpen jobbar för det, jag stödjer dem helhjärtat och du uppvisar hur nödvändigt det är.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-01-14 kl. 17:06.
Citera
2023-01-14, 17:06
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Så du kallar dig för ”riktig människa” som gäspar för ett traumatiserat barn ligger på IVA efter att ha utsatts för sexuella övergrepp??
Nej du är ingen riktig människa med det resonemanget, då är du ett monster.

Lagstiftningen kommer skärpas och Dumpen jobbar för det, jag stödjer dem helhjärtat och du uppvisar hur nödvändigt det är.
Vad menar du med barn?
Vidare så gör du det felaktiga antagandet att de flesta som säger sig ha blivit utsatta för sexbrott också har blivit det. För att jag skall tycka synd på någon så krävs det lite mer än att någon förnimmar sig ett finger i stjärten under en terapisession hos någon sektmedlem.
Citera
2023-01-14, 17:11
Medlem
Citat:
Vad menar du med barn?
Vidare så gör du det felaktiga antagandet att de flesta som säger sig ha blivit utsatta för sexbrott också har blivit det. För att jag skall tycka synd på någon så krävs det lite mer än att någon förnimmar sig ett finger i stjärten under en terapisession hos någon sektmedlem.
Så sjukt du resonerar.
Jag är så tacksam att Dumpen finns och att vi nu kan uppmärksamma hur dåligt skydd barnen har och kräva förbättringar.
Du bara bekräftar hur nödvändigt det är.
Citera
2023-01-14, 17:14
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Så sjukt du resonerar.
Jag är så tacksam att Dumpen finns och att vi nu kan uppmärksamma hur dåligt skydd barnen har och kräva förbättringar.
Du bara bekräftar hur nödvändigt det är.
Nej, det är alla galningar som tror på sexövergrepp som resonerar sjukt. Inte sällan så tror de på rena blåkullahistorierna.

Du kan ju kolla "fallet Ulf" på SVT play om du vill få lite insikt i hur en sexbrottsutredning kan se ut.
Citera
2023-01-14, 17:35
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ovanligt lugn och sansad konfrontation med dagens gädda. Han verkar rätt obrydd.

https://dumpen.se/2023/01/14/nyarsraketen-napp-183-lidkoping-partille/

Skitigare tröja får man leta efter. Om nu gäddan tror han fångat ett barn och det vankas knull; tar han inte ens på sig en ren tröja vid första mötet? Gäddorna är så talanglösa så klockorna stannar.

Killen var nästan lika sexig både till utseende och textframförande som lokalpolitikern. Man undrar om dessa så kallade "män" inte alls innehar någon social kompetens? De två är dumhuvuden, men när inte ens en välbemedlad rektor kan ha vett att undvika att flexa med sina missbildade storkfötter så börjar man undra.
Senast redigerad av Pinoputchin 2023-01-14 kl. 17:39.
Citera
2023-01-14, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
Bästa inlägget jag har läst på flera månader i tråden.
Orcher som kommer hit och våldtar eller gruppvåldtar, bryr sig ingen om.
Men en svagbegåvad 65 åring på Kik, då blir det rabalder.

Sara och Patrik är inte ansvarig för hela Sveriges väl och ve i precis allting. Du förstår det va? Invandrarfrågor hör ju inte till det här, och det är inget försvar för att våldta barn att det är hög invandring till Sverige. Från Balkan eller någonstans ifrån.

Att regeringar lägger ut stor summor för att försöka laga och lappa våldtagna barn är tragiskt när de i stället skulle värna om dem så att de inte blir våldtagna eller utsatta för sexuella övergrepp. Och det är väldigt viktigt att polisen får göra det som Sara och Patrik gör. Om de gjorde så över hela landet skulle inte Dumpen behövas.
Citera
2023-01-14, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Sara och Patrik är inte ansvarig för hela Sveriges väl och ve i precis allting. Du förstår det va? Invandrarfrågor hör ju inte till det här, och det är inget försvar för att våldta barn att det är hög invandring till Sverige. Från Balkan eller någonstans ifrån.

Att regeringar lägger ut stor summor för att försöka laga och lappa våldtagna barn är tragiskt när de i stället skulle värna om dem så att de inte blir våldtagna eller utsatta för sexuella övergrepp. Och det är väldigt viktigt att polisen får göra det som Sara och Patrik gör. Om de gjorde så över hela landet skulle inte Dumpen behövas.
Det är inga från Balkan som våldtar någon, nu fabulerar du.
Dumpen är en skitsida som ställer till med mer problem än dom hävdar att lösa.
Citera
2023-01-14, 18:01
Medlem
Citat:
Vad det handlar om är manshat, och både fallet Ulf och Dumpen är en del i det. I princip så skulle man kunna säga att alla som sympatiserar med Dumpen springer feministernas ärenden.

Att värna om barn mot våldtäkt skulle alltså handla om manshat-

Det är så patetiskt att det är roligt. Men samtidigt är det tragiskt att de finns de som sitter och försvarar män som vill våldta barn.
Citera
2023-01-14, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Att du tror män som jobbar med barn gillar att spana in sina elever säger bara vem du är. Det gör också din posthistorik. Du och dina likar är anledningen till att Dumpen behövs.

Ironi e inte din starka sida! taget ur ett sammanhang.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in