2023-01-14, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Den berömde regissören Staffan Hildebrand kunde agera på grund av den tystnadskultur som råder och som avspeglar sig bland kommentarerna i den här tråden där visselblåsare ska smutskastas och misstroendegöras.

Dumpen jobbar starkt för att synliggöra de brott och övergrepp på våra barn som sker i det tysta där ingen vågar se.

https://youtu.be/b9-01g46u68

Lyssnade precis på klippet, tack.
Citera
2023-01-14, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfpuff
Samhällsfara e väl att överdriva! våra politiker och befolkning som röstar in dessa avarter håller på att fylla landet med pedofiler och det verkar inte svensken över lag ha några problem med! så länge det håller på tycker jag att folk kan slappna av.
Bästa inlägget jag har läst på flera månader i tråden.
Orcher som kommer hit och våldtar eller gruppvåldtar, bryr sig ingen om.
Men en svagbegåvad 65 åring på Kik, då blir det rabalder.
Citera
2023-01-14, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Rätt intressant, Sara frågar gäddorna hur dom kan tro att den underåriga vill ha penisbild skickad till sig. En mycket logisk fråga, men samtidigt hävdar hon att de underåriga vill ha sex med gäddorna, ologiskt om det första var logiskt. IQ lågt.

Mest kvinnor som är på Facebook och kommenterar, medelålders som är ledsna att de inte attraherar längre.

Killar som är bögar, men som kan tänka, visst jag är bög, men inte pedofil i alla fall.
Vilken underårig?
Citera
2023-01-14, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Witgeinstein
Utveckla, jag förstår inte riktigt vad du menar.

Ju fler som gör en sak, mer anses det som normalt betande! Och det är med största sannolikhet ett mörkertal av dom som attraheras av yngre förmågor, vad tror du om alla lärare som jobbar med barn som exempel! varför tror dom sökt sig till det yrket oavsett kön,
Citera
2023-01-14, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ovanligt lugn och sansad konfrontation med dagens gädda. Han verkar rätt obrydd.

https://dumpen.se/2023/01/14/nyarsraketen-napp-183-lidkoping-partille/

Skitigare tröja får man leta efter. Om nu gäddan tror han fångat ett barn och det vankas knull; tar han inte ens på sig en ren tröja vid första mötet? Gäddorna är så talanglösa så klockorna stannar.
När man söker på hans kik-namn på Google så kommer det upp eskortsidor och fotfetischsidor där han har skrivit
Och hockeyfrillan på gäddan var pricken över i.
Citera
2023-01-14, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfpuff
Ju fler som gör en sak, mer anses det som normalt betande! Och det är med största sannolikhet ett mörkertal av dom som attraheras av yngre förmågor, vad tror du om alla lärare som jobbar med barn som exempel! varför tror dom sökt sig till det yrket oavsett kön,
Jag hänger inte med, menar du att om det finns supermycket gäddor så är det typ okej att vara gädda?
menar du så?

Jag förstår inte vad du menar med lärare, utveckla och skriv mera.
Tack
Citera
2023-01-14, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leon.Czolgosz
När man söker på hans kik-namn på Google så kommer det upp eskortsidor och fotfetischsidor där han har skrivit

Långt hår.
Citera
2023-01-14, 14:36
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leon.Czolgosz

Ja, man vågar satsa på att sociala fallhöjden här är närmare noll.
Citera
2023-01-14, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Vilken underårig?

Ja här blev det lite otydligt.
Och snurrigt.
Citera
2023-01-14, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
Och Dumpen har inte ett skvatt med det att göra. Polisen hade koll .

Ja poliserna hade sådan koll att killarna fick möjlighet att göra sig av med sina telefoner. Varför gjorde polisen så?
Citera
2023-01-14, 14:42
Medlem
Citat:
Jag hänger inte med, menar du att om det finns supermycket gäddor så är det typ okej att vara gädda?
menar du så?

Jag förstår inte vad du menar med lärare, utveckla och skriv mera.
Tack

Får beklaga att du är trögtänkt! tycker du att det är anmärkningsvärt att folk äter kebab eller kokt potatis ?
Citera
2023-01-14, 14:44
Medlem
Citat:
Långt hår.
Fastän han hade gubbmössan på sig såg det ut som han var kortklippt vid tinningarna. Så jag förmodade att han hade kort hår där fram och party in the back.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in