2023-01-14, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Aha, du vill framstå som smart
Projekteringen” vet du vad det ordet betyder?
Du kan alltid googla om det är något du inte förstår.

Explicit är att du inte vinner något på att försöka idiotförklara Dumpen, de går från seger till seger med säkra steg och det triggar tydligen dig.
Vad skulle jag ha att vinna? Jag struntar fullkomligt i dom uthängda, känner inte någon av dom. Däremot har vi jurisprudens i Sverige, den efterlevs inte av pöbelvälde. Vilket exakt Dumpen illustrerar.

Du har lite taskigt ordförråd, repliker med ord som jag har skrivit är inte speciellt kreativt.
Senast redigerad av Eskalera 2023-01-14 kl. 13:56.
Citera
2023-01-14, 13:57
Moderator
Carlboms avatar
Ovanligt lugn och sansad konfrontation med dagens gädda. Han verkar rätt obrydd.

https://dumpen.se/2023/01/14/nyarsraketen-napp-183-lidkoping-partille/

Skitigare tröja får man leta efter. Om nu gäddan tror han fångat ett barn och det vankas knull; tar han inte ens på sig en ren tröja vid första mötet? Gäddorna är så talanglösa så klockorna stannar.
Citera
2023-01-14, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Patrik Ss nya sajt dumpen.se har fått utgivningsbevis, nåt som kanske gör att filmerna där pedosarna ställs till svars, får vara kver?
Första konfrontationen, gubbe i 60årsåldern tror har stämt träff med en 12-åring:
https://dumpen.se/2021/08/16/gammelgaddan-blev-blast-pa-tolvaring/

Enligt ett senare inlägg ska pedon blivit avstängd från sitt jobb.

Vad tror ni, OM sajten får ligga uppe, kommer den ha ett preventovt syfte?

Får en tanke om att huruvida det är onormalt beteende att attraheras av yngre förmågor ?
verkar vara vanligt förekommande fenomen världen över att göra så!
frågan e om det är ett medvetet skapat problem i Sverige att det finns människor som attraheras av lammkött framöver gamla avdankande feminister som vill hitta sej skälva eller dom som vill göra karriär ?
historiskt sett så e det inte något anmärkningsvärt.
Allt under 30 år ser oftast mer attraherande ut, och till talande ut, men vist det e dom som inte har några hämningar och kan tänka sig att dra över en 90 åring men det e något fel på den individen enligt mig.
Den som inte attraheras av dom som e yngre måste det va något fel på, sen menar jag inte att man ska förgripa sig på någon men att man attraheras av dom som e yngre och attraktivare anser jag inte som något anmärkningsvärt,
Kan bara se inom islam där det är vanligt förekommande att man gifter bort sina yngre döttrar till kåta kusiner!
Och i Sverige så har vi inga problem med att fylla landet med dessa avarter! så jag förstår inte promalitiken, så länge vi byter ut befolkningen mot inavlade pedofiler så tycker jag att det inte e något problem eftersom våra politiker inte tycker det är något problem! svensken röstar för det ju eller har jag fel ? ett litet tillägg e att dom som e till vänster och framförallt C har ju inga problem med detta beteenden.
Senast redigerad av wolfpuff 2023-01-14 kl. 14:09.
Citera
2023-01-14, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
Det är det som är implicit. Alla på Dumpen har gått i Livets hårda skola och har noll trovärdighet eller utbildning. Går inte att förneka.
Klart att dit uttalande går att förneka.

Hör här..

Dumpen har visat oss att det finns tusentals gäddor som söker barn i sexuellt syfte.

De har påvisat att lagen är svarg och dålig.

De har påvisat att polisen i många fall är trötta och inte agerar och samlar in material.

Eskalera ska du inte växla ner dit tjat om att de är outbildade, jag känner mycket bra folk som gått livets hårda skola och saknar akademiska meriter.

Dom allra mest färgstarka människor jag träffat har jag träffat i psykosocialt arbete, det har handlat om utsatta och narkomaner.

När jag var tonåring så trodde jag att narkomaner festat lite för mycket och börjat med knark.
Nu vet jag bättre, efter många år i praktiskt psykosocialt arbete och studier så vet jag att de ofta börjar knarka för att någon utsatt dem för olika övergrepp.

Så att bara ogilla missbrukare är väl inte riktigt juste.
Se helheten.
Citera
2023-01-14, 14:03
Medlem
Den berömde regissören Staffan Hildebrand kunde agera på grund av den tystnadskultur som råder och som avspeglar sig bland kommentarerna i den här tråden där visselblåsare ska smutskastas och misstroendegöras.

Dumpen jobbar starkt för att synliggöra de brott och övergrepp på våra barn som sker i det tysta där ingen vågar se.

https://youtu.be/b9-01g46u68
Citera
2023-01-14, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Witgeinstein

Hör här..

Dumpen har visat oss att det finns tusentals gäddor som söker barn i sexuellt syfte.

De har påvisat att polisen i många fall är trötta och inte agerar och samlar in material.

Eskalera ska du inte växla ner dit tjat om att de är outbildade, jag känner mycket bra folk som gått livets hårda skola och saknar akademiska meriter.

Dom allra mest färgstarka människor jag träffat har jag träffat i psykosocialt arbete, det har handlat om utsatta och narkomaner.

När jag var tonåring så trodde jag att narkomaner festat lite för mycket och börjat med knark.
Nu vet jag bättre, efter många år i praktiskt psykosocialt arbete och studier så vet jag att de ofta börjar knarka för att någon utsatt dem för olika övergrepp.

Se helheten.

Kanske dax att du berättar för oss om vilka universitet du tillbringat dina år, så att vi vet lite om hur du bildat din syn på livet i samhället.

Har du läst humaniora?
Citera
2023-01-14, 14:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ovanligt lugn och sansad konfrontation med dagens gädda. Han verkar rätt obrydd.

https://dumpen.se/2023/01/14/nyarsraketen-napp-183-lidkoping-partille/

Skitigare tröja får man leta efter. Om nu gäddan tror han fångat ett barn och det vankas knull; tar han inte ens på sig en ren tröja vid första mötet? Gäddorna är så talanglösa så klockorna stannar.
Fetade 1: Ja usch ja, han gav sken av att det mest var för Patrik och Saras skull som han skulle kontakta Preventell. Liksom bara för att göra dom nöjda.

Fetade 2: Haha, han gillar verkligen Saab som han både körde och hade på tröjan. Lite inavelsvibbar kombinerat med troligen ett antal procents efterblivenhet. Så ironiskt söt selfie med uppifrån-perspektivet i duschen, vilket sug i blicken...
Senast redigerad av Inget.internet 2023-01-14 kl. 14:12.
Citera
2023-01-14, 14:12
Medlem
Ankan-mannens avatar
Rätt intressant, Sara frågar gäddorna hur dom kan tro att den underåriga vill ha penisbild skickad till sig. En mycket logisk fråga, men samtidigt hävdar hon att de underåriga vill ha sex med gäddorna, ologiskt om det första var logiskt. IQ lågt.

Mest kvinnor som är på Facebook och kommenterar, medelålders som är ledsna att de inte attraherar längre.

Killar som är bögar, men som kan tänka, visst jag är bög, men inte pedofil i alla fall.
Citera
2023-01-14, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Witgeinstein

Hör här..

Se helheten.

Eller så kan man se det som ett normalt beteende efter som det är tusentals människor som beter sig så ?
Citera
2023-01-14, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfpuff
Eller så kan man se det som ett normalt beteende efter som det är tusentals människor som beter sig så ?
Utveckla, jag förstår inte riktigt vad du menar.
Citera
2023-01-14, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allcopsarebastards
fast pedofiler är en samhällsfara dom borde bli inspärrade på mentalsjukhus på livstid eller avhuggna kukar.

Samhällsfara e väl att överdriva! våra politiker och befolkning som röstar in dessa avarter håller på att fylla landet med pedofiler och det verkar inte svensken över lag ha några problem med! så länge det håller på tycker jag att folk kan slappna av.
Citera
2023-01-14, 14:24
Medlem
Artikel i Nya Tider, inget fan av publikationens redaktörer, men nyfiken på vinkling i den delvis låsta artikeln.

"Att hänga ut pedofiler på nätet har blivit Dumpens allmänna kännetecken. Själva ser de sig som barnrättsaktivister och de enda som egentligen arbetar förebyggande. De får mycket kritik, inte minst från vissa medier, men samtidigt ett bra mottagande från föräldrar och polisen. Nya Tider har träffat grundarna Sara Nilsson och Patrik Sjöberg som har många års erfarenhet på området."

https://www.nyatider.nu/dumpen-hanger-ut-pedofiler/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in