Citat:
Ursprungligen postat av
sandyhell
Patrik Ss nya sajt dumpen.se har fått utgivningsbevis, nåt som kanske gör att filmerna där pedosarna ställs till svars, får vara kver?
Första konfrontationen, gubbe i 60årsåldern tror har stämt träff med en 12-åring:
https://dumpen.se/2021/08/16/gammelgaddan-blev-blast-pa-tolvaring/
Enligt ett senare inlägg ska pedon blivit avstängd från sitt jobb.
Vad tror ni, OM sajten får ligga uppe, kommer den ha ett preventovt syfte?
Får en tanke om att huruvida det är onormalt beteende att attraheras av yngre förmågor ?
verkar vara vanligt förekommande fenomen världen över att göra så!
frågan e om det är ett medvetet skapat problem i Sverige att det finns människor som attraheras av lammkött framöver gamla avdankande feminister som vill hitta sej skälva eller dom som vill göra karriär ?
historiskt sett så e det inte något anmärkningsvärt.
Allt under 30 år ser oftast mer attraherande ut, och till talande ut, men vist det e dom som inte har några hämningar och kan tänka sig att dra över en 90 åring men det e något fel på den individen enligt mig.
Den som inte attraheras av dom som e yngre måste det va något fel på, sen menar jag inte att man ska förgripa sig på någon men att man attraheras av dom som e yngre och attraktivare anser jag inte som något anmärkningsvärt,
Kan bara se inom islam där det är vanligt förekommande att man gifter bort sina yngre döttrar till kåta kusiner!
Och i Sverige så har vi inga problem med att fylla landet med dessa avarter! så jag förstår inte promalitiken, så länge vi byter ut befolkningen mot inavlade pedofiler så tycker jag att det inte e något problem eftersom våra politiker inte tycker det är något problem! svensken röstar för det ju eller har jag fel ? ett litet tillägg e att dom som e till vänster och framförallt C har ju inga problem med detta beteenden.