2023-01-14, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Det händer lika ofta som att en 15 åring eller 16 åring bli påsatt av en 60 åring. Det skulle inte hända i praktiken, alltså är det onödigt att ha en lag för någonting som inte existerar. Dessutom så är man fullt kapabel till att bestämma över sitt sexliv i den åldern enligt de flesta och det är insåg man för länge sedan.

Och låt mig säga dig en sak, även om det skulle bli olagligt för två personer att ha sexuellt umgänge via samtycke för att det skiljer lite åldrar. Så kommer de att smyga med det och ha sex ändå tro mig.
Nu arbetar Dumpen till stor del mot digitala övergrepp, det händer dagligen. Man är inte kapabel att bestämma över sitt sexliv när man konfronteras med personer i högre ålder med erfarenhet och fler motiv än att skaffa en jämnårig tjej. Lagstiftningen kom till i en miljö och kultur utan sociala medier, där äldre killar och män inte lämnades ensamma att manipulera småtjejer, som de nu kan göra i lugn och ro på nätet. Du resonerar som en gammal äcklig gubbe och verkar ha noll koll på vare sig de villkor unga lever under idag eller att även unga tjejer och killar har rätt att inte falla offer för förövare bara för de fyllt 15.
Citera
2023-01-14, 13:40
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr13c
Att dem jobbar på fler kontaktvägar än kik har dem själva gått ut med och det är bara bra…
Därför kommer höjdare att fångas var så säker. Dumpen agerar på ett sätt att det snart är omöjligt för vider att avgöra om det är Dumpen eller riktiga barn eller pedofilmammor. Samhället svämmar över av perversa och sjuka män både högt och lågt.
Citera
2023-01-14, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Nej om du kollar upp det ja påstår så kommer du se att det stämmer.
Jag har självklart kollat upp det redan innan jag svarade dig ovan.
Citera
2023-01-14, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Umpalavemang
Kryss i taket att det simmar såna peddogäddor här inne och om det Simmar det minst 2 eller 3 pedofilgäddor här inne så borde dessa bannlysas från forumet och polisanmälas för pedofilbrott mot barn och ungdomar.

Det kan vi bara gissa om, men visst ser man en del inlägg där det luktar gädda.

Vi får anta att dumpen, som tråden handlar om, har retat upp ett par gäddor och bara kanske , kanske finns dom här i tråden för att dom är sura.
Citera
2023-01-14, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Witgeinstein
Det kan vi bara gissa om, men visst ser man en del inlägg där det luktar gädda.

Vi får anta att dumpen, som tråden handlar om, har retat upp ett par gäddor och bara kanske , kanske finns dom här i tråden för att dom är sura.
Det är nog troligt.
Citera
2023-01-14, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Umpalavemang
Kryss i taket att det simmar såna peddogäddor här inne och om det Simmar det minst 2 eller 3 pedofilgäddor här inne så borde dessa bannlysas från forumet och polisanmälas för pedofilbrott mot barn och ungdomar.
Nu ska vi inte spekulera för ingen vet säkert och att ens försöka spekulera och koppla ihop nick med gäddor är förbjudet såklart. Det kanske enbart dras ett gäng människovänner hit som bara försvarar människor som är vuxna män med fäbless för barn och tonåringar av en ren slump. Precis som det bara är otur och slumpen om någon outas av Dumpen. Right?
Citera
2023-01-14, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Aha, du vill framstå som smart
Projekteringen” vet du vad det ordet betyder?
Du kan alltid googla om det är något du inte förstår.

Explicit är att du inte vinner något på att försöka idiotförklara Dumpen, de går från seger till seger med säkra steg och det triggar tydligen dig.
Vad skulle jag ha att vinna? Jag struntar fullkomligt i dom uthängda, känner inte någon av dom. Däremot har vi jurisprudens i Sverige, den efterlevs inte av pöbelvälde. Vilket exakt Dumpen illustrerar.

Du har lite taskigt ordförråd, repliker med ord som jag har skrivit är inte speciellt kreativt.
Senast redigerad av Eskalera 2023-01-14 kl. 13:56.
Citera
2023-01-14, 13:57
Moderator
Carlboms avatar
Ovanligt lugn och sansad konfrontation med dagens gädda. Han verkar rätt obrydd.

https://dumpen.se/2023/01/14/nyarsraketen-napp-183-lidkoping-partille/

Skitigare tröja får man leta efter. Om nu gäddan tror han fångat ett barn och det vankas knull; tar han inte ens på sig en ren tröja vid första mötet? Gäddorna är så talanglösa så klockorna stannar.
Citera
2023-01-14, 13:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Patrik Ss nya sajt dumpen.se har fått utgivningsbevis, nåt som kanske gör att filmerna där pedosarna ställs till svars, får vara kver?
Första konfrontationen, gubbe i 60årsåldern tror har stämt träff med en 12-åring:
https://dumpen.se/2021/08/16/gammelgaddan-blev-blast-pa-tolvaring/

Enligt ett senare inlägg ska pedon blivit avstängd från sitt jobb.

Vad tror ni, OM sajten får ligga uppe, kommer den ha ett preventovt syfte?

Får en tanke om att huruvida det är onormalt beteende att attraheras av yngre förmågor ?
verkar vara vanligt förekommande fenomen världen över att göra så!
frågan e om det är ett medvetet skapat problem i Sverige att det finns människor som attraheras av lammkött framöver gamla avdankande feminister som vill hitta sej skälva eller dom som vill göra karriär ?
historiskt sett så e det inte något anmärkningsvärt.
Allt under 30 år ser oftast mer attraherande ut, och till talande ut, men vist det e dom som inte har några hämningar och kan tänka sig att dra över en 90 åring men det e något fel på den individen enligt mig.
Den som inte attraheras av dom som e yngre måste det va något fel på, sen menar jag inte att man ska förgripa sig på någon men att man attraheras av dom som e yngre och attraktivare anser jag inte som något anmärkningsvärt,
Kan bara se inom islam där det är vanligt förekommande att man gifter bort sina yngre döttrar till kåta kusiner!
Och i Sverige så har vi inga problem med att fylla landet med dessa avarter! så jag förstår inte promalitiken, så länge vi byter ut befolkningen mot inavlade pedofiler så tycker jag att det inte e något problem eftersom våra politiker inte tycker det är något problem! svensken röstar för det ju eller har jag fel ? ett litet tillägg e att dom som e till vänster och framförallt C har ju inga problem med detta beteenden.
Senast redigerad av wolfpuff 2023-01-14 kl. 14:09.
Citera
2023-01-14, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
Det är det som är implicit. Alla på Dumpen har gått i Livets hårda skola och har noll trovärdighet eller utbildning. Går inte att förneka.
Klart att dit uttalande går att förneka.

Hör här..

Dumpen har visat oss att det finns tusentals gäddor som söker barn i sexuellt syfte.

De har påvisat att lagen är svarg och dålig.

De har påvisat att polisen i många fall är trötta och inte agerar och samlar in material.

Eskalera ska du inte växla ner dit tjat om att de är outbildade, jag känner mycket bra folk som gått livets hårda skola och saknar akademiska meriter.

Dom allra mest färgstarka människor jag träffat har jag träffat i psykosocialt arbete, det har handlat om utsatta och narkomaner.

När jag var tonåring så trodde jag att narkomaner festat lite för mycket och börjat med knark.
Nu vet jag bättre, efter många år i praktiskt psykosocialt arbete och studier så vet jag att de ofta börjar knarka för att någon utsatt dem för olika övergrepp.

Så att bara ogilla missbrukare är väl inte riktigt juste.
Se helheten.
Citera
2023-01-14, 14:03
Medlem
Den berömde regissören Staffan Hildebrand kunde agera på grund av den tystnadskultur som råder och som avspeglar sig bland kommentarerna i den här tråden där visselblåsare ska smutskastas och misstroendegöras.

Dumpen jobbar starkt för att synliggöra de brott och övergrepp på våra barn som sker i det tysta där ingen vågar se.

https://youtu.be/b9-01g46u68
Citera
2023-01-14, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Witgeinstein
Klart att dit uttalande går att förneka.

Hör här..

Dumpen har visat oss att det finns tusentals gäddor som söker barn i sexuellt syfte.

De har påvisat att lagen är svarg och dålig.

De har påvisat att polisen i många fall är trötta och inte agerar och samlar in material.

Eskalera ska du inte växla ner dit tjat om att de är outbildade, jag känner mycket bra folk som gått livets hårda skola och saknar akademiska meriter.

Dom allra mest färgstarka människor jag träffat har jag träffat i psykosocialt arbete, det har handlat om utsatta och narkomaner.

När jag var tonåring så trodde jag att narkomaner festat lite för mycket och börjat med knark.
Nu vet jag bättre, efter många år i praktiskt psykosocialt arbete och studier så vet jag att de ofta börjar knarka för att någon utsatt dem för olika övergrepp.

Så att bara ogilla missbrukare är väl inte riktigt juste.
Se helheten.

Kanske dax att du berättar för oss om vilka universitet du tillbringat dina år, så att vi vet lite om hur du bildat din syn på livet i samhället.

Har du läst humaniora?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in