Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-01-11, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annahoj79
Det är väl därför han limmar på alla runt och kring P…

Jag tänker också, så - tar det slut med PW tror han på fullt allvar att han kommer att ha kvar en plats i strålkastarljuset. Därför är han allas "bästis och helyllekille" att man lätt tar fram skämskudden.
Citera
2023-01-11, 22:58
Medlem
Menarens avatar
Vad är grejen med Ica? Vad har jag missat? Ska han vara med i reklamen?
Citera
2023-01-13, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menaren
Vad är grejen med Ica? Vad har jag missat? Ska han vara med i reklamen?

Han är väl inköpschef eller något sånt, tror jag..
Citera
2023-01-14, 07:31
Medlem
Hoppade runt på Instagram och hamnade hos Margaux D o vem har inte skickat massa hjärtan och gulligull där, om inte Pernilla..
Citera
2023-01-14, 11:27
Medlem
En kollega berättade att hon jobbat med CB, och att hans grej är att ligga med alla enligt honom ”fräscha” kvinnliga kollegor. Och har han någon kvar att beta av brukar han säga ”Vi har inte legat än, vad ska vi göra åt det?”

Det lär nog rycka i baguetten strax, när han tröttnat på Pernillas goodies och säkrat bodelningen.
Citera
2023-01-14, 13:16
Sååå äckligt
Citera
2023-01-14, 13:34
Medlem
Fan vad svårt det måste vara om man är rik och känd att veta om folk har ett genuint intresse eller bara vill ha del av kakan. Jag skulle förmodligen bli lätt paranoid och aldrig våga lita på någon.
Citera
2023-01-14, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av voizo
Fan vad svårt det måste vara om man är rik och känd att veta om folk har ett genuint intresse eller bara vill ha del av kakan. Jag skulle förmodligen bli lätt paranoid och aldrig våga lita på någon.

PW och CB är ju båda med råge över på livets dödgrävar-sida, dvs >50 år. Då kanske prioriterar man annorlunda. Tror inte att någon av dem skulle fungera eller klara en relation med någon jämbördig eller jämlik person.
Dessa två kompletterar varandra så långt de bara kan önska sig.
Citera
2023-01-14, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
PW och CB är ju båda med råge över på livets dödgrävar-sida, dvs >50 år. Då kanske prioriterar man annorlunda. Tror inte att någon av dem skulle fungera eller klara en relation med någon jämbördig eller jämlik person.
Dessa två kompletterar varandra så långt de bara kan önska sig.

Så sant. Pernilla behöver en dräng och nickedocka. En vaktmästare som fixar med allt praktiskt. Christian vill ha bekräftelse genom att synas, och vill rulla runt i den materiella lyxen Pernilla kan erbjuda. Han har lägrat tillräckligt många nu för att kunna dra sig tillbaka och vara nöjd med någon som för väldigt längesen var ”Sveriges sexigaste kvinna”.
Citera
2023-01-14, 21:36
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Du tror inte att det blir krystat och konstigt pga han kanske är laid back och blir regisserad av teamet av intrigera i programmets dramaturgi?

Nej, det tror jag inte. Hade han varit mer soft och haft mer integritet hade han inte gått med på det.

Så jag tror att de helt enkelt låter honom ”act naturally”, som det står i visan. Och då blir det konstlat, eftersom han är sån.

Det är alltså vad jag tror, utan att veta.
Citera
2023-01-14, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Houyoinvvvvv
En kollega berättade att hon jobbat med CB, och att hans grej är att ligga med alla enligt honom ”fräscha” kvinnliga kollegor. Och har han någon kvar att beta av brukar han säga ”Vi har inte legat än, vad ska vi göra åt det?”

Det lär nog rycka i baguetten strax, när han tröttnat på Pernillas goodies och säkrat bodelningen.

Hur ska han säkra den? Har han friat?
Citera
2023-01-15, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Hur ska han säkra den? Har han friat?

Ja men det gjorde han ju i mellandagarna :-P Läser du inte se och hör eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in