Citat:
Ursprungligen postat av
sherm
Absolut har det gjort skillnad då fler har dödats och skadats. Även dessa leveranser kommer att göra skillnad på samma sätt. Men det kommer inte att göra någon skillnad i utfall.
Ryssland kommer att förstöra det som skickas nu precis som de förstört det som skickats hittills. Liken kommer att fortsätta staplas.
Ryssland har ju antagligen en reserv av robotar de i nuläget sparar på av någon anledning, och vad jag tror att ni kommer försöka er på är en offensiv från vitryssland mot polska gränsen, något de flesta strateger hade tänkt på i första hand.
I ärlighetens namn så har ni väldigt svårt att förstöra några leveranser från väst.
Ni gjorde några misstag, sedan gjorde ni några till, nu kan det vara så att ni fått ordning på skutan, tyvärr. Men nu har motståndaren grävt ner sig och minerat alla era troliga anfallsvägar, även oväntade anfallsvägar, så jag har svårt att tro att ni kommer ta er så långt, men, det kommer, är jag övertygad om. Hur utfallet blir får vi väl tjafsa vidare om, om några månader, tänker jag.