Citat:
Ursprungligen postat av
Thelonegunman
Ukrainaboysen?Spöat upp". Du verkar tro att det här är en fotbollsmatch.
Men det är lite som en fotbollsmatch ändå.
Citat:
Det finns inget behov av att ljuga om Soledar.
Det är det jag sitter och säger helatiden. Nu verkar det som att ni lyssnar på mig. Tack.
Citat:
Vi stöttar Ukraina för att vi känner sympati och medlidande med offretoch Rysslands våld och krig väcker vrede och förakt.
Men nu är vi tillbaka på det här igen. Vem var det som gjorde vad och vem sa vad och vem började vad. Det är fortfarande oklart. För oss som lever i verkligheten är det inte oklart, men för en hel del andra människor är det fortfarande väldigt oklart. Typ som att Hunter Biden gjorde affärer med Burisma. Det där är också fortfarande oklart, men någongång lär väl skiten komma fram tycker man. Det borde Palmemordet också göra. Vi vet vilka som mördade palme, och vi vet vilka som startade kriget i Ukraina. Det gör vi, egentligen så gör vi det. Alla.
Citat:
Vanliga mänskliga egenskaper.
Typ som att skrika efter interneringsläger och avrättningar på folk som har andra åsikter?
Citat:
Oavsett om Ryssland förintar Ukraina
Förhoppningsvis inte. Det är därför vi alla tillsammans måste bidra till att det blir fred så snabbt som möjligt.
Citat:
eller vad ni bottenskrap drömmer om så kommer vi nog för alltid att avsky Ryssland.
Vi och vi, några dekadenta jävla gubbjävlar på flashback...
Citat:
Europa vill inte ta i Ryssland med tång.
Fast sen var det ju det där med LNG importerna...
Citat:
Så njut nu av det blodbad som utspelar sig där
Det skulle jag aldrig kunna göra.
Citat:
och gläds åt den här lilla framgången och det är det som är gnistan i ditt patetiska liv.
En framgång är en framgång. Alla borde sträva efter att bli bättre helatiden.
Citat:
Du är fortfarande en råtta
Nej, det är jag inte.
Citat:
även om du trivs med det.
Jag kan inte trivas med det, eftersom att jag inte är en råtta.