2022-12-21, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Stormningen

Citat:
TS frågade hur vi kommer att minnas trump.
Det var trumpsupportrar som gjorde stormningen för att Trump twittrade om ett felaktigt resultat.

Pelosi&co är ansvariga för "stormningen", varför tror du att Pelosi&co inte ville ha hjälp av NG med säkerheten?

NAZI playbook known - Jan. 6th (VIDEO)

President. D. Trump censurerades av Twitter, FBI och demokraterna sanktionerade censuren för att kontrollera och styra narrativet, de genomförde "the Great Purge" och censurerade och stängde av mängder med Twitter-konton och användare, för att hindra kritisk information, videoklipp, bilder m.m. från att komma ut till allmänhetens kännedom:

(FB) The Twitter Files - Demokraternas fascism avslöjas!
Citera
2022-12-21, 14:58
Bannlyst
Trumps tax returns släpps denna vecka. Allmänheten får snart se dem

Redan idag konstateras att Trump ljög om sina audits.

Se live konferens.
Mer info kommer
Citera
2022-12-21, 15:52
Medlem
-Tesla-s avatar
Citat:
TS frågade hur vi kommer att minnas trump.
Det var trumpsupportrar som gjorde stormningen för att Trump twittrade om ett felaktigt resultat.

Nej. Folk demonstrera för att resultatet inte går att verifiera
Citera
2022-12-21, 16:08
Medlem
Slottsherres avatar
Segraren skriver historien:

Så länge USA:s demokrati består bli han ihågkommen som landets värste president någonsin, en okunnig clown och skojare som drog sitt ämbete i smutsen.

Men om demokratin faller och USA blir fascistiskt kommer han att ses som den store föregångaren:
Den först presidenten som försökte sig på en statskupp. (Ogenomtänkt och halvdan, som allt han gjorde, men ändå). Statyer kommer att resas där han är ännu stiligare än på sina treason cards.
Senast redigerad av Slottsherre 2022-12-21 kl. 16:13.
Citera
2022-12-21, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Tesla-
Nej. Folk demonstrera för att resultatet inte går att verifiera

Nu narras du allt. Samtliga delstaters valkommittéer certifierade valresultatet. Det kallar jag i högsta grad för verifierat.
Citera
2022-12-21, 17:16
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatpure
Så spekulation och önsketänk, ingenting konkret eller objektivt.
Vi minns statskuppsförsöket, vi minns de stulna dokumenten, vi minns ryssar som smög kring trumpen tower och ingen riktigt vet vad in i hevlete de gjorde där, vi minns quid pro quo, vi minns massor.

Och ditt svar är Dear Supreme Leader kan aldrig göra fel
Du förstår du är svårt ägd av saklighet och presterar du inte bättre inlägg än detta sakligt, så är det redan över för dig.

Och jo, vad vi minns är massor mer, en favorit är hur han beskrev för det Amerikansk folket hur de skulle döda sig själva med blekmedel, för det är vad som sker om man sprutar ned blekmedel i lungan som har möjlighet att döda alla virus på 1 minut, för då är även patienten stendöd.

Och det som fick mig skratta svårt, för jag aldrig sett så många människor stå och skruva sig över trumpens dödligt farliga råd.

Och vi minns och vi minns mer, då detta är bara ett lätt skrap på på ytan
Citat:
Ursprungligen postat av -Tesla-
På vilket sätt har trump något med stormningen att göra? Du vett att uniformerade personer öppnade och släppte in demonstranterna. Trump talade och twittrade om fredliga demonstrationer.
Det vet man om man följt utredningen och sen läst åtalen och sen det lilla fakutmet att trumpo3en twittrade det var systematiskt valfusk och helt utan saklig grund för detta, och på tal om twittra då

När du skriver inlägg så får du tänka till före, för om du inte gör, så blir det så sjukt komiskt som nu för dig
Du är medveten om att det är brott oavsett att attackera USA, konstitutionen och Capital Buildning, kanske du ska titta på bevisen lite, men det är lugnt, det förstår jag du tänker ignorera, men då slutar du delta i ämnet minnas statskuppsförsöket av trumpen.
SÅ det är lugnt, jag är helt medveten du komemr låtsas och ser det som självklart du gör, detta är ett typiskt sektbeteende.
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Nu narras du allt. Samtliga delstaters valkommittéer certifierade valresultatet. Det kallar jag i högsta grad för verifierat.
Och utan verifiering kan inte heller trumpen bli president, så varför dom skriver sån nonsens är väldigt fascinerande och se, och jag undrar mer undrar vem dom pratar till med det skräpet, som de inte ens går på själva.
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Segraren skriver historien:

Så länge USA:s demokrati består bli han ihågkommen som landets värste president någonsin, en okunnig clown och skojare som drog sitt ämbete i smutsen.

Men om demokratin faller och USA blir fascistiskt kommer han att ses som den store föregångaren:
Den först presidenten som försökte sig på en statskupp. (Ogenomtänkt och halvdan, som allt han gjorde, men ändå). Statyer kommer att resas där han är ännu stiligare än på sina treason cards.
Rätt komiskt, även statskupp var trumpen inkompetent på
Who knew it was so hard brukar han typ då säga
Citera
2022-12-21, 21:08
Medlem
Brutus01s avatar

Rensat massa OT och tjafs. Ämnet som ska diskuteras i tråden är Trump eftermäle.

//Moderator
Citera
2023-01-13, 10:47
Medlem
President Donald J. Trump, den som exponerade de sanna antidemokraterna, fascisterna, haters/TDS-sjuka och drog ut dem i ljuset till allmän beskådan så att man fick se deras sanna natur bakom den persona de försökt uppvisa.
Citera
2023-01-13, 10:48
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Love.Thy.Neighbor.
President Donald J. Trump, den som exponerade de sanna antidemokraterna, fascisterna, haters/TDS-sjuka och drog ut dem i ljuset till allmän beskådan så att man fick se deras sanna natur bakom den persona de försökt uppvisa.
Exakt så!
Du är en smart kille som vågar tänka själv 👍
Citera
2023-01-13, 17:51
Medlem
Japhys avatar
Något av det roligaste jag sett var när Trump gav en roast mot Hillary Clinton.

https://m.youtube.com/watch?v=Bmvxx_YbDsM
Citera
2023-01-13, 19:51
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Något av det roligaste jag sett var när Trump gav en roast mot Hillary Clinton.

https://m.youtube.com/watch?v=Bmvxx_YbDsM

Nej...
Det var när han förklarade att Hillary skulle kastas i fängelse.
https://youtu.be/Hbh2qXBMjuY

Trump 2024
Citera
2023-01-13, 19:54
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Nej...
Det var när han förklarade att Hillary skulle kastas i fängelse.
https://youtu.be/Hbh2qXBMjuY

Trump 2024
Fat checking.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in