2023-01-13, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Är det obligatoriskt att det VARJE säsong måste vara med en lat invandrare som går och lägger sig så fort han får chansen?
Japp; en babbeluring, en hudfärgshandikappad och en homo/trans som minimum. Varje. Jävla. Säsong.
2023-01-13, 00:34
Medlem
Kommer megafonturken även vara den första att misslyckas med uppdragen?
2023-01-13, 00:58
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage

Ena grinden såg inte godkänd ut, ett litet snöre som håller fast den, om jag inte missa nått
2023-01-13, 03:49
Medlem
Citat:
Skulle tro det! :-)
2023-01-13, 03:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Karin är ruggigt sexig.. kropp som en gudinna. Hoppas att slem-Viktor inte får belägra henne.
Skämtar du??? Ser ju för fan ut som en sjörövare med alla tatoos!
2023-01-13, 07:17
Medlem
Amors avatar
Blir illa berörd av den svenska arbetarklassens beroende av tatueringar som man ser exempel på I Farmen.

Hur får man stopp på det kulturella grupptrycket att spöka ut sig på detta sätt?
2023-01-13, 08:18
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Storbonden verkar ha vissa begränsningar i sin fattningsförmåga. Hans tolkning av brevet om vad som skulle väljas hur och när var ju humor på hög nivå. I synken blandade han bort korten totalt.
2023-01-13, 08:25
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av TheAlmightyFarfar
Ena grinden såg inte godkänd ut, ett litet snöre som håller fast den, om jag inte missa nått

Ja, den grinden ligger nog illa till. I nåt av de första avsnitten var det en förhandstitt där nåt fick kritik av Vincent för att vara slarvigt gjort och jag antar att det är den grinden.

Det är ju ett verk av skåningen. Säga vad man vill om honom, men händig är han inte.
2023-01-13, 08:29
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Blir illa berörd av den svenska arbetarklassens beroende av tatueringar som man ser exempel på I Farmen.

Hur får man stopp på det kulturella grupptrycket att spöka ut sig på detta sätt?

Det kommer nog bara att fasas ut när de yngre generationerna fått nog av sina föräldrars smaklösa kroppskladd.

Slog mig just att det måste vara svårt att vara kirurg när det hamnar en totalt nedklottrad kropp på operationsbordet. Jag vet inte hur det brukar gå till, men visst ritar de ibland på kroppen med tusch där de ska lägga snitten? Lite svårt om det redan är fullt med färg där.
2023-01-13, 09:31
Medlem
Lepekas avatar
Ok är denna Madeleine född kvinna eller man? Förvirrande. Men det positiva är ju att hon inte är helt plastig i ansiktet som alla de andra kvinnorna är.
2023-01-13, 09:56
Medlem
Har det avhandlats här inne att Victor släppt en bok om sitt spelmissbruk?
2023-01-13, 09:57
Medlem
Skåningen ser ut som nån som spöar kärringen efter Tipsextra på lördagarna. 🥊😁🥊

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in