Citat:
Ursprungligen postat av
Tjena_67
Tidigare i tråden så presenterade en FB broder att hon har några mål i:
Skaraborg tr
Kammarrätten göteborg
Förvaltningsrätten karlstad
Utöver att hålla på med pistolattrapper, försöka med sin teater förföra godtrogna män för att hjälpa henne kidnappa sin son, ljuga om att sonen blir vanvårdad av socialtjänsten och agera hotfullt och skrämma socialtjänstens tjänstemän så tycks hennes psykiska sjukdom och paranoia framkalla att hon systematiskt bråkar, vill byta ut och svartmålar juridiska ombud, oavsett prestation, som företrätt henne(se t.ex. hennes begäran om byte av ombud i KRGB mål nr 3935-19 och nr 541-18). Hon saknar pga sin sjukdom självinsikt samt är ytterst manipulativ och utan lojalitet till någon annan än henne själv. Hon tycks ljuga och undanhålla information konsekvent för att lura andra att tro på hennes version av verkligheten. Åklagaren har varit skicklig som fått henne dömd till fängelse flera ggr fastän hon med sin teaterskolning spelat offer och försökt charma rätten.
Med sådana här typer ska du alltid fråga dig själv: vad döljer/undanhåller personen för mig?
Hade Fi* P* haft något vett så hade hon undvikit denna psyksjuka kåkfarare. Lärde de känna varandra nyss?
De har känt varandra några månader i alla fall. Malin var hemma hos Fia för ett par månader sedan och hade live. Då lät det som de känt varandra ett tag. Jag tycker de är väldigt lika varandra, även om Malin är värre med tanke på vad hon gjort. Hon är onekligen bra på att göra sig själv till offret, men man hör ju på henne att något inte stämmer.