Citat:
Tack för ditt engagemang!!! Men nu är det faktiskt jag själv som bestämmer om jag ska posta och lägga något i en spoiler och inte du.
Både MAMMAN och pappan har helt uppenbart berusat sig i barnens åsyn. Det mindre barnet har dessutom hämtats och lämnats i skolan av sin storebror. Fundera du lite på varför dessa situationer uppstod (!)
Att enbart skuldbelägga C för allt detta för inte debatten framåt.
Även modern hade ett ansvar för sin alkoholkonsumtion (!)
Citat:
Nej det tror jag inte. Det är bara att titta på hur några tokar (runt 5-6 haverister) gång på gång försökt få C att framstå som skyldig till barnfridsbrott trots att han är friad av dubbla domstolar. Försök få in det i din träskalle nån gång att han är friad.
Gillar du FAKTA?
C är fortfarande oskyldig till barnfridsbrott. C är dessutom oskyldig till de påståenden om "våldtäkt" som har grasserat i tråden. Acceptera detta och gå vidare nu.
Citat:
Stackars dig. Men fakta är: Barby får klippa bäst han/hon behagar. Det är inte upp till dig att bestämma detta.
Citat:
Samma X och X lämnades abrupt tillsammans med två mindre syskon och dåvarande maken 2013 när modern gav sig av (utan att berätta något) till Malmö. Vad skulle du vilja klassa det som?
Citat:
Grattis Sherlock, du har verkligen gått från klarhet till klarhet. Är det något mer du vill informera tråden om som C gjort sig skyldig till?
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2023-01-09 kl. 15:17.
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2023-01-09 kl. 15:17.