Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-13, 03:08
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Antyder du att han skulle vara bipolär?

Pratar du om C?

Jag har förresten funderat lite över vad B var för person eftersom hon inte verkar ha haft några problem med att överge sina 4 barn och dåvarande maken 2013 utan att berätta något?

Hur är en sådan person funtad som kan göra på detta sätt?

Även C ställde frågan till henne innan hon återförenades med de två äldsta barnen efter medling i Polen. Jag vet inte vad B svarade C men du vet kanske det?
Citera
2023-01-13, 06:01
Medlem
monken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Pratar du om C?

Jag har förresten funderat lite över vad B var för person eftersom hon inte verkar ha haft några problem med att överge sina 4 barn och dåvarande maken 2013 utan att berätta något?

Hur är en sådan person funtad som kan göra på detta sätt?

Även C ställde frågan till henne innan hon återförenades med de två äldsta barnen efter medling i Polen. Jag vet inte vad B svarade C men du vet kanske det?

Frågan är ju hur C är funtad.
Citera
2023-01-13, 13:03
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monken1
Frågan är ju hur C är funtad.

Som gifter sig och skaffar barn med en mamma som tidigare övergett sina 4 barn och make? Tror du att C blev lurad?

C frågade redan tidigare i början av parets äktenskap vad hon var för märklig mamma som kunde lämna sina barn på detta oerhört konstiga sätt, indikerar inte det att C trots allt resonerade riktigt vettigt ibland till skillnad från skribenter som dig tex?
Citera
2023-01-13, 14:04
Medlem
Citat:
Som gifter sig och skaffar barn med en mamma som tidigare övergett sina 4 barn och make? Tror du att C blev lurad?

C frågade redan tidigare i början av parets äktenskap vad hon var för märklig mamma som kunde lämna sina barn på detta oerhört konstiga sätt, indikerar inte det att C trots allt resonerade riktigt vettigt ibland till skillnad från skribenter som dig tex?

Nja, fast han verkar ha ändrat uppfattning efter han lärt känna henne ordentligt? Ingen man beslutar sig för att skaffa barn med en dålig mamma.
Citera
2023-01-13, 16:59
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miacara
Nja, fast han verkar ha ändrat uppfattning efter han lärt känna henne ordentligt? Ingen man beslutar sig för att skaffa barn med en dålig mamma.

Det tar tid ibland att lära känna en annan person, C lockades kanske av hennes ungdom och tänkte inte klart?

Hon blev dessutom med barn väldigt snabbt, C ville nog inte överge sonen?
Citera
2023-01-14, 03:02
Medlem
Dopys avatar
Någon som vet vad som hände med de äldre 2 barnen?
tvingades de hem till sin pappa i Polen som de inte ens kände?
Citera
2023-01-14, 03:38
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy

De två äldre bodde hos sin far fram till 2015 efter att modern övergav familjen 2013.

Tvillingpojkarna har det nog bättre i Polen hos sin far. De kände inte ens sin mor i Malmö enligt en intervju i Polsk media med exmaken. Sorgligt är det.

Man kan dessutom bara spekulera i vad exmaken har för åsikt om det dödliga drama som utspelade sig i Malmö för två år sedan, kanske är han väldigt glad att han drev igenom skilsmässan för 10 år sedan?
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2023-01-14 kl. 03:48. Anledning: Stavfel
Citera
2023-01-14, 04:08
Medlem
Dopys avatar
Citat:
De två äldre bodde hos sin far fram till 2015 efter att modern övergav familjen 2013.

Tvillingpojkarna har det nog bättre i Polen hos sin far. De kände inte ens sin mor i Malmö enligt en intervju i Polsk media med exmaken. Sorgligt är det.

Man kan dessutom bara spekulera i vad exmaken har för åsikt om det dödliga drama som utspelade sig i Malmö för två år sedan, kanske är han väldigt glad att han drev igenom skilsmässan för 10 år sedan?
Hon hade 4 barn sen tidigare, de 2 tvillingarna bodde kvar med sin pappa i polen = kände sin pappa och har det bra där, så eftersom jag skrev att pojkarna inte kände sin pappa så menade jag inte tvilligarna.
Tvillingarna är yngre, de 2 barnen hon tog med till Sverige är de äldsta av hennes barn.

Så jag menar de 2 pojkar som bodde med sin mamma i Sverige och inte kände sin pappa i Polen, de är dessa 2 pojkar jag undrar vad som hände med.
Senast redigerad av Dopy 2023-01-14 kl. 04:29.
Citera
2023-01-14, 04:30
Medlem
monken1s avatar
Citat:
De bor kvar i Sverige hos en bra familj. Mormor hälsar på ibland och de har bra kontakt.
Citera
2023-01-14, 04:31
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monken1
De bor kvar i Sverige hos en bra familj. Mormor hälsar på ibland och de har bra kontakt.
Skönt att de fick stanna i Sverige. Eftersom jag uppfattade det som att de var vad dem ville.
Citera
2023-01-14, 04:35
Medlem
monken1s avatar
Citat:
Skönt att de fick stanna i Sverige. Eftersom jag uppfattade det som att de var vad dem ville.
Ja de har sin framtid här och vill inte återvända till Polen 🇵🇱
Citera
2023-01-14, 05:36
Medlem
monken1s avatar
Citat:

Men vad är det du inte fattar nu då?? Läs om. Läs rätt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in