2023-01-10, 20:10
Medlem
Här är bilder på Mahmoud El Zein och Benjamin Bilbil.

Malmö tingsrätt:
Citera
2023-01-10, 21:14
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Bra fråga du ställer och jag förstår vart du vill komma med den. Ja, i olagliga branscher ökar riskerna att utsättas för brott. Duh liksom.

Nu vet vi inte varför kvinnorna är här. De kanske har blivit tvingade så som vi har sett från Uppdrag Granskning för några år sedan.

Oavsett så ser jag inte hur en kvinna får skylla sig själv att hon blir våldtagen och rånad.

Det finns absolut kvinnor som tyvärr blir inlurade/intvingade i sånt här. Men jag tror faktiskt det är dags att släppa oskyldigstämpeln på kvinnor. Med det menar jag att majoriteten ändå nog absolut vet vad de ger sig in i och vilka konsekvenser det kan få.

[/quote]Ja det har jag absolut, utan tvekan.[/quote]

Kan du då ändå inte ha någon förståelse för att män kan häva ur sig att de får skylla sig själva? Att männen är trötta av att få bära hundhuvudet för kvinnornas val?

Jag hoppas och tror faktiskt att du ändå är en person som förstår att jag inte förespråkar och tycker det är OK med våldtäkt och rån. Har argumenterat i andra trådar och blir beskylld för alla möjliga saker.
Citera
2023-01-10, 21:15
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Hur lågt är det egentligen att råna prostituerade?
Det känns som att man sparkar på dom som redan ligger.

Ja ligger gör de ju faktiskt både bildligt o bokstavligt talat.
Citera
2023-01-10, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Men varför hade dom ingen hallick? Haha dom får skylla sig själva.

Vad normalt att du tycker att det här är kul.
Citera
2023-01-10, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Här är bilder på Mahmoud El Zein och Benjamin Bilbil.

Malmö tingsrätt:

Nackskott vore på sin plats. Förmodligen inte första gången dom har våldtagit någon!
Citera
2023-01-11, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Det finns absolut kvinnor som tyvärr blir inlurade/intvingade i sånt här. Men jag tror faktiskt det är dags att släppa oskyldigstämpeln på kvinnor. Med det menar jag att majoriteten ändå nog absolut vet vad de ger sig in i och vilka konsekvenser det kan få.

Kan du då ändå inte ha någon förståelse för att män kan häva ur sig att de får skylla sig själva? Att männen är trötta av att få bära hundhuvudet för kvinnornas val?

Jag hoppas och tror faktiskt att du ändå är en person som förstår att jag inte förespråkar och tycker det är OK med våldtäkt och rån. Har argumenterat i andra trådar och blir beskylld för alla möjliga saker.
Jag är en av de som också är trött på kvinnors brist på eget ansvar, med det sagt kan man ju inte säga att en kvinna får skylla sig själv för en våldtäkt. Även om hon är en hora.

Borde hon ha insett faran i det hon gör? Absolut, men hon är inte ansvarig för att en våldsbrottsling förgriper sig på henne och rånar henne.
Citera
2023-01-11, 07:52
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svidden
Jag är en av de som också är trött på kvinnors brist på eget ansvar, med det sagt kan man ju inte säga att en kvinna får skylla sig själv för en våldtäkt. Även om hon är en hora.

Borde hon ha insett faran i det hon gör? Absolut, men hon är inte ansvarig för att en våldsbrottsling förgriper sig på henne och rånar henne.

Skulle du drista dig till att en man som iklädd Djurgårdströja går in på puben där AIK anhängarna är skulle få skylla sig själv om han åkte på stryk?
Citera
2023-01-11, 08:21
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Fast det handlar inte om att se kvinnor som oskyldiga. Bara att det inte är rätt åt dem som blir våldtagna och rånade även om de säljer sex.

Nej, jag kan faktist inte förstå hur män kan häva ur sig något sådant men det gläder mig att det endast verkar ske i affekt.

Vi får väl hoppas att detta ändå kunde vara en händelse som får henne att sluta med vad hon gör, fast det tror jag faktiskt inte att hon kommer att göra.
Citera
2023-01-11, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Källa?

T.ex. den här:

(FB) Malmö, Västra Hamnen: mordförsök på kvinna, hittades på hotelltak (2022-05-05)
Citera
2023-01-11, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Vi får väl hoppas att detta ändå kunde vara en händelse som får henne att sluta med vad hon gör, fast det tror jag faktiskt inte att hon kommer att göra.

Eller hur. Allt är kvinnans fel.
Citera
2023-01-11, 09:36
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
Det finns tydligen ingen gräns för empatilöshet hos våra invällare. Att tortera en kvinna som redan befinner sig i ett väldigt utsatt läge det är så jävla vidrigt. Svenska män som går till horor beter sig inte så här.
Citera
2023-01-11, 10:02
Medlem
Har någon hela fupen? Så man kan lösa förhören och händelseförloppet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här