2023-01-11, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Fast det handlar inte om att se kvinnor som oskyldiga. Bara att det inte är rätt åt dem som blir våldtagna och rånade även om de säljer sex.

Nej, jag kan faktist inte förstå hur män kan häva ur sig något sådant men det gläder mig att det endast verkar ske i affekt.

Människor, inte män för om det finns några som hatar horor mer än män så är det kvinnor.
Utsätter man sig för onödiga risker så får man ta smällen, så ser livet ut med allt.
Citera
2023-01-11, 10:40
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Eller hur. Allt är kvinnans fel.

Tror du att denna händelse kommer få henne att sluta?
Citera
2023-01-11, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
Betalvägg

"Kvinnorna trodde att de öppnade dörren för sexköpare. Istället trängde sig beväpnade män in – och misshandlade och rånade dem. En av kvinnorna blev även våldtagen, enligt åtal."

https://www.sydsvenskan.se/2023-01-09/unga-malmobor-infor-ratta-for-att-ha-ranat-och-valdtagit-sexsaljare

"Rånen har de utfört tillsammans. I det ena fallet, i Burlöv, ska den den ena mannen ha trängt sig in i målsägandes bostad och hotat henne med kniv samtidigt som han begärt pengar. Han har släppt in den andre mannen som siktat med ett vapenliknande föremål på målsägande och dessutom slagit henne i huvudet med föremålet.

/.../

Männen misstänks för ett liknande rån i Malmö samma dag i början av juli förra året."

https://www.skd.se/2023-01-09/ranade-och-valdtog-i-bostad

Någon som vet mer?
"siktat med ett vapenliknande föremål på målsägande och dessutom slagit henne i huvudet med föremålet."
En batongdildo, eller kanske "föremålet" rentav var kuken?
Citera
2023-01-11, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarstugemordet
Ja. Blattarna är speciella. Men glöm inte vilka ensamma simps svenska män är. Betalar tusentals kronor för sex.

Helt sjukt. Onormalt.
Är det att betala för en tjänst som är sjukt och onormalt?
Eller är det att ha sexualdrift?

Det sjuka och onormala här är att vi massimporterat våldsamma invandrare som rånar försvarslösa kvinnor, och massimporterat kvinnor som inte har någon annan förmåga att tjäna pengar pä än att hora.
Citera
2023-01-11, 11:45
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Vad kan det vara för äckliga människor som rånar små kvinnor? Samma som rånar 85-åringar? Som genom-svensk kan man bara fascineras över vilket människo-hat som vissa kulturer har, när vi svenskar ställer upp för alla som har det dåligt. Resultatet av deras människo-hat kan vi se dagligen på nyheterna. Otroligt glad att jag av en slump blev född i norra Europa.
Citera
2023-01-11, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoulevardAlruna
Det finns tydligen ingen gräns för empatilöshet hos våra invällare. Att tortera en kvinna som redan befinner sig i ett väldigt utsatt läge det är så jävla vidrigt. Svenska män som går till horor beter sig inte så här.
Det sitter i generna.
En hora är inte en människa i deras ögon utan ett djur, precis som koranen säger.
Alltså förstår de inte att de gör fel, de har sex med ett djur, vilket är fullt normalt i deras hemländer. De rånar således ingen människa utan hittar saker i närheten av djuret.

Dessa människor kan inte anpassas till ett civiliserat samhälle, det sitter som sagt i generna. De ska givetvis bo där de hör hemma och där deras kultur och beteende anses vara normalitet.

Sedan är det märkligt att svenskar, speciellt kvinnor, fortfarande vägrar acceptera verkligheten utan väljer hellre att leva efter propaganda och lögner, med uppenbara resultat.
Citera
2023-01-11, 12:36
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duubie
Människor, inte män för om det finns några som hatar horor mer än män så är det kvinnor.
Utsätter man sig för onödiga risker så får man ta smällen, så ser livet ut med allt.

Ja, fast frågan löd ju om jag inte kan förstå att "män" känner så. Inte människor.
Citera
2023-01-11, 12:37
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Vi får väl hoppas att detta ändå kunde vara en händelse som får henne att sluta med vad hon gör, fast det tror jag faktiskt inte att hon kommer att göra.

Ja det hade ju varit det bästa för henne såklart.
Citera
2023-01-11, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Det sitter i generna.
En hora är inte en människa i deras ögon utan ett djur, precis som koranen säger.
Alltså förstår de inte att de gör fel, de har sex med ett djur, vilket är fullt normalt i deras hemländer. De rånar således ingen människa utan hittar saker i närheten av djuret.

Dessa människor kan inte anpassas till ett civiliserat samhälle, det sitter som sagt i generna. De ska givetvis bo där de hör hemma och där deras kultur och beteende anses vara normalitet.

Sedan är det märkligt att svenskar, speciellt kvinnor, fortfarande vägrar acceptera verkligheten utan väljer hellre att leva efter propaganda och lögner, med uppenbara resultat.

Precis min tanke.
Detta sitter så djupt rotat i vissa kulturer så det går helt enkelt inte att ta bort. Allt för olika kulturer kan inte blandas, hur mycket vänsterfalangerna än vill göra det.

Sen antar jag att dom prostituerade, åtminstone dom mindre organiserade utan hallick, har kunder så dom borde klara sig på svenska/nordiska män utan att behöva ta babbar som kunder o därmed troligen vara lite mer i säkerhet.
Citera
2023-01-11, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flygledaren
Precis min tanke.
Detta sitter så djupt rotat i vissa kulturer så det går helt enkelt inte att ta bort. Allt för olika kulturer kan inte blandas, hur mycket vänsterfalangerna än vill göra det.

Sen antar jag att dom prostituerade, åtminstone dom mindre organiserade utan hallick, har kunder så dom borde klara sig på svenska/nordiska män utan att behöva ta babbar som kunder o därmed troligen vara lite mer i säkerhet.
Det enda rätta i sammanhanget är återvandring av icke kompatibla människor och legalisera sexköp så att prostituerade kan agera med mindre risktagande, ha egna fackförbund osv.
Citera
2023-01-11, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Tack!

Två blattar och en stackars rumänsk hora (som förmodligen inte hade något klientval)

15000kr/st blev bytet...
"Mahmoud El Zein och Benjamin Bilbil har tillsammans och i samförstånd med våld och hot om våld stulit 30 000 kr från Dumitru."
Citera
2023-01-11, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ENTRUMPENTRUMP
"Mahmoud El Zein och Benjamin Bilbil har tillsammans och i samförstånd med våld och hot om våld stulit 30 000 kr från Dumitru."

Ja?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in